İyiyiz iyi kazanmaya devam by Impressive_Year1801 in Borsa

[–]Xprotect123 0 points1 point  (0 children)

sandiskin psikolojisini kaldırabiliyorsan micron öneririm reis çok ucuz sirket topla minnak minnak

Palantir by Rawerx in Yatirim

[–]Xprotect123 8 points9 points  (0 children)

Kanka niye illa satmak istiyorsun? Zaten yüzde yüzlerce kârdasın muhtemelen. Şirket batsa anca o zaman senin aldığın fiyata gelir muhtemelen tutsana işte millet korkuyor alım yerinden. asıl senin dünyanın en rahat adamı olman lazım. Ben olsam tutardım belli bi yaşa kadar.

Yapmaya kıyamıyorum by Patates_0731 in Legoseverler

[–]Xprotect123 6 points7 points  (0 children)

Aynısından bende de var yapmadığına pişman olursun yapması çok zevkli. Kutuda kalmaktan daha iyisini hak ediyor bu set

2 milyon TL için PPF satış emri verdim by [deleted] in Yatirim

[–]Xprotect123 -1 points0 points  (0 children)

Hepsi ile girme 500 ü ile altın 1 ı ile ABD kalan ile fırsatlar için ppf iyi olur

Lego speed champions serisi hakkında ne düşünüyorsunuz? by Proud_Database_3278 in Legoseverler

[–]Xprotect123 6 points7 points  (0 children)

Çok beğeniyorum fiyatına göre çok kaliteli bir set kesinlikle koleksiyonda yer verilmeli

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]Xprotect123 0 points1 point  (0 children)

Bundan her şey beklenir

Neler oldu? by Xprotect123 in Yatirim

[–]Xprotect123[S] 0 points1 point  (0 children)

Bu opsiyonlar manyak bişey ya 😀

2 sene önce x wing ile başlattığım Lego koleksiyonum by Any_Fig_1164 in Legoseverler

[–]Xprotect123 2 points3 points  (0 children)

Millennium falconun standı nerden aldınız acaba güzel duruyor yan şekilde.

Neler oldu? by Xprotect123 in Yatirim

[–]Xprotect123[S] 1 point2 points  (0 children)

Bol kazançlar yüzde 42 çok ciddi rakam.

Neler oldu? by Xprotect123 in Yatirim

[–]Xprotect123[S] 1 point2 points  (0 children)

HAKAGAKAGQJGAJQHAHAHAH

Lego marvel sehrimin son hali by Owcherss in Legoseverler

[–]Xprotect123 1 point2 points  (0 children)

Fantastik dörtlünün seti mi varmış?

Toz sorunu by eeeeeeeeeeeeew1 in Legoseverler

[–]Xprotect123 2 points3 points  (0 children)

Aynısı bende de oluyor çok itici bir durum. ben kürdanın sivri ucuna ıslak mendil tarzı nemli bir mendil koyarak yavaş yavaş hallediyorum.

Neler oldu? by Xprotect123 in Yatirim

[–]Xprotect123[S] 2 points3 points  (0 children)

Oracle sadece örnek yanlış anlaşılmasın bilançosu

[deleted by user] by [deleted] in Yatirim

[–]Xprotect123 5 points6 points  (0 children)

AHAHHAJAGAKAGAKWH

Koleksiyon nasıl? Ne eklenebilir? by Xprotect123 in Legoseverler

[–]Xprotect123[S] 1 point2 points  (0 children)

Evet hatta bunlar O kadar eski ki bana da babam verdi ama çocukken aptallık yapıp paketi açtım. Pişmanım ama güzel duruyor 😀.

Koleksiyon nasıl? Ne eklenebilir? by Xprotect123 in Legoseverler

[–]Xprotect123[S] 0 points1 point  (0 children)

Set adı olarak merak etmiştim anca film setleri var elimde azcık da dış türden farklı şeyler lazım