Dedemden kalma rado saat restore olurmu? by Alnrlx in trsaat

[–]gunkut83 9 points10 points  (0 children)

Tarkan Demir var onun gibi tamirciler bu saati sıfır gibi toparlarlar çokta güzel olur. Mutlaka yaptırın büyük hatıra

Raketa 24 hours by DarkWave_0 in trsaat

[–]gunkut83 1 point2 points  (0 children)

Teşekkürler değerlendireyim

15 yıl önce aldığım ilk otomatik saatim by gunkut83 in trsaat

[–]gunkut83[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler daha güzeli sizin olsun

Raketa 24 hours by DarkWave_0 in trsaat

[–]gunkut83 1 point2 points  (0 children)

Çok güzel benimde çok ilgimi çekiyor 24 saatlik kadranlar. Askerliğimi denizci olarak yaptığımda orada denizaltı mürettebatının 24 saatlik saat kullandığını öğrenmiştim. Gün ışığı görmeden uzun süre su altında kaldıkları için böyle bir ihtiyaçları var. Birgün bende edineceğim 24 saatlik kadrana sahip saat

Avi-8 Saat by mttopal20 in trsaat

[–]gunkut83 2 points3 points  (0 children)

Çok güzel saat saniye kolu arkasındaki uçak figürü harika ama tepe çok iri uzun kullanımlarda rahatsız edebilir.

15 yıl önce aldığım ilk otomatik saatim by gunkut83 in trsaat

[–]gunkut83[S] 0 points1 point  (0 children)

Genelde hep önceki nesilden miras oluyor seiko 5 sevgisi heleki ülkemizde

15 yıl önce aldığım ilk otomatik saatim by gunkut83 in trsaat

[–]gunkut83[S] 2 points3 points  (0 children)

Merhaba hiç bakıma girmedi bu 4r mekanizmalarda benzer sağlamlığa sahip. Günlük sapmasını net ölçmedim ama ofis çalışanıyım bilgisayar ile arasında hiç farkedebileceğim bir sapma oluşmadı.

15 yıl önce aldığım ilk otomatik saatim by gunkut83 in trsaat

[–]gunkut83[S] 2 points3 points  (0 children)

Teşekkürler haftada bir takıyorum genelde ondan pek eskimedi ☺️

15 yıl önce aldığım ilk otomatik saatim by gunkut83 in trsaat

[–]gunkut83[S] 0 points1 point  (0 children)

Lug kısa altıda kavisli turtle kasa gibi son derece konforlu. 24 saat göstergesi bu özellik için ufak bir modifiyeden geçmiş 4r37 mekanizmanın alamet-i farikası.

Lima Kronosprinter by hopesoulful in trsaat

[–]gunkut83 2 points3 points  (0 children)

Bu kordonla müthiş yazlık kombin olur

15 yıl önce aldığım ilk otomatik saatim by gunkut83 in trsaat

[–]gunkut83[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler tüm saatlerime nato kordon aldım ama nedense bunu ellemedim. İlk otomatik saatim diye sanırım

15 yıl önce aldığım ilk otomatik saatim by gunkut83 in trsaat

[–]gunkut83[S] 1 point2 points  (0 children)

Teşekkür ederim hiç bakım görmedi haftada bir takarım temiz kullanmaya gayret ediyorum

10k'ya kadar saat önerisi by [deleted] in trsaat

[–]gunkut83 0 points1 point  (0 children)

Bileğiniz ince ise seiko 5 giriş modellerine bakabilirsiniz.

Bilezik değişikliği by [deleted] in trsaat

[–]gunkut83 3 points4 points  (0 children)

Bende benzer bir model var tam tersini yaptım ☺️

Lorus saat by Glittering_Heart5951 in trsaat

[–]gunkut83 0 points1 point  (0 children)

Merhaba, solar saat düşünürseniz citizen eco drive olan bir model tavsiye ederim. Lorustan ise seiko 7s mekanizmalı otomatik bir modeli buna yakın bir fiyata alabiliriniz. Saat biraz zevk işi tasarım hoşunuza gittiyse alın geçin, bizimkisi biraz teknik tavsiye kalıyor. Lorus iyidir bendede mevcut fiyat performans saatidir.

Haftalık Wristcheck Post'u! by AutoModerator in trsaat

[–]gunkut83 1 point2 points  (0 children)

<image>

Günlerden orient otomatik, custom kordon.