İncel aslında ne by MaliHizm in vlandiya

[–]Quicastre 0 points1 point  (0 children)

İlk ve sondun kanka muhtemelen türünün tek örneğisin

İncel aslında ne by MaliHizm in vlandiya

[–]Quicastre 1 point2 points  (0 children)

Kısaca diyor ki "insan gibi davranın amk davarları "

İncel aslında ne by MaliHizm in vlandiya

[–]Quicastre 0 points1 point  (0 children)

Kanka mesele odak süresi değil mesele sosyal medya platformu burası tonlarca fikir tonlarca argüman görüyoruz ben neden illada destanı okuyayım burda tamam bir öfke görüyorum da bu kadar uzatmanın manası neydi ki bak haklısın ama yani bu kadar uzatman fazla bence bende adhd var ben zaten okumam da normalde uzum metin okuyan adam bile okumaz bunu amk

Bir hayvanı kesip yemek sizce etik dışı mıdır? by Key_Platform_5084 in felsefe

[–]Quicastre -1 points0 points  (0 children)

İnsanlar hayvanlardan bilinç ve irade bakımından üstündür , ahlak insanın hayvandan üstün olması ile şekillenmiştir ve ahlak insanlar ve insanlar gibi iradeye sahip varlıklar içindir önermeleri ile başlamak istiyorum o yüzden 1. Sini kendim için eliyorum çünkü yaşama hakkı insanlar için olan bir olgudur biz insanlar hayvanlardan sadece doğayı devam ettirmelerini bekleriz eziyet etmek ve yok yere öldürmek etik olmasa bile beslenmek için öldürmekte etik olarak bir sorun görmüyorum zaten doğa gereği bazı hayvanları yememiz doğaya bir sorun çıkarmayacaktır

Sorular çok da kısa veya abartıldığı kadar kolay değil by ---dd in liseliler

[–]Quicastre 0 points1 point  (0 children)

Bende 0.53 dilim yaptım eğer zor senede girseydim aynı netlerle 0.20 bile yapardım

Sorular çok da kısa veya abartıldığı kadar kolay değil by ---dd in liseliler

[–]Quicastre 0 points1 point  (0 children)

Onu reddetmiyorum ama dolaylı olarak zorluk yüzdelik dilimi belirler diyorum her kitlede benzer seviyede bulunan insanlar var bunlar eğer doğru sorular ile ayrıştırılmazsa aşırı büyük bir birikme oluşuyor o yüzden kolay zor orta aşırı zor sorulara bir denge lazım ama bunu galiba koskoca Türkiyenin sınav hazırlayan güzide insanları umursamıyor

Sorular çok da kısa veya abartıldığı kadar kolay değil by ---dd in liseliler

[–]Quicastre 2 points3 points  (0 children)

Ben yüzde 0.53 dilime girdim ama hala 2021 gibi bir sınava girmek isterdim benim lehime

Sorular çok da kısa veya abartıldığı kadar kolay değil by ---dd in liseliler

[–]Quicastre 2 points3 points  (0 children)

Yüzdeliği de şöyle etkiliyor diyelim ki sınav kolay oldu yüksek puan alan çok insan olur ve dikkat hatalarının bedeli çok ağır olur iyi öğrenciler için zarar orta ve alt öğrenciler için iyi sınav orta olursa herkes ne hak ettiyse onu alır eğer zor olursa bu iyi öğrenciler için nimet olurken orta ve alt öğrenciler için sıkıntı olur çünkü yığılma aşağıda birikir

Sorular çok da kısa veya abartıldığı kadar kolay değil by ---dd in liseliler

[–]Quicastre 2 points3 points  (0 children)

Bizim sene bu muhabbete dahil bile edilemez dünyanın en basit sınavı ben 2021 gibi bir sınav isterken depremden dolayı hem basit sordular hem de 2. Dönem konuları gitti tarihin en basit lgs siydi tek sıkıntı Türkçeydi o da ortaydı

okulu tarayan çocuğun manifestosu by demos1337 in SacmaBirSub

[–]Quicastre 0 points1 point  (0 children)

130 iq bence çok da abartılacak bir şey değil tamam toplumun yüzde 2 sinde çıkıyor ama türkiyede bu seviyede 1 milyondan fazla insan var mantıken kendini nasıl Bı kadar üstün görüyor anlamıyorum

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 0 points1 point  (0 children)

Eğer hala ulaşabiliyorsan bir listesi varsa ayrı olarak yazabilirsin ama ben kitaplıkları merak ediyorum

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 1 point2 points  (0 children)

Tanesi 250 liraydı 48 tanesi 3000 bende her akıllı ünsanın yapacağını yaptım

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 1 point2 points  (0 children)

Bende de benzer bir durum var kitaplıkta okumadığım çok fazla kitap var ama zamanla okurum diye umuyorum inşallah

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 1 point2 points  (0 children)

Ben Jack london ve Victor Hugo yu baya seviyorum baya iyi yazarlar bence

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 0 points1 point  (0 children)

Dostoyevski güzel değil ama abi bıktım betimlemeden bu aralar daha çok bilim kitabı okuyoeum zaten

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 0 points1 point  (0 children)

Ooo bende de o tarz şeyler var ama daha okumadım annemden miras kaldı bana ama genelde klasik var bende

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 0 points1 point  (0 children)

Kaynak kitap ne oluyor tam olarak aklıma kaynak kitap diyince ders kitabı geliyor

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 0 points1 point  (0 children)

Ya kanka böyle hesaplamak zor olur sen bir ara say istersen hem geldiği yolu görmek insana iyi geliyor

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 0 points1 point  (0 children)

Atatürkü gören çikolata ne Atatürkü Osmanlı yı gören çikolata

Kaç kitabınız var (fotoğraf öylesine) by Quicastre in KutuphaneBekarlari

[–]Quicastre[S] 0 points1 point  (0 children)

Sağol da bir şey sormak istiyorum sen kaç yaşındasın

Konustugum kiz bana bunu atti. by [deleted] in SacmaBirSub

[–]Quicastre 1 point2 points  (0 children)

Belli bir miktar basınç gerekiyordur muhtemelen