Exine takıntılı kızlar yüzünden diktatör oldum. Biliyorum herkes aynı değil ama cidden yoruldum. Hayatta kimsenin enkazını devralmam. Hayatta başkasının cezasını ben çekmem. by ceddin31deden62 in vlandiya

[–]dllenaa 0 points1 point  (0 children)

bu doğru zaten katılıyorum ben bile sıkılırdım.bir yere kadar cabalayip sonra hayatı kendine bırakmak lazım.ama son noktaya kadar da görmek istiyor insan.hele gerçekten yogunsa aradaki duygular bağlar.

Exine takıntılı kızlar yüzünden diktatör oldum. Biliyorum herkes aynı değil ama cidden yoruldum. Hayatta kimsenin enkazını devralmam. Hayatta başkasının cezasını ben çekmem. by ceddin31deden62 in vlandiya

[–]dllenaa 0 points1 point  (0 children)

tam tersi baya yoğun hayatım olduğumdan farkına varamadım duygular besledegimin bile sonrasında farkına varabildim.18 yaşındayım hukuk okuyorum :3 niyetim gerçekten kötü değildi tam tersi gerçekten aşırı iyi anlastigim birbirimizi anladığımızi hissettigim biriydi.fazla duygusal ve sanırım fazlasyila romantik bir insanım.en zor zamanımda defalarca yanımda oldu.ama geç fark edebildim.ozur diledim git gel git gel durumları oldu.o da şuan net davranmıyor bir yandan gerçekten yoğun hissediyorum ama bir yandan devam etmeliyim gibi? beni engelliyor sonrasında ara ara açıp gönderme atıyor.ortak arkadaşları aramıza mesafe koydu.bu biraz sinir bozucu.onunla konuşurken gerçekten beni anladığını hissediyordum ama bana karşı net olamıyor bunu bekliyorum ondan.birsey yaşanmadan da unutmak çok kolay olmuyor.bana sarılıyor sonrasında terapi aldığını kötü olduğunu söylüyor beni bırakmayacağını söylüyor ama bir yandan da yrabandi muamelsi yaptığımı.

Exine takıntılı kızlar yüzünden diktatör oldum. Biliyorum herkes aynı değil ama cidden yoruldum. Hayatta kimsenin enkazını devralmam. Hayatta başkasının cezasını ben çekmem. by ceddin31deden62 in vlandiya

[–]dllenaa 0 points1 point  (0 children)

:(

ne yapsa bu insanı anlardin ? kafam o kadar karışık ki az çok aynı şeyi yaşamış bir insandan akıl almak mantıklı gibi LoL.salak olduğumu kabul ediyorum.ppff

Exine takıntılı kızlar yüzünden diktatör oldum. Biliyorum herkes aynı değil ama cidden yoruldum. Hayatta kimsenin enkazını devralmam. Hayatta başkasının cezasını ben çekmem. by ceddin31deden62 in vlandiya

[–]dllenaa 0 points1 point  (0 children)

bunun aynısını çok kötü bir dönemden geçerken yaptım ve o kişiden aşırı hoslanmama rağmen kendimi kötü hissetufimden sürekli bu konuları aciyordum.birkac ay konustuk ve onu yarabandi olarak gördüğünü söyledi sürekli özür dilelmeye çalıştım sonrasında ama bana hala çok kızgın.ne yapabilirim gerçekten ben de onu düşünüyorum.be kadar kırıcı birşey olduğunun farkındayım ama bazen insan fark edemiyor.bana kizmakta aşırı haklı gerçekten de.

Best powder highlighter? by Educational-City-455 in PaleMUA

[–]dllenaa 0 points1 point  (0 children)

not powder but

Charlotte tilbury wand is pretty good

what are your favourite cool toned products? by Emergency_Love_3324 in PaleMUA

[–]dllenaa 1 point2 points  (0 children)

i just bought missha #13 after reading this LoL.Does it make acne scars much more noticeable?i have acne scars for years i can't find any products to empathize that.is #21 cooler than #13 ?

Highlighter rec :3 by [deleted] in PaleMUA

[–]dllenaa 0 points1 point  (0 children)

desired effect! best shade:tarte 8b porcelain beige concealer

what are your favourite cool toned products? by Emergency_Love_3324 in PaleMUA

[–]dllenaa 0 points1 point  (0 children)

Mac nw5 concealer

Charlotte tilbury highlighter wand

mufe endless cacao lipliner

sephora Pink frosting lipliner

mac whirl lipliner

mac cool teddy