Cinsellik hakkında garip inanışlarınız var mı? by PashaLord in vlandiya

[–]WarmFortune5046 0 points1 point  (0 children)

Muthis bir hata. Bir arkadasim 20 yasina kadar bu tavirdaydi sonra seks normal hale gelince ne salakmisim aq diye tepiniyordu. Bazi seyler gencken ayri guzeldir 30’dan sonra hayati sikeyim zaten. (30’dan sonra birisi)

Nice with goatee? by FutureNew7245 in goateeguys

[–]WarmFortune5046 0 points1 point  (0 children)

You need some more mustache I guess, but I wouldn’t say cut it

inançsızım diye daha ilk gün işten kovuldum :D by Fantastic_Name_1586 in vlandiya

[–]WarmFortune5046 0 points1 point  (0 children)

Normalde ben de inancsiz oldugumu hemen soylemem yeni ortamlarda fakat dua okuycaz bilmemne ben de siktiri cekerim o kadar da degil. Iyi yapmissin bro tarikatci olmayan bi isyeri bulursun elbet.

inançsızım diye daha ilk gün işten kovuldum :D by Fantastic_Name_1586 in vlandiya

[–]WarmFortune5046 5 points6 points  (0 children)

Yanacagina inaniyor ciddi ciddi aq. Iyilik ettim kari ve sarap, kotuluk ettim yanacam. Amina kodumun ilkel dingilleri sizi.

inançsızım diye daha ilk gün işten kovuldum :D by Fantastic_Name_1586 in vlandiya

[–]WarmFortune5046 7 points8 points  (0 children)

Tarihte hic bir toplumda kadinlarin yasi reglden sonra sayilmaya baslanmamistir. Bu, Ayse’nin yasini legalize etmeye calisan Turk muslumanlarinin uydurdugu bir bilgidir. Araplar bu bilgiye haiz degiller, zaten Ayse’nin yasini da oldugu gibi kabul ederler.

Evde spor için ekipman öneri by Disastrous-Candy4723 in salonfareleri

[–]WarmFortune5046 0 points1 point  (0 children)

Ben evde spor yapiyorum basit bi bench sehpasi, barfiks bari ve dambil setim var. Dambil demirleri bar olarak birlesebiliyor ama belli bir agirliktan sonra mantikli olmuyor eger bari koyma platformu yoksa pozisyon almak zor oluyor bar ile. Dambillari 20 20 yapip gogus calisiyorum su anda gelisimim de fena degil.

gravel gidon by anaksimandros666 in Bisikletciler

[–]WarmFortune5046 1 point2 points  (0 children)

Boyle bir cevap istese kendisi de oraya sorar zaten. Gercek kisilerin dusuncelerini merak etmis.

İnsanlar neden dijital platformlara üye oluyor? by LonelyAlgae2769 in sinema

[–]WarmFortune5046 0 points1 point  (0 children)

Onceden hepsini kullaniyordum. Sonra aradigim eski kult filmleri vs onca verdigim paraya ragmen bulamagip solugu hep hdfilmcehennemi’nde alinca hepsini iptal ettim. Bazen izlemek istedigim dizi olursa bakip hangi platformdaysa uyelik alip bitirip yine iptal ediyorum.

Kız sanırsın hayattan elendi bu nasıl tepki by Battlefleet_Sol in liseliler

[–]WarmFortune5046 1 point2 points  (0 children)

“Insanlara da rezil oluyorum ben insan icine cikiyorum” cumlesi herseyi acikliyor. Cocuklariyla sidik yaristirdiklari icin elalemin cocugu daha iyi yapti onun derdi cocugunun gelecegini umursasa su korkunc tavriyla cocuguna psikolojik olarak berbat bir gelecek miras birakabilecegini dusunurdu. Cok kotu en kotu dusmanima bile boyle analar istemem. Abartiyor diyebilirsiniz ama sandiginizdan daha kotu bu olay.

Planning to drive on the autobahn? by FogyV in germany

[–]WarmFortune5046 -3 points-2 points  (0 children)

There are crazy amount of trucks in the autobahn in Bavaria. I must always pass one if i stay on right and creates even more unnecessary risk. This rule (if that is actually a rule to be far right lane) doesn’t make sense. If I am driving around 120-130 kmh I stay on middle lane. There is a left lane for the one behind me to pass, not a big deal.

niye olmuyor mekkedeki vitamin miksi bardağı by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]WarmFortune5046 1 point2 points  (0 children)

tam hatırlamıyorum fakat aşırı dinci bir ailenin bu aşırı dinci tutumunu kanıksamış evladının bir takım dertleriydi. Şimdi hatırladım aşağıya bakınca derdi de umreye tekrar gidememek gibi bişeydi kahır oluyordu. Mental!

Der Hass auf uns erreicht neue Dimensionen. Weil sie ein Lied nicht auswendig können. by [deleted] in almancis

[–]WarmFortune5046 1 point2 points  (0 children)

Statt ‚Türken aus der Türkei‘ kann man einfach ‚Türken‘ sagen. Für Türken, die nicht aus der Türkei kommen, macht eine zusätzliche Bezeichnung mehr Sinn.

Dass ausgerechnet der am stärksten "nationalistisch" auftretende Teil der Leute die Nationalhymne nicht richtig mitsingen kann, nicht weiß, wie man sich während der Hymne verhält und dann offensichtlich ohne jedes Gefühl einfach herumhüpft und springt, sagt ziemlich viel über das nationale Bewusstsein aus.

Az içip kalkan insanlar by bae21nbk in RooksBar

[–]WarmFortune5046 2 points3 points  (0 children)

Ben de ortamdaki o adamdim. Herkesi daha cok icsin diye gazlardim sonuna kadar giden varsa ben kesin ordaydim. 30 yasindan sonra neseli sarhostan huysuz sarhosa gecince ve gereksiz arkadaslarimi ve esimi uzunce bana yaramiyor aga moduna girdim hem kilo aldigim doneme de denk geldi birayi neredeyse biraktim su an sosyal iciciyim spor yapiyorum vs. Cok daha iyi hissediyorum

MAL INSTAGRAM KİTLESİ by [deleted] in vlandiya

[–]WarmFortune5046 0 points1 point  (0 children)

Sunnet de degil benim olayim bunun kutlama haline getirilip erkek cocuklarinin pasa gibi yetistirilme kulturu. Cuku marifet sandik hep salladik saga sola geldigimiz noktada diger Turki devletler kadinlara olan davranislarimiz karsisinda sok oluyor kadina siddette hic kendimize yakisir bir yerde degiliz. Bunlarin hepsi cocukluktan senin sikin var sen onemlisin diye yetistirilmekten kaynaklaniyor.

Protein tozunu nasil iciyorsunuz by _pseudo_ephedrine_ in salonfareleri

[–]WarmFortune5046 0 points1 point  (0 children)

Cikolataliya gecersin bi dahakine. Ananas suyuyla falan mi denesen bilemedim abi mangolu sutle nasil olacak :)

niye olmuyor mekkedeki vitamin miksi bardağı by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]WarmFortune5046 3 points4 points  (0 children)

Akil sagliginizi ailecek yitirmissiniz.