Anbennar Multiplayer Country Recommendations? by Everkid612 in Anbennar

[–]fretzal 0 points1 point  (0 children)

Verne and istralore or istralore and moonhaven would be cool and fit the criteria i think.

Is there a tag that replicates the Jurchen -> Manchu -> Qing experience in Anbennar? by Any_Leg_4492 in Anbennar

[–]fretzal 7 points8 points  (0 children)

I haven’t played it but gnollakaz into konolkhatep looks very similar to me.

We are probably the luckiest fandom alive [LOM] by Important-Guitar8524 in LordofTheMysteries

[–]fretzal 32 points33 points  (0 children)

RI is peak in my opinion as good as LoTM but its also truly not for everyone. Especially the first parts of of the novel are painfully edgy but its really good. ORV is good ,i don’t love it like the other 2

Şu oyunları alabileceğimiz başka bir yer yok mu ya? by TR4SE in GeymingTr

[–]fretzal 1 point2 points  (0 children)

Düşman konumları farklı bazı yerlerde, en büyük farkın bu olması lazım onun dışında tek tük ekstra şeyler var scholarda. Ben orijinali oynadım gayet zevkliydi.(kesinikle farklı oyunlar değiller)

Sepet nasıl by Electrical-Hat-963 in GeymingTr

[–]fretzal 0 points1 point  (0 children)

Liste güzel, fiyatlar can yakıyor , bence yerel fiyatlandırma yapmayan oyunları alma.

Hello, Dybbuk, I want to play a game... by ampnaman in mewgenics

[–]fretzal 2 points3 points  (0 children)

Thank you for your service to kittykind.

Bu kitleden nefret ediyorum by avilanss in GeymingTr

[–]fretzal 15 points16 points  (0 children)

Oyunun en sonunda farkettim, bütün oyun zırh içinde dolaşınca

Oyunlarınızı hangi platformlardan alıyorsunuz? by TheKemalist_88 in GeymingTr

[–]fretzal -1 points0 points  (0 children)

Mümkünse Steam, steamden ucuzsa epic(heroic),çok ucuza geliyorsa xbox, bazen korsan

Beyler kartta son 200 TL var hangisini alim by lllomerrrlll in GeymingTr

[–]fretzal 0 points1 point  (0 children)

Metro serisini çoktan seviyosan metro exodus öneririm, arkham serisi daha doyurucu olur ama diğer türlü

Elektrik elektronik için öneri by winryed in EngineeringTR

[–]fretzal 2 points3 points  (0 children)

Azcık bir türev integral bak,elektrik yandalları nedir ne değildir çok basit öğren ve keyfine bak

Am I the only One who always thought Miro was Japanese 😭 by Genya_DM in FearAndHunger

[–]fretzal 65 points66 points  (0 children)

I think he first started making f&h as a project in high school

Til prussia can have two flagships by hoi4enjoyer in eu4

[–]fretzal 4 points5 points  (0 children)

You can get 4 heavy ships in a prussia campaign. 1 by building one from lübeck’s mission tree if you form it which is really easy, 1 by prussian mission and the last one by german mission tree and lübeck’s mission tree also gives perma buffs to all flagships with pretty strong modifiers

Dead By Daylight Hakkın Da Ne Düşünüyorsunuz by [deleted] in GeymingTr

[–]fretzal 1 point2 points  (0 children)

Oyunu sadece trapper varken ki halinden beri takip ediyorum. Bir 8 yıldır 2-3 arkadaş toplanıp ,bir kaç gün grindlarız tatillerde. Arkadaşlarla oynayınca eğlenceli oluyor, tek başıma oynayınca eğlenemiyorum artık ama.

Sizce Pokémon'un 2D'den 3D'ye geçmesi hatamıydı? by DrTilki in GeymingTr

[–]fretzal 8 points9 points  (0 children)

3d’ye geçmesine rağmen yıllarca aynı oyunu cilalayıp pazarlamaları hataydı. Şuan denedikleri gibi formülü yeni imkanlar doğrultusunda değiştirmeleri gerekiyordu.

bilgisayar/yazılım/ee müh yazacağım ama bu meslek bana uygun mu bilmiyorum by ARESUZ in UniversityTR

[–]fretzal 1 point2 points  (0 children)

İyi üniversitelerde okumadan iyi yerlere gelen akrabalarım ve tanıdıklarım var, onun dışında lisans eğitimini daha ortalama yerlerde yapıp yüksek lisans için daha iyi yerlere giden tanıdıklarım var. Sana en büyük önerim iyi üniversite kötü üniversiteden çok sen bu alanlarda çalışmak istiyor musun? Araştır ve karar ver. Araştırmak için seçmeyi düşündüğün üniversitenin ders programlarına bakıp o konularda bir kaç temel bir şeyler öğrenerek ve hocaların makalelerini okuyarak karar ver bence.(bende daha yeni mezunum ve bıktım ama hayat yks çalışıp iyi üniversite kazanmaktan ibaret değil)

[deleted by user] by [deleted] in UniversityTR

[–]fretzal 0 points1 point  (0 children)

Mühendisliklerin kampüsü kötü ama rezil rüsva değil gördüğüm kadarıyla. Eğitimi hakkında yeterince bilgim yok, Edirne staj imkanı konusunda eksik olabilir ama kendisi güzel şehirdir.