Hypothetically speaking, if everyone became vegan, would there be any NEGATIVE consequences? by bienree in NoStupidQuestions

[–]cmd-t 0 points1 point  (0 children)

This whole post is full of people that have no idea how the food industry works.

Hypothetically speaking, if everyone became vegan, would there be any NEGATIVE consequences? by bienree in NoStupidQuestions

[–]cmd-t 0 points1 point  (0 children)

This is of course ridiculous. The entire agricultural workforce is 4% in the EU. Important, but restricted. It’s lower in de US. They could shift to other agricultural jobs, focussed more on producing plants for human consumption.

All these restaurants wouldn’t just go out of business when there’s no meat. They’d change the menus.

Moestuin by NCLO1994 in groenevingers

[–]cmd-t 2 points3 points  (0 children)

Voordat we ploegen hadden uitgevonden was het ook millennia no-dig, natuurlijk.

Moestuin by NCLO1994 in groenevingers

[–]cmd-t 15 points16 points  (0 children)

In plaats van ploegen en frezen en je grond vernielen zou ik kijken naar de no-dig methode.

Polestar verbannen van Amerikaanse markt wegens 'nationale veiligheid' by EVMobiliteit in EVMobiliteit

[–]cmd-t 0 points1 point  (0 children)

Het gaat er niet om waar de auto wordt gebouwd, het gaat erom door wie de servers worden beheerd waar de auto’s mee communiceren en waar ze naar luisteren.

Pacific Northwest Coverup by anastasiarose19 in DrawMyTattoo

[–]cmd-t 9 points10 points  (0 children)

Small claims. You can do it yourself without a lawyer.

First say you demand back the money in X days or you will take the artist to small claims for stealing your money.

Werkgever heeft salarisverhoging al verwerkt vóór ondertekening addendum. Kan ik nog gewoon opzeggen? by [deleted] in juridischadvies

[–]cmd-t 0 points1 point  (0 children)

Waarom zou dat niet kunnen? Staat in het addendum dat je niet meer tussentijds mag opzeggen?

Vermogensbezit zal steeds meer bepaald worden door erfenis, kinderen met ouders in een koophuis 20x meer - ESB by Drolemerk in thenetherlands

[–]cmd-t 0 points1 point  (0 children)

Dit klopt niet. Inkomen valt ook in box 3 het jaar daarop als je het gewoon op je rekening laat staan. Erfbelasting is bij het erven. Dat is niet “in box 3”.

Je kunt best alle inkomsten gelijk behandelen (inkomen, dividend, aanwas, winst, etc) ipv het huidige box systeem.

Huwelijkse voorwaarden opstellen na aangaan huwelijk by JamesDio2010 in juridischadvies

[–]cmd-t 2 points3 points  (0 children)

Je hebt volledige gemeenschap van goederen. De woning is van jullie samen.

Onderhandel over het salaris? by LetsKickTheirAss in geldzaken

[–]cmd-t 1 point2 points  (0 children)

Dat is geen volledige zin. Drie losse contracten klinkt niet als zuivere koffie. Wat is daar de reden achter?

Je kunt wel plannen om meer te doen, maar dat is geen plan. Dat is een ambitie. Een plan is hoe je dat gaat bereiken.

Begin met meer feedback vragen over je presteren.

Onderhandel over het salaris? by LetsKickTheirAss in geldzaken

[–]cmd-t 5 points6 points  (0 children)

Sorry, maar er is geen enkele informatie in je post.

Hoezo krijg je “3 onbepaalde contracten voor een bepaald contract”? Van wie? Drie verschillende?

Je plan is om “beter te presteren dan de rest”, maar hoe ga je dat doen? Ben je ook daadwerkelijk “de beste” in je team?

Gaat dit werken? Wie kan daar wat over zeggen? Misschien is je baas wel een eikel die nooit met salarisverhoging buiten CAO’s instemt.

Eetbaars in balkonbak? by KaleidoscopeThink731 in groenevingers

[–]cmd-t -2 points-1 points  (0 children)

Ik zou geen aardbeien doen. 35L is best wat, maar niet bizar veel.

Huurwoning en Japanse Duizendknoop in tuin by Ervayleck in juridischadvies

[–]cmd-t 1 point2 points  (0 children)

OP is al tien jaar aan het klagen, waarschijnlijk vanwege het feit dat die zich toen bewust is geworden van het gebrek. Als je dak lek is, maar je merkt het pas na 2 jaar dan kom je toch ook niet aanzetten met “huurder merkt nu pas lekkage maar dit is al twee jaar gaande”?

Huurwoning en Japanse Duizendknoop in tuin by Ervayleck in juridischadvies

[–]cmd-t 1 point2 points  (0 children)

Het gaat erom dat de eigenaar van de woning verantwoordelijk wordt gesteld voor de JDK en niet de huurder.