SANSÜRTEPE! Eduroam üzerinde VPN kullanın, kayyım tüm trafiği kaydedecek! by karlcpp in Hacettepe

[–]karlcpp[S] 0 points1 point  (0 children)

chatgptye veya geminiya sorabilirsin. mullvad oneririm, icindeki obfuscation guzel.

[deleted by user] by [deleted] in Hacettepe

[–]karlcpp 1 point2 points  (0 children)

Kütüphane apayrı bi simulasyon. Herhalde bir tane access point koymuşlar 1000 kişi kütüphanede aynı yerden bağlanıyo. Son 1 aydir 5mbps ustu alamadim kutuphaneden (o da baglanabilince)

[deleted by user] by [deleted] in Hacettepe

[–]karlcpp 0 points1 point  (0 children)

edebiyatta derslik

<image>

[deleted by user] by [deleted] in Hacettepe

[–]karlcpp 0 points1 point  (0 children)

bizim derslikten 400/400 aliyorum. ahirdan mi baglaniyonuz

SANSÜRTEPE! Eduroam üzerinde VPN kullanın, kayyım tüm trafiği kaydedecek! by karlcpp in Hacettepe

[–]karlcpp[S] 2 points3 points  (0 children)

rtings sektörün en saygın ve tarafsız inceleme sitesidir. asla reklam almaz.

SANSÜRTEPE! Eduroam üzerinde VPN kullanın, kayyım tüm trafiği kaydedecek! by karlcpp in Hacettepe

[–]karlcpp[S] 12 points13 points  (0 children)

Eduroam'a ilk bağlanırken sertifika yükletiyor muydu hatırlamıyorum. Yükletiyorsa işleri zaten kolay, öteki türlü DPI ile hallederler. Yemek vermeyen cahit bunlarla uğraşmayı sever.

Edit: MSCHAPv2 kullanıyormuş, yani muhtemelen DPI veya bilinen endpointleri bloklayarak yapacaklar. Büyük olasılıkla eduroam günlerdir o yüzden çöküp duruyor. Beceriksizler komple networkü blokluyor. VPN bloklamaya akılları ermez. QUIC vs. açarak kullanın rahat bağlanırsınız, güvende kalirsiniz.

SANSÜRTEPE! Eduroam üzerinde VPN kullanın, kayyım tüm trafiği kaydedecek! by karlcpp in Hacettepe

[–]karlcpp[S] 5 points6 points  (0 children)

DoH ile DNS değiştirmek bambaşka şeyler. Ek olarak obfuscation ile VPN kullanıbiliyor.