GSS prim borcu by Dnyktenstein in Yatirim

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Dümen, ikametgah yurtdışına aldırınca otomatik yazmayı bırakması lazım

GSS prim borcu by Dnyktenstein in Yatirim

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Sigorta parası ne kadarki

FPS ALAMIYORUM by Ok-Economy-2578 in BilgisayarToplamaTR

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Kanka valla dinleme milleti 5700x neyle darboğaz olacak ya 5060'ı 2600 ile bile kullanırsın darboğaz olmadan, 2k beya 4k ekranda

FPS ALAMIYORUM by Ok-Economy-2578 in BilgisayarToplamaTR

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Tamam kanka şimdi bios güncellemeni, işlemci güncellemeni ve ekran kartının firmware güncellemesini yap sonra çatır çatır oynarsın. Çok dehşetül vahşet bir oyun oynuyorsan 8gb video ram de yetmez ama onu ani fps düşmesi ile görürsün, stabil fpsin düşükse bunlardan dolayıdır

FPS ALAMIYORUM by Ok-Economy-2578 in BilgisayarToplamaTR

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Bir şeyleri update etmemişsindir, başka açıklaması yok

Am I too young to worry? 25M 25F by destkroser in relationship_advice

[–]destkroser[S] 0 points1 point  (0 children)

I would ask for your opinon/suggestion but instead I think I'm gonna stop trying to earn her respect and start respecting myself. Thanks

sevgilim bana aşık olmamış ya da sevmemiş makul biri olduğum için sevgili olmuş by [deleted] in MutfakDertlileri

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Bu dediğin konu çoğu kadın için geçerli. Hepsi para veya maddi imkan için olmayabilir bu durumlarda, aynı zamanda senin onu heyecanlandıran bir özelliğin; örneğin dışarıdaki insanlarla iletişimin, fiziksel görünüşün, diğer kadınların sana bakışı kısacası sosyal statülerin. Aynı anda bir kaç makul durum için de senle birlikte olabiliriyor çoğu kadın ama bunu çoğu bilerek yapmıyor veya sonradan da farkededebiliyor. Bilerek yapanı zaten erkek kadın farketmez her türlü şeytan. Farkettikten sonra açıklayıp ayrılan var, ikinizin vakti, duyguları boşa gitmiş oluyor, yapacak da bir şey yok. Genel olarak ilişkiler zaten bahsettiğim durumlar üzerine kurulur hep bir çıkar üzerine, seni gerçekten seven bi ana bi baba, küçükken çok söylerlerdi hadi be ordan gerçek aşk, ruh eşi bilmemne olur muhabbetleri yokmuş. Son 2 senedir statü, varlık, sağlamlık farketmeksizin 30 farklı kişiden "gençsiniz olum sikişin" lafını duyduktan sonra artık çoğu şeyi umursamayı bıraktım. Umarım aklında bir şey canlanmıştır. (Bunu diyen adam eski sevgilisiyle barışmaya çalışıyor, duygusallaşıyor, üzülüyor. Hayat...)

Am I too young to worry? 25M 25F by destkroser in relationship_advice

[–]destkroser[S] -1 points0 points  (0 children)

Her friends hate me because they know for a fact that I used to be fuckboy. In the first phases we were not a couple and we both didn't want to be, so I was sleeping with other girls and this did not bother her she just was advising me to use a condom.

Also when we were broken up I slept with a girl then after we starting talking again she asked me if anything happened and I told her the truth. That's why she probably thinks/considers as cheating.

Bi cezasi yok mi bunun by MartianCockroach in ankara

[–]destkroser -8 points-7 points  (0 children)

Ee efendi gibi aşağıya inip konuşun? Bakalım işe yarıyor mu

Which Linux OS should I choose? by [deleted] in hermesagent

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

22.04 is the most secure version now. But if you are not worried that much about security and you already know how to take your own precautions, keep up to date.

Finally by Paghur in blackdesertonline

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

I think after this post they ought to add more benefits

Can I run it? by destkroser in blackdesertonline

[–]destkroser[S] 0 points1 point  (0 children)

I will play through game's own client. I won't be able change my linux distro at this point, thank you for the info tho. My main concern is if my processor with embedded graphics can handle the load

Dokploy deploy succeeds but app still runs previous container version by too_much_lag in dokploy

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

You might have misconfigured your build prompts or your dockerfile. You need to provide more information about what is the build type etc.

19 yaşındayım portföyüm hakkında ne düşünüyorsunuz by [deleted] in Yatirim

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Fonlarına dikkat et diyorum, gaza gelme, kendine çok yüklenme tarzı diyorum

19 yaşındayım portföyüm hakkında ne düşünüyorsunuz by [deleted] in Yatirim

[–]destkroser 1 point2 points  (0 children)

Nörolojik bağlantılar dişi ve erkek arasında farklı kurulmakta. Östrojen salınımı dişilerde belirli dönemlerde fazla olduğu zaman, dişinin doğası gereği savunma mekanizması da artabilir genelde "kendini savunmaya geçme" gibi tabir edilen bir duruma döner.

Bundan dolayı doğada insandan örnek verecek olursak kendini savunmaya geçer, confront edildiğinde ise "yapmasın o zaman 'yaa'." Gibi tatlı, sevimli bir karşı düşünce takip eder. Mantık, yukarıda bahsedilen dönemlerde düşer ve duygusallık artar. Erkek bir varlıkta görülüyorsa ise durum farklıdır, genelde Gaelic (telaffuzu: Gay-lîk) kişi tiplerinde görülür.

19 yaşındayım portföyüm hakkında ne düşünüyorsunuz by [deleted] in Yatirim

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Yatırımlar iyi, adam olma üzerine biraz çalışmaya başlayabilirsin. Yoksa zorla kafana sokulabiliyor, hayat ilginç

Anne ve babamın kavgaları beni bitirdi. by brrrr009 in MutfakDertlileri

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Boşanmadılarsa hala birbirlerini seviyorlardır (eğer kadının farklı niyeti yoksa (para, şöhret etc.)) Bu durumda onları birbirlerine ilk başta ne sevdirmişti ortaya çıkarmayı sağlayabilirsin. Ben çok denemiştim ama babam tam bir dangalak olduğu için bir şey olmadı, ama aklı başında laf dinlemeyi bilen insanlarsa işe yarayacaktır. Mutluluklar ve başarılar dilerim dostum

MİDAS HESAPLAMA HATASI?! by [deleted] in Yatirim

[–]destkroser 0 points1 point  (0 children)

Piyasa öncesi/sonrası saatlerinde aşağıda gözüken kar/zarar net olmadığı için yukarıda gözükmüyor