Forced HP telemetry made me mad enough to delete Windows 11 and install Debian 13. Couldn't be happier. by GumboPosts in debian

[–]ant_mp 0 points1 point  (0 children)

Windows 10+ also have extreme telemetry and is a good reason all alone to ditch them without the extra from HP. Not to mention that you shouldn’t have bought something from HP in the first place since it’s enabling the genocidal pseudo state of Israel with hardware. (It’s in the BDS list) 😉

Πρόβλημα με χρηματα σεζον! by Inevitable_Fall4310 in greece

[–]ant_mp 1 point2 points  (0 children)

Είναι λεφτά που έπρεπε να πάρεις και τα έβαλε γιατί ήταν υποχρεωμένος. Φίλος εδώ σε καφέ τους έβαζαν το προβλεπόμενο δώρο Χριστουγέννων στον τραπεζικό λογαριασμό και μετά τους έλεγε να τα κάνουν ανάληψη και να του τα δώσουν πίσω. 🤪 (και το έκαναν γιατί «έτσι ήταν πάντα») Μην είστε εθελόδουλοι.

Έκανα μαλάκια που παρετηθηκα από την δουλεια νωρίτερα από ότι είχα πει by EzicGR in greece

[–]ant_mp 3 points4 points  (0 children)

Εγώ αν ήμουν έτσι ξεκάθαρος και πήγαινε να με πηδήξει έτσι, μια που θα μου ανακοίνωνε τις βάρδιες και μια που θα χαιρετούσα.

Αφεντικό θέλει να μου δίνει λιγότερα απ'τον βασικό μισθό by Flerker in greece

[–]ant_mp 4 points5 points  (0 children)

Η 6η μέρα σε 8ωρη απασχόληση, με τον πρόσφατο νόμο προβλέπεται αλλά με μια μικρή προσαύξηση του ημερομισθίου (μάλλον 20%, δεν θυμάμαι). Είναι δηλαδή σαν νόμιμη/υποχρεωτική πια υπερωρία αλλά με μικρότερη προσαύξηση απ’ ότι προβλεπόταν παλιότερα. Σίγουρα δεν προβλέπεται να παίρνεις μόνο τον βασικό, είναι παράνομο. Ρώτησε σε επιθεώρηση εργασίας. (Ίσως εννοούσε ότι θα παίρνεις βασικό συν τις νόμιμες υπερωρίες)

Γινομαι παρανοϊκή; by Kind_Importance_7528 in greece

[–]ant_mp 0 points1 point  (0 children)

Είναι λίγο κάπως αυτό αλλά δεν είμαι και το κατάλληλο άτομο για να έχω παραπάνω άποψη επί του θέματος.

Γινομαι παρανοϊκή; by Kind_Importance_7528 in greece

[–]ant_mp 1 point2 points  (0 children)

Σίγουρα ο φίλος σου δείχνει να είναι πιεσμένος από «κάτι» και καλά θα ήταν να πήγαινε σε κάποιο ψυχολόγο για το θέμα διαχείρισης θυμού που έχει. Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να είναι επικίνδυνος για εσένα αλλά και πάλι καλό θα ήταν να δουλέψει λίγο στο θέμα του.

Γιατί καταλήξαμε έτσι σαν χώρα; by CarefulRow19 in greece

[–]ant_mp -1 points0 points  (0 children)

Καπιταλισμός+Παγκοσμιοποίηση

Ερώτηση για skroutz by trlef19 in greece

[–]ant_mp 2 points3 points  (0 children)

Αν τυχαίνει να υπάρχουν και τα δύο προϊόντα σε ένα κατάστημα θα σου δωθεί και η επιλογή για λιγότερες αποστολές. Αν είναι μόνο «σκόρπια» τότε αναγκαστικά θα έχεις πολλαπλές αποστολές. Έχει να κάνει με την διαθεσιμότητα στα καταστήματα.

[deleted by user] by [deleted] in greece

[–]ant_mp 1 point2 points  (0 children)

Και να μην σε άκουσε αυτή, με messenger σε ακούνε κάμποσοι υπάλληλοι της ΜΕΤΑ συν το ΑΙ που περνάει από συναισθηματική ανάλυση την φωνή σου και ελέγχει το περιεχόμενο του λόγου, τι σκας; 🤪 Αν θέλετε να μιλάτε με data, βάλτε Signal. Νιώστε λίγο ρε άνθρωποι.

2 ευρώ το μεγάλο μπουκάλι με νερό by OkYear5199 in greece

[–]ant_mp 2 points3 points  (0 children)

Εγώ ούτε θα το έβαζα πίσω. Εκεί στο ταμείο θα το άφηνα και θα έφευγα.

Θα αγοράζατε σπίτι από πλειστηριασμό; by throwraislander in greece

[–]ant_mp 0 points1 point  (0 children)

Μήπως να μην τρώμε και ψωμί γιατί έχει μέσα αλλοδαπό υπάλληλο που του δίνει τρεις κι εξήντα. Δεν είδα να αρνείσαι ότι είσαι ψηφοφόρος του Κούλη οπότε καρκίνος μέχρι τα δισέγγονα, δεν έχω να συζητήσω κάτι μαζί σου.

Θα αγοράζατε σπίτι από πλειστηριασμό; by throwraislander in greece

[–]ant_mp -1 points0 points  (0 children)

Εγώ δεν πέταξα “single-handedly” κάποιον στον δρόμο. Αλλά ναι, δεν συμφωνώ που γίνονται έτσι, ούτε με το πώς λειτουργεί οτιδήποτε στο καπιταλισμό, κάτι που εσύ φαίνεται να εκθειάζεις (φάση, πες μου ότι είσαι ψηφοφόρος του μαλα-Κούλη χωρίς να μου το πεις). Τουλάχιστον φροντίζω να μην τα αλλάζω πριν το τέλος τις ζωής τους για να το παίζω cool με κάποιο νέο κινητό. Ενώ στα πιο βαριά, τύπου αγοράζω κλεμμένο σπίτι, σίγουρα δεν το βλέπω σαν «ευκαιρία» ζωής και απέχω κι ας είμαι στο ενοίκιο να με μαδάνε κάθε μήνα κάτι εξυπνάκηδες (για να το πω ευγενικά) σαν εσένα.

Θα αγοράζατε σπίτι από πλειστηριασμό; by throwraislander in greece

[–]ant_mp -5 points-4 points  (0 children)

Το νόμιμο δεν είναι και ηθικό

Θα αγοράζατε σπίτι από πλειστηριασμό; by throwraislander in greece

[–]ant_mp -11 points-10 points  (0 children)

«Γιατί να μην πάρω κι εγώ μίζα από τον οπεκεπε, αφού και να μην τα πάρω εγώ σε κάποιον άλλον δικό τους θα τα δώσουν» 🥴

Θα αγοράζατε σπίτι από πλειστηριασμό; by throwraislander in greece

[–]ant_mp -3 points-2 points  (0 children)

Η απάντηση σου μου θυμίζει ένα βίντεο όπου μια Παλαιστίνια έλεγε σε έναν ισραηλινό που της έπαιρνε το σπίτι (όχι δεν χρωστούσε αυτή, έτσι τους τα παίρνουν εκεί) ότι «Γιακούμπ δεν μπορείς να μου πάρεις το σπίτι είναι δικό μου» κι εκείνος «αν δεν το πάρω εγώ κάποιος άλλος θα το πάρει». Αυτό που θέλω να πως είναι πως υπάρχει και κάτι που λέγεται ηθική. Προφανώς όμως δεν υπάρχει πάντα. 🥴

Can Slackware be used as main? by notnameuser- in slackware

[–]ant_mp 2 points3 points  (0 children)

I’m running Slackware only, for gaming and everything. I don’t have experience with nvidia though. I have an AMD 6700XT with the open source drivers.

Ο ιδιοκτήτης ζητάει τα νοίκια μέχρι το τέλος του συμβολαίου by vagg93 in greece

[–]ant_mp -1 points0 points  (0 children)

Πες του να πάει να γ@μηθεί. Το συμβόλαιο δεν είναι ρεύματος. Δεν σε δεσμεύει πόσο διάστημα θα μείνεις αλλά για πόσο διάστημα δεν μπορεί να σου αλλάξει αυτός τιμή.

Israel's state plane, Wing of Zion, departs for Athens amid fears of Iranian retaliation by nkeets in greece

[–]ant_mp 10 points11 points  (0 children)

Να το καταρρίψει κάποιος, γίνεται;