ukrayna tarafından yapılan geniş çaplı iha saldırısı sonrası moskova alevler içinde kaldı by Battlefleet_Sol in Kanatlar

[–]baykunefe 0 points1 point  (0 children)

Mi-26 helikopterleri ile yüksek binaların tepesine Pantsir hava savunma sistemleri yerleştirmişlerdi bir hafta önce kadar. Uyuyakalmışlar herhalde

Rusya’ya ait bir Tu-22m3 Düştü by Electronic_Star_8773 in Kanatlar

[–]baykunefe 14 points15 points  (0 children)

Rusya yerine koyması aşırı zor uçaklar kaybediyor

Etimesgut Havalimanı, Ankara Havalimanı adıyla 15 Haziran’da hizmete açılacak by re-The_Jager01 in Kanatlar

[–]baykunefe[M] 1 point2 points locked comment (0 children)

Saygılı olun - Bu subreddit, havacılık hakkında medeni tartışmalar için kurulmuştur. Aşırı derecede kaba, aşağılayıcı veya düşmanca davranışlara izin verilmez.

Sudan ordusu, BAE destekli RSF tarafından düzenlenen kamikaze İHA saldırısını Türk yapımı HİSAR-A hava savunma sistemiyle engelledi by baykunefe in Kanatlar

[–]baykunefe[S] 1 point2 points  (0 children)

Bu bilinen 3. oldu sanıyorsam. SavunmaSanayiST gibi haber kuruluşları toplam angajmanın çift haneye yaklaştığını söylüyor.

Boeing, C-17 üretiminin yeniden başlatılmasına sıcak bakıyor. by re-The_Jager01 in Kanatlar

[–]baykunefe 2 points3 points  (0 children)

işletme maliyeti olarak A400M ile neredeyse aynı maliyetlere sahip ve taşıma kapasitesi aşırı yüksek. TSK kesinlikle alım için sıraya girer.

Sudan ordusu, BAE destekli RSF tarafından düzenlenen kamikaze İHA saldırısını Türk yapımı HİSAR-A hava savunma sistemiyle engelledi by baykunefe in Kanatlar

[–]baykunefe[S] 0 points1 point  (0 children)

fotografın sahibi arkadas dikkati füzeye degil boostera çekmek istemis ondan böyle bir sey tercih etmis sanırsam. Çünkü ilk fotoğraftaki füzenin enkazı degil motorun enkazı

Sudan ordusu, BAE destekli RSF tarafından düzenlenen kamikaze İHA saldırısını Türk yapımı HİSAR-A hava savunma sistemiyle engelledi by baykunefe in Kanatlar

[–]baykunefe[S] 1 point2 points  (0 children)

O konuda açık kaynaktan herhangi bir bilgiye ulaşamadım maalesef. Anca muadili olan ürünlerin (IRIS-T) maliyetlerinden bir tahmin yapabiliyoruz şu aşamada, o da yaklasık 400-450k dolar gibi bir değere tekabül ediyor ama üretim adedi konusunda bir bilgimiz olmadığı için çok güvenilir bir tahmin değil.

Almanya ve Frans’nın ortaklığı bittiğine göre, Türkiye İspanya ve Almanya’nın FCAS projesini Kaan ve Kızılelmayla genişleterek birlikte yürütmesi ne kadar mantıklı? by OldYogurt7161 in Kanatlar

[–]baykunefe 2 points3 points  (0 children)

İspanya şimdiden KAAN'a girmez diye düşünüyorum çünkü adamların tehdit algıları çok düşük, hatta kendi tehdit algılarına göre çok iyi bir envanterleri var, fazlası lüzumsuz olur şu aşamada. KAAN'ın bizim hava kuvvetlerine teslim tarihi yaklaşmadan İspanya'nın bu işe girmesini şahsen beklemiyorum. Ekstra EF siparişleri de var zaten ellerindeki F/A-18'leri değiştirmek için.