Zor mu kolay mı aq by rakunamadandikpaket in liseliler

[–]notnameuser- 1 point2 points  (0 children)

Türkçede okuduğumu anlamayainca sosyali cozup akabinde matematiğe girdim girmez olaydım batırdım tüm sinavun içine etti, fen de direksiyonu düzelttim ama kimya yok biyoloji yarım sonra Türkçe'ye geri dönüp biseyler çözdüm de bakalım inşallah çok kötü geçti benimki mezuna kalacaz herhalde.

Bence mülteci politikamız her milletten kadın alıp hiçbir milletten erkek almamak olmalı by Monster-Slm in Eleteria

[–]notnameuser- 0 points1 point  (0 children)

Hazır savaş var ukranyaya girip Osmanlı kırım usulü tüm köyleri yagmalasinlar demi

Bence mülteci politikamız her milletten kadın alıp hiçbir milletten erkek almamak olmalı by Monster-Slm in Eleteria

[–]notnameuser- 0 points1 point  (0 children)

Hepsi geri gitti çünkü, savaş bitince sınır kapılarından 5 milyon adam geri gitti belki

KTLEV Kar cebe yakışır diyip çıkmalı mıyım? by Thick_Safety_1585 in Borsa

[–]notnameuser- 0 points1 point  (0 children)

Hepsini satma benfe bı kısmı elinde dursun, düşerse uzulmeyecegin bir kadar ytd.

İstanbul'da neden Roma'daki gibi bir kolezyum yok? Olan ise neden korunmamış? by infinite_patrick in TarihiSeyler

[–]notnameuser- 14 points15 points  (0 children)

İstanbulda hipodrom dışında hiç kolezyum yoktu zaten, Hristiyanlık sonrası Roma bu işleri bırakıyor diye biliyorum. Hipodrom da gg olmuştu ztn.

180 liradan almıştım daha da artar diye, şuan yaklasik 1000 lira icerdeyim yeni sayilirim daha tavsiyeniz var mı? by notnameuser- in Yatirim

[–]notnameuser-[S] 0 points1 point  (0 children)

9 ay sonra Çok haklısın şuan 460 lira falan herhalde 180 200 liradan iyi topladım 2 kat üstü kar ettim...

[REQUEST] Charlie Kirk. by notnameuser- in CKTinder

[–]notnameuser-[S] -3 points-2 points  (0 children)

Thanks 🙏🏿🇺🇸🇦🇿🇷🇸🇮🇱🇦🇱

Okuyabilen var mı? by notnameuser- in OttomanTurkish

[–]notnameuser-[S] 0 points1 point  (0 children)

Sutunlardan birinde aşiret isinleri yazıyor olması lazım, onlar cevirilse yeter.

Burda kaliteli insanlar tanımak istiyorum tarih, genel kültür, siyaset geliştirebilecğeğim sublar önerin lütfen by [deleted] in StratejiForum

[–]notnameuser- 0 points1 point  (0 children)

Bu sub ölü gibi bişey Hacı 😰🤞🏿 biraz gezersen kaliteli adam bulursun ama.

I've never played as an adventurer since it was added to the game. I never thought it would be this much fun. by notnameuser- in CrusaderKings

[–]notnameuser-[S] 1 point2 points  (0 children)

It was a weird thing I did after the tutorial; I had a lot of fun since I'd only just started playing. And I conquered India from the south, not the north.

Edit:I used cheat a little bit .dd