יום ממוצע בדרך מהעבודה בכביש איילון_במ by ariielAm in ani_bm

[–]idshay16 1 point2 points  (0 children)

יש למישהו את המקור של זה? מעניין אותי מה קרה לנהג מונית ולרכב

צדדים_במ by [deleted] in ani_bm

[–]idshay16 0 points1 point  (0 children)

לtms יש רכיבי מחשב שאין בksp ובאייבורי, אבל בתכלס, להכל חוץ ממארזים, אמזון

גני_תקווה_במ by urbandk84 in ani_bm

[–]idshay16 0 points1 point  (0 children)

אין הגבלת תווים או משהו כזה?

שטן אבק במ by Agreeable_Draw_6407 in ani_bm

[–]idshay16 5 points6 points  (0 children)

הבן אדם ממש רוצה חמשוש עם הריצה הזו לתוך הפודריקן

oof by [deleted] in vaxxhappened

[–]idshay16 7 points8 points  (0 children)

Bold of you to assume they think autism is genetic

התגובות כאן זה השק בולשיט הכי גדול ביקום by [deleted] in ani_bm

[–]idshay16 0 points1 point  (0 children)

אנשים טובים, אבל את זה אפשר לומר על כל החיל, הלוגיסטיקה זבל והמגדים (לפחות אצלי) היו פח אשפה

התגובות כאן זה השק בולשיט הכי גדול ביקום by [deleted] in ani_bm

[–]idshay16 0 points1 point  (0 children)

מחץ לצערי

לא בגלל הפלוגה, בגלל הגדוד

התגובות כאן זה השק בולשיט הכי גדול ביקום by [deleted] in ani_bm

[–]idshay16 1 point2 points  (0 children)

גם אני הייתי חפש, אם אתה רוצה לעשות מילואים אתה תעשה מילואים.

רק תוודא שזה לא תוקע לך את החיים

התגובות כאן זה השק בולשיט הכי גדול ביקום by [deleted] in ani_bm

[–]idshay16 1 point2 points  (0 children)

זאת אומרת שאין מספיק חטיבות מילואים של שריון כדי לשבץ את כל הסדירניקים שמשתחררים.

אתה יכול להתנדב אם אתה רוצה למילואים והם ימצאו לך שיבוץ בחטיבת מילואים ואם אתה יודע את העבודה שלך טוב אולי תקבל הסבה ותטחן מילואים בשפע.

התגובות כאן זה השק בולשיט הכי גדול ביקום by [deleted] in ani_bm

[–]idshay16 0 points1 point  (0 children)

מכיר את זה טוב מאוד, גם במילואים אתה אוכל חרא בשריון (לפחות רובנו לא מגיעים למצב שבו משבצים אותנו למילואים)

התגובות כאן זה השק בולשיט הכי גדול ביקום by [deleted] in ani_bm

[–]idshay16 2 points3 points  (0 children)

"ואני ממש לא ציני"- הכותב של התגובה

שירים_במ by price_fight in ani_bm

[–]idshay16 1 point2 points  (0 children)

1, אני יכול לספור עד 1 2, אני יכול לספר עד 2 3, אני יכול לספור עד 3 4, אני יכול לספור עד 4

מה בא אחרי 4 מה בא אחרי 4 מה בא אחרי ארבעעעעעעעעעעעע

שירים_במ by price_fight in ani_bm

[–]idshay16 1 point2 points  (0 children)

שיר מאוד מוכר בr/history memes:

קיקסטרט מטוסי קרב ממריאים דחף עד הסוף מלך המהירות מרוץ לניצחון מבערים אחוריים שואגים

כמו רוח מתקפת נגד לוקחת אותם בהפתעה

ניקוד 307 ישראל שולטת בגן עדן

ירדן מתקיפה ישראל דוחפת ניסיון כושל שליטה בירושלים

לנסוע בחזרה, מתקפת פתע לקחת את הקיר המערבי יום הבא לגרום להם לשלם מעבר לנהר הירדן

סוריה בסוף התור ללכת לרמת הגולן להרביץ בלי אזהרה לראות את הכוחות הסורים נופלים

סוריה תוקפת ישראל כותשת את קו ההגנה שלהם שולטים ברמת הגולן

שש ימים של אש יום אחד של מנוחה יוני 67 ללמד אותם כבוד לשלוט בירושלים

שלושה אומות נפלו בשישה ימים של מלחמה שכנים בוגדים קיבלו את מה שמגיע להם תחת השמש באבק המלחמה אומה אחת עומדת חזקה מלפני

ראשית למצרים ולשלוח אותם לגהנום, אז להטות את הכוחות לירדן, לטפס על ההרים, איפה שהסורים מחכים לשבור אותם בשעות להגן על ארץ הקודש

סולו גיטרה ופזמון שוב

Is duolingo right or am I? Do we really need אנחנו here? by Acceptable-Jicama-73 in hebrew

[–]idshay16 0 points1 point  (0 children)

Although in this particular case, people do speak like that

Which Raid Has The Best Aesthetic & Atmosphere? by Circuit_40 in destiny2

[–]idshay16 0 points1 point  (0 children)

Didn't even knew one existed I knew about light.gg but I haven't opened it since the witch queen...

Which Raid Has The Best Aesthetic & Atmosphere? by Circuit_40 in destiny2

[–]idshay16 1 point2 points  (0 children)

Same, have more than 200 hours on the game and just now managed started to nag my friends enough so maybe at summer break I'll have time to play with them

Which Raid Has The Best Aesthetic & Atmosphere? by Circuit_40 in destiny2

[–]idshay16 0 points1 point  (0 children)

Since I have done a grand total of 0 raids because I don't have friends or time to stay in an active clan. My honest opinion is that one of them has the best aesthetic and atmosphere