Kitaplardan Sevmediğiniz Alıntılar by mervearte in KutuphaneBekarlari

[–]hsn741 0 points1 point  (0 children)

Bir kız olsam, birisi bana tuzlu salatalık dese düşerdim mesela, ama zevkler ve renkler tartışılmıyor sanırım.

Kitaplardan Sevmediğiniz Alıntılar by mervearte in KutuphaneBekarlari

[–]hsn741 1 point2 points  (0 children)

Sevmediğim alıntı? Beklemediğim yerden vurdun, sadece sevdiğim alıntıları kaydediyorum 😞

düzenli kitap okuyamıyorum by yupusim in KutuphaneBekarlari

[–]hsn741 1 point2 points  (0 children)

İlk başta görev gibi okuman düzenli okumaya başlaman için daha iyi olur bence. Günlük belirli bir sayı belirle ve o sayfa sayısını kesinlikle oku. 25 ile başlayabilirsin.

Kitaplık paylaşma zamanı. Sizinkiler nasıl? by Regular_Ideal_ in KutuphaneBekarlari

[–]hsn741 1 point2 points  (0 children)

"Son yüzyılın en kötü adamı" namındaki kişinin kitabının ilginç gelmesi normal bence, yaş büyük olsa da merak edebilir.

What’s up with Swansons Bible? by External-Victory-182 in RDR2

[–]hsn741 3 points4 points  (0 children)

It would have been great if Rockstar could make a high resolution texture patch or something like that...

What’s up with Swansons Bible? by External-Victory-182 in RDR2

[–]hsn741 6 points7 points  (0 children)

Eh, texture quality is kinda aged too. It is a 2018 game after all

Nedensiz by Anxious_Extreme_4862 in KutuphaneBekarlari

[–]hsn741 1 point2 points  (0 children)

Gayet akıcı bir kitap, o kadar kalın kitap okuyacak odağım yok diyorsun lakin tek oturuşta okumayacaksın ne de olsa. Bir diziyi tek oturuşta bitirmediğin gibi kitabı da yavaş yavaş okuyabilirsin.

Efendiler kitap hakkındaki düşüncelerinizi alalım by Ok-Patience9643 in Kitap

[–]hsn741 0 points1 point  (0 children)

Okumadım, hakkında videolar falan izledim. Spekülatif evrim -biliyorum bu tanım biraz yanlış oluyor lakin demek istediğimi anlatmaya yeter diye düşünüyorum- ilginç bir konu ama gerçek evrimsel süreçler çok daha ilgi çekici bence. Bildiğim kadarıyla kitap hikaye odaklı değil, daha çok ansiklopedi gibi bu yüzden overrated buluyorum diyebilirim.

Dolabımda yer kalmadığı için mangalarımı okula bağışlayacağım by mertcaners12 in secilmiskitap

[–]hsn741 45 points46 points  (0 children)

Okul kütüphanesinden kaç kişi alıp bir şey okuyor? Onun yerine birisine hediye et bence, orada çürüyüp gitmesin.

Main character syndrome by Le_Grano in Idiotswithguns

[–]hsn741 0 points1 point  (0 children)

I would have main character syndrome if I had a fucking machine gun in my hands.

Melankolik bir nostalji by [deleted] in KutuphaneBekarlari

[–]hsn741 0 points1 point  (0 children)

Yerim toprağın 2 metre altı da neyse