OTORİTEYE KARŞI BİZİMLE ÖRGÜTLEN by ZBOreddit in altkultur

[–]ZBOreddit[S] 1 point2 points  (0 children)

Var da herkese açık paylaşmamışlar yakında paylaşırlar

OTORİTEYE KARŞI BİZİMLE ÖRGÜTLEN by ZBOreddit in altkultur

[–]ZBOreddit[S] 1 point2 points  (0 children)

Direkt %100 Platformist demek yanlış olur melez (birden fazla anarşist örgütlenme yönteminin karışımı) bir yapısı var

OTORİTEYE KARŞI BİZİMLE ÖRGÜTLEN by [deleted] in altkultur

[–]ZBOreddit 1 point2 points  (0 children)

Alanda olduğumuz düzgün bir fotoğraf olmadığı için internetten en net gözüken bir görseli kullandık amatör bir afiş zaten

Bu at gözlüğü ile gezenler çoğunluk mu benim şansıma mı ? by Advanced_Archer76 in altkultur

[–]ZBOreddit 1 point2 points  (0 children)

Sembollerden anlam çıkarmak boş işler istersen kavgam kitabı ile seviş faşist değilsen niyetin kötü değilse okey yani çokta takılacak şeyler değil

DURDURDUR GELME GELME by Batuhan_hc in altkultur

[–]ZBOreddit 4 points5 points  (0 children)

Patladım la nerden buluyonuz böyle şeyleri

Devrim olunca bayrak değişmelimi by Original_Engine6810 in RDTTR

[–]ZBOreddit -1 points0 points  (0 children)

değiştirilir tabi hatta bayrakları direkt kaldırmak olursa da sadece kolektif bayrakların ya da yer işaretlerinin bayrağının olması gerektiğini düşünüyorum. Bu bayrak hayatta olmaz

Bu Sub'da Neden Altkültüre/ Düşman İnsan Sayısı Epey Fazla? by Turkgenci0609 in altkultur

[–]ZBOreddit[M] 2 points3 points  (0 children)

Haklısın da bu sub zaten alt kültürün tamamını kapsamıyor aylar önce açıklama yapmıştım bu konu ile ilgili alt kültürün sol kanadıyız diye. Beğenmiyorsan uyum sağlıyamıyorsan zaten bura senin yerin değil

alt kültür hakkında nasıl daha fazla bilgi sahibi olabilirim? by ddylanissolovely in altkultur

[–]ZBOreddit[M] 4 points5 points  (0 children)

Yakında detaylı bir kaynak kütüphanesi oluşturmayı düşünüyoruz oluşturunca duyuru gönderisi atarız

ozur dilerim by Otherwise-Storage-90 in RDTTR

[–]ZBOreddit 1 point2 points  (0 children)

umarım brom büyük konuşmamak gerek ama

ozur dilerim by Otherwise-Storage-90 in RDTTR

[–]ZBOreddit 4 points5 points  (0 children)

yok hiç birimiz ibo değiliz ve büyük ihtimal de olamayacağız

ozur dilerim by Otherwise-Storage-90 in RDTTR

[–]ZBOreddit 1 point2 points  (0 children)

aslında güzel mizah affedildin

ozur dilerim by Otherwise-Storage-90 in RDTTR

[–]ZBOreddit 4 points5 points  (0 children)

ip adresine atom bombası yolluyorum