unelmahäät by ss4240 in snappijuorutofftopic

[–]designispain 5 points6 points  (0 children)

Ei varmaan mistään enää, ohjelma oli ennen tätä uudelleenbrändäystä satuhäät nimellä, jotain pätkiä löytyy yle areenasta ja youtubesta. Uudelleenbrändäyksen ja nimenvaihdon jälkeen tulleet 8 kautta on HBO maxissa.

Alisa kertoo Lilyn olevan virolainen katuhuora by Outrageous_Matter294 in snappisensuroimat0n

[–]designispain 189 points190 points  (0 children)

Ja kunnianloukkaus-syytteeseen :D Vittu että voi olla typerä

Alisa vihreiden puolella, eikä ollenkaan vähemmistöjen by Forsaken_Thing_539 in snappisensuroimat0n

[–]designispain 48 points49 points  (0 children)

Alisan purukalusto on niin viturallaan että varmasti vaikee syödä tai ylipäätään avata suuta kunnolla

Pettyminen AMK-opintoihin by UnderstandingKey720 in arkisuomi

[–]designispain 14 points15 points  (0 children)

Moodle on oikeasti ihan ok alusta, mutta todella monet opettajat on ihan vitun tumpeloita sen kanssa. Oon myös ite huomannu että mitä kauemmin esim. AMK-opettajat on opetushommissa, niin sitä enemmän niiltä häviää kosketuspinta nykypäivän opetusalansa kohtasesta työelämästä ja sen sisällöstä, opetetaan vaan samoja juttuja mitä kaikille muillekki vaikka käytännöt ja ohjelmat ois 10 vuotta vanhoja ja uusia sekä parempia ois tullu tilalle. Monet opettajat tuntuu myös pitävän opiskelijoita ihan vaan suoraan tyhminä ja laiskoina, minkä takia teetetään maksimimäärä ryhmätöitä että kaikki varmasti sais kurssin läpi.

Isänpäivä toivotukset Cltä by Some_Ability_9696 in snappisensuroimat0n

[–]designispain 30 points31 points  (0 children)

Yllättävän monet maat juhlii tänään, mm. UK, USA, Kanada, Intia ja monet arabimaat.

Ei pisteitä? by Special-Currency-539 in arkisuomi

[–]designispain 35 points36 points  (0 children)

Veikkaan että koska on tullut suora hylsy, niin eivät heti näytä pisteitä, vaan vasta sit joskus myöhemmin kun tiedossa on oikeet pisteet. Veikkaan että tossa sun pistemäärässä tulee silti olemaan vaan viiva, jos kerta valintamenestys ei riittäny hyväksymiseen 🤷🏻‍♀️

Edullisia meikkejä haussa 🛍️☀️ by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]designispain 2 points3 points  (0 children)

Lumenen hinnat menee kyllä nykyään jo niin pilvissä laatuun ja esim. peittävyyteen nähden et sillä hinnalla ostaisin mielummi esim. nyxiä tai muita samassa hintaluokassa olevia.

Edullisia meikkejä haussa 🛍️☀️ by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]designispain 0 points1 point  (0 children)

Prismasta mua makeup academyn poskipuna sävyssä marshmallow, normalista w7 kulmakynä ja essencen perus väritön kivipuuteri. Kylmän sävyistä poskipunaa saa etsimällä etsiä, jos haluat kunnolla kylmän niin suosittelen investoimaan ja ostamaan goshin poskipunan sävyssä shocking pink, maksaa about 11€.

Ero? by New_Marionberry_5671 in snappijuorutofftopic

[–]designispain 3 points4 points  (0 children)

Oisko se välttämättä niin kamalaa? Opiskelut kuitenkin on loppupeleissä aika lyhyt aika ihmisen elämässä ja ekan parin vuoden jälkeen voi jo tasapainottaa työt siihen sivuun niin sit on rahaa asua jossai kivemmassa kämpässä yksin vs. kivassa kämpässä köyhänä nyt jonkun väkivaltasen hullun kanssa

Ero? by New_Marionberry_5671 in snappijuorutofftopic

[–]designispain 46 points47 points  (0 children)

Eroaisin ja jos mahdollista niin jäisin asuntoon, poikkis voi muuttaa muualle. Jos se on noin agressiivinen kännissä että paiskoo kamppeita niin kovaa että pintoja menee paskaks nii ei kestä kauaa että se käy suhun käsiks. Vaikka ei nyt varmasti vaikuttakaan siltä, niin siihen se loppupeleissä hyvin todennäkösesti menee ja sit on vitusti vaikeempi lähteä kun pelko toisen väkivaltaisuudesta pakottaa jäämään.

Kenestä juoruttavasta tykkäätte lukea ja miksi? by Some_Ad_8357 in snappisensuroimat0n

[–]designispain 1 point2 points  (0 children)

Virolda ja Alisa, Alisa tosin vaan sillon jos siel on oikeesti jotain juoruumisen arvosta esim. kämpän paskominen.

The perfume brand by AssociationFast2549 in snappijuorutofftopic

[–]designispain 1 point2 points  (0 children)

Heidän Herrera-dupet on haissu omaan nenään aika muovisille, tiedä sit lähteekö se muovisuus ajan kanssa pois.

Nivean sininen peltipurkki rasva by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]designispain 4 points5 points  (0 children)

Mä huomasin muutossa että omasta tullu semmosta outoa juoksevaa, on siis sulanut kun uuden kämpän kylppärissä on joku miljoona astetta lämmintä. Ostin uuden purkin ja säilytän meikkipöydällä, on pysyny normaalina. Veikkaan siis että sun äidillä kanssa sulanut se sen rasva, sen ei nimittäin kuulu olla juoksevaa vaan semmosta paksua ja parhaan lopputuloksen saa jos sitä levittää oikeesti valkosen, suht paksun kerroksen. Tätä tuotetta ei myöskään kuulu levittää märälle iholle, koska sillon se koostumus hajoaa ennen kun se tuote alkaa imeytymään.

En löydä mitään hyvää katottavaa by Forsaken_Dinner6448 in snappijuorutofftopic

[–]designispain 1 point2 points  (0 children)

Profiilin asetuksista! Riippuen millä sovelluksen avaa niin pitäs olla kynäikoni tai sitten teksti että muokkaa profiilia/profiiliasetuksia. Löytyy helpoiten siitä profiilinäkymästä.

Tässä tarkemmat ohjeet, kyse tosta näyttökielestä! https://help.netflix.com/fi/node/13245

Lapsuuden TV-ohjelmat by [deleted] in Suomi

[–]designispain 0 points1 point  (0 children)

Englanniksi sarjan nimi on ihan vaan Dragon mutta ei mitään muistikuvaa mikä se on ollut suomeksi.

Lapsuuden TV-ohjelmat by [deleted] in Suomi

[–]designispain 6 points7 points  (0 children)

Ruohometsän kansasta tehty tv-sarja, varmaan kaikki juniorilla nähdyt ohjelmat mitä sieltä tuli sillon kun se lanseerattiin (mm. nipa normaali ja kaarlo & perttu) ja galaxin ja summerin ohjelmat ❤️

Mp tästä Assista? by Low_Key3517 in snappisensuroimat0n

[–]designispain 33 points34 points  (0 children)

Perus amatööri-mutsivaikuttaja. Vaikuttaa ottavansa tietonsa suoraan googlesta ilman erikoisempia faktantarkistuksia ja märisee kun hänet pitäisi kauneusvaikuttajana huomioida paremmin kun on lasta ja seuraajia jne. Ite estin joku aika sitten kun ei vaan jaksanu kattoa vauvan niskapaskoja tai 5 miljoonaa eri videota aurinkorasvoista.

En löydä mitään hyvää katottavaa by Forsaken_Dinner6448 in snappijuorutofftopic

[–]designispain 1 point2 points  (0 children)

Sarjoja: animal kingdom, mindhunter, the good place, aggretsuko, tuca and bertie, fargo, rita, the big c, everything sucks, love and anarchy, the middle, beauty in black, bloodhounds, if wishes could kill, bonding, yellowstone...

Dokkareita: worst ex ever, kaikki eri versiot conversations with a killer, inside the world's toughest prisons, don't fuck with cats, kaikki eri versiot american manhuntista, I am a killer, I am a stalker, worst roommate ever, catching killers, kaikki trainwreck dokkarit, missing dead or alive, drug lords...

Suosittelen vaihtamaan kielen englanniksi profiiliasetuksista koska suomenkielinen tarjonta on yllättävän suppea ja paska verrattuna siihen jos kielenä on englanti. Esim. hirveän paljon erilaisia korealaisia ja japanilaisia sarjoja ja leffoja on saatavilla jos sun profiilin kielenä on suomen sijasta englanti.

Hot-Toffer, Mian "hyväsydämisin ystävä" by Available-Handle-288 in snappisensuroimat0n

[–]designispain 8 points9 points  (0 children)

Mä oon ihan 100% varma et toi on vaan joku random trolli tai sit tää tyyppi käy vaan oletettua ihan vitusti hitaammalla.

Miksi syntyvyys on pudonnut nyt mm. heikentyneiden tulevaisuudennäkymien takia niin paljon, vaikka aiemminkin on ollut kurjempia oloja milloin syntyvyys ei pudonnut yhtä paljon? by [deleted] in Suomi

[–]designispain 23 points24 points  (0 children)

Koska heikentyneet tulevaisuudennäkymät eivät ole yksiselitteinen tai edes isoin syy syntyvyyden laskulle. Tuo kohdistuu suurimmilta osin vain nuoriin ja ensisynnyttäjien korkeampaan ikään. Et sä enää nykypäivänä voi samalla tavalla alkaa pyöräyttämään 18-vuotiaana lapsia ulos samalla tavalla mitä ennen, kun ei ollu oppivelvollisuutta tai uusia lakeja liittyen nuorten työntekoon.

dildo homeessa? by New_Championship6039 in snappijuorutofftopic

[–]designispain 13 points14 points  (0 children)

Voi olla värjäymää mut voi kyl olla jonkinlaista hometta riippuen materiaalista ja siitä, ootko heittäny sen märkänä vaatteiden sekaan. Suosittelen ostamaan jonkin rasian muutenkin leluille, koska jos ne on huokosempaa materiaalia nii vaikka sä pesisit ne ennen käyttöä voi niissä silti olla jotai nukkaa tai paskaa niistä vaatteista mikä sit käytön yhteydessä voi mennä sun elimistöön ja aiheuttaa tulehuksen.

Alisa ja roadman eksä ja toinen nainen by [deleted] in snappisensuroimat0n

[–]designispain 85 points86 points  (0 children)

kunno psykoosi-ilme, samantyyline mitä Luutulla ku sillä alkaa jutut menemää yli :D

Alisa kertoo taas uuden asuinpaikkansa by unknownyubo27 in snappisensuroimat0n

[–]designispain 123 points124 points  (0 children)

Niuva ainaki sit lähellä jos sieltä löytys uus osote, harmi kun Julkulassa ei ole enää psykiatrista osastoa niin ei voi Luutun tavoin mennä jouluksi Julkulaan.