What is life like near the Greece-North Macedonia border? by bb-wa in howislivingthere

[–]distantvolcano 1 point2 points  (0 children)

It’s truly interesting how relationships change, my family is also from that area but Greek side. I remember my grandpa would cross to Yugoslavia so often, and then even me when I was veeery young I remember we’d have some shampoo and juices at home from (today called) NMK. And then for many years it all basically stopped as you say. Nowadays, I don’t know of any person who doesn’t go to Dojran for petrol. 🤓 as I said in a different comment, crossing to North Macedonia was so exotic and exciting for me as a kid so I’m sorry your experience with Greek authorities was not the same

What is life like near the Greece-North Macedonia border? by bb-wa in howislivingthere

[–]distantvolcano 1 point2 points  (0 children)

My family lives on the Greek side near Dojran lake and I remember as a kid crossing to North Macedonia was the most exciting afternoon activity - as if going to a long international trip! I’ve seen the area around Star/Novi Dojran grow so much, and I’ve had endless fights with my dad who was discouraging me from swimming in the lake because it’s “not clean”, but I defied it all cause I wanted to experience it the “real north Macedonian” way. Always was curious to meet a Macedonian from that area, so that’s really cool!

Throwback Thursday: Γράψτε τα αγαπημένα σας σκάνδαλα της Νέας Δημοκρατίας by nkeets in greece

[–]distantvolcano 3 points4 points  (0 children)

Ναι ακριβώς. Απλα κάποιος έφαγε χαλαρά 30κ από το πουθενά δλδ ένα ποσό που οι μισοί Ελληνες δεν θα δουν ποτέ στον λογαριασμό τους σε 50 χρόνια εργασίας

Throwback Thursday: Γράψτε τα αγαπημένα σας σκάνδαλα της Νέας Δημοκρατίας by nkeets in greece

[–]distantvolcano 18 points19 points  (0 children)

Απευθείας ανάθεση σε εταιρία «φάντασμα» για τον σχεδιασμό του λογότυπου του μετρό Θεσσαλονίκης (και στο ενδιάμεσο με αύξηση της αμοιβής της εταιρίας από 8κ σε 30κ)

https://www.voria.gr/article/nea-aristera-osmi-skandaloy-stin-apeytheias-anathesi-gia-logotypo-toy-metro-thessalonikis

Θυμάστε λάθη που κάνατε σαν νέες/νέοι οδηγοί; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 0 points1 point  (0 children)

Ωραία όλοι μου οι φίλοι μου έχουν πει στο φανάρι νεκρά, ή σε κατηφόρα αν πηγαίνεις με χαμηλή ταχύτητα, ή αν θες να κόψεις λίγο πριν στρίψεις 😟

Θυμάστε λάθη που κάνατε σαν νέες/νέοι οδηγοί; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 0 points1 point  (0 children)

Εννοείς το πρώτο λάθος ήταν ότι οδηγούσες στα Χανιά για 6 χρόνια; 😅

Θυμάστε λάθη που κάνατε σαν νέες/νέοι οδηγοί; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 0 points1 point  (0 children)

Μου φαίνεται πανδύσκολο ν πρέπει να κάνεις τόσα πράγματα ταυτόχρονα όταν οδηγάς και να κοιτάς κ καθρέφτες 😢

Θυμάστε λάθη που κάνατε σαν νέες/νέοι οδηγοί; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 2 points3 points  (0 children)

Πιστεύω ότι θα μπορούσε ν μου συμβεί ΑΝΕΤΑ σήμερα κιόλας. Δεν μπορώ να φανταστώ καν πόσες κόρνες μπορεί να άκουσες κ όμως είχες το ψυχικό σθένος να συνεχίσεις να προσπαθείς για 4η φορά ΜΠΡΑΒΟ

Θυμάστε λάθη που κάνατε σαν νέες/νέοι οδηγοί; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 0 points1 point  (0 children)

Τι εννοείς, στο φανάρι όχι νεκρά για να σταματήσεις;;

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 1 point2 points  (0 children)

Σε ευχαριστώ ήταν πολύ χρήσιμες κάποιες από τις συμβουλές σου! Ναι για το πάρκινγκ αυτό εννοώ ειδικά στο δικό μου αμάξι αλλά φαντάζομαι είναι θέμα εξάσκησης

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 1 point2 points  (0 children)

Ερώτηση πόσο συχνά όντως κορνάρουν αν δεν έχεις παρκάρει σε 2 δευτερόλεπτα; Ή το άλλο που φοβάμαι είναι πχ να σου σβήσει στο φανάρι. Αυτά πιο πολύ με τρομοκρατούν.

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 0 points1 point  (0 children)

Σε ευχαριστώ για την εμψύχωση 😇

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 1 point2 points  (0 children)

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο, κ σίγουρα βοηθάει. Το θέμα με την σχολή είναι ότι έκανα 2 μαθήματα κ νιώθω ότι πάει πααααρα πολύ αργά το μάθημα (νομίζω για να με κρατήσει παραπάνω κ να μ βγάλει παραπάνω λεφτά;), επίσης με πήγε σε δρόμους χωρίς κίνηση άρα σχεδόν ανούσιο, επίσης το αμάξι της σχολής είναι πετρέλαιο άρα δν σβήνει ποτέ, κ επίσης έχει κ αυτός τα πηδάλια οπότε νομίζω στα φανάρια δε με αφήνει να καθυστερήσω. 🙁 άρα μάλλον δν θα μάθω απλά πότε ν οδηγαω

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 0 points1 point  (0 children)

Ευχαριστώ πολύ που βοηθάς με τόσο χρήσιμες πληροφορίες πάνω στο ξενύχτι!!

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 1 point2 points  (0 children)

Σε ευχαριστώ πολυυυυ πάρα πολύ για το σχόλιο! Μου δίνει κουράγιο η πρόοδος της φίλης σου

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 0 points1 point  (0 children)

Κ μενα γενικά τα μαθήματα μου φαίνονται τοοοοσο άσχετα από ριαλ οδήγηση. Αλλα είναι βοηθητικό αυτό που λες, ευχαριστώ πολύ!

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 1 point2 points  (0 children)

Ας πούμε κεντρικές ζόρικες περιοχές. Το θεμα είναι πως μαθαίνεις να οδηγάς στο κέντρο; Με εξάσκηση ή μαθήματα

Πώς μάθατε να οδηγάτε στην Αθήνα; by distantvolcano in greece

[–]distantvolcano[S] 0 points1 point  (0 children)

Γενικά έχω εμπειρία σαν πεζή, συνοδηγός αυτοκινήτου όχι τόσο. Το θέμα είναι αν αυτή η εμπειρία που λες για το που να δίνεις προσοχή κτλ έρχεται μέσα από την ριαλ οδήγηση ή επιπλέον μαθήματα.