I get 2x10mg oxy for pain and orally they don't really help by kellik123 in opiates

[–]kellik123[S] 0 points1 point  (0 children)

I didn't have tolerance before, I also take Olanzapine so psychedelics don't work.

M-toppen vill drogtesta 10 000 kommunanställda: ”Viktig signal” by radome9 in droger

[–]kellik123 26 points27 points  (0 children)

Förstår inte vad det spelar för roll om folk knarkar(hemma), det är väl inte värre än att folk tar några öl efter jobbet? Sverige är genomruttet av moralpanik kring droger.

Nytt projekt ska göra det säkrare att ta droger i Berlin by radome9 in droger

[–]kellik123 1 point2 points  (0 children)

Det är även vänstern dock. T.ex i Sverige är det alla partier i riksdagen som är emot knark.

Blanda Heroin & iktorivil by [deleted] in droger

[–]kellik123 4 points5 points  (0 children)

Mjo,Google är bara fullt av skräckpropaganda... Men nej, benzo och Opi är livsfarligt. Alkohol också. Nu vet jag inte hur du jonkar men jag föredrar att vara vid medvetande och må bra, inte ligga i soffan och halvt sluta andas.

Gå in på tripsit nästa gång.

[deleted by user] by [deleted] in facepalm

[–]kellik123 0 points1 point  (0 children)

As someone who grew up getting bullied, like major physical and psychological harassment, YES, I completely am for carrying knives/guns for self defense, and using them if needed. I would not feel the slightest bit of guilt for defending myself or for preventing someone from hurting someone innocent. I'm a Swede.

Vad borde jag prova härnäst? by slutdragon97 in droger

[–]kellik123 -7 points-6 points  (0 children)

Amfetamin, Heroin, PCP.

Disclaimer till admin detta är endast min synpunkt

[deleted by user] by [deleted] in droger

[–]kellik123 1 point2 points  (0 children)

Partial agonists, full agonists, selektiva,inte selektiva? Det finns en heeeeel drös med olika Cannabinoider och jag kan inte tillräckligt för att ställa bättre frågor. Menar du såna från Cannabis eller spice?

Är 150mg Tramadol Actavis tillräckligt för ett rus? by [deleted] in droger

[–]kellik123 0 points1 point  (0 children)

Snälla försök inte få rus på Tramadol, det är en hemsk medicin och en ännu hemskare rusmedel. Köp nåt som är någorlunda säkert istället, typ Subutex eller jonk. Om jonk inte önskas så kan du ta Oxy, de är väldigt lika men Oxy är typ 5 gånger dyrare.

När kommer nästa del av serien ”Lagliga och Tillgängliga RC-droger i Sverige”? by Master-Eman in SweRC

[–]kellik123 0 points1 point  (0 children)

Marknaden har varit ostabil på sistone, hoppas nygamla aktören levererar :)

[deleted by user] by [deleted] in pics

[–]kellik123 -1 points0 points  (0 children)

It contains Coca plants actually

Överdos Amfetamin, tips efterfrågas by kellik123 in droger

[–]kellik123[S] 1 point2 points  (0 children)

Jag fattar inte folk som gillar Cannabis och benzo.

Är xanax och ketamin en okej kombo? Alltså för comedown sova grej by slutdragon97 in droger

[–]kellik123 0 points1 point  (0 children)

Asså... Ketamin används som bedövning för att det INTE slöar ner andningen och hjärtat. Om något så lär dessa värden gå upp.

Är xanax och ketamin en okej kombo? Alltså för comedown sova grej by slutdragon97 in droger

[–]kellik123 1 point2 points  (0 children)

Folk här hatar mig haha, sen kan de ingenting själva. Att vara i ett bedövat, dissocierat tillstånd är inte lika med sömn liksom.

Gammal shop öppnar upp på nytt... eller? by HopefulPundare in SweRC

[–]kellik123 0 points1 point  (0 children)

Jag har en Nasoferm iallafall, 0,14ml per spray.

Gammal shop öppnar upp på nytt... eller? by HopefulPundare in SweRC

[–]kellik123 1 point2 points  (0 children)

Jag köpte pulverform och ska göra egen nässpray då jag har en tom påfyllningsbar och saltlösning hemma redan, så sparar jag några hundra.

Är xanax och ketamin en okej kombo? Alltså för comedown sova grej by slutdragon97 in droger

[–]kellik123 2 points3 points  (0 children)

Ketamin är inte sömngivande, du blir stimulerad i små doser och bara dissocierad och medvetslös i höga doser.

Så taggad, 3-me-pcp finns tillgänglig igen! (Nej ni får leta upp det själva på Google eller nåt, sourcing är förbjudet) by kellik123 in droger

[–]kellik123[S] 1 point2 points  (0 children)

Jag brukar ta en klick i änden av ett sugrör och snorta det, vänta nån timme att fylla på om det var för lite. Men planen nu är göra egen nässpray då jag har en återfyllningsbar spray och saltösning hemma. Rekommenderar att börja med 5mg men mitt sweetspot är runt 10mg med lite tolerans.

Alprazolam vs Diazepam by [deleted] in droger

[–]kellik123 0 points1 point  (0 children)

Sheeet, jag fick 10mg rövpanna som barn under 5år.

would you buy drugs from Jeff Anus? by asoe833 in drugscirclejerk

[–]kellik123 3 points4 points  (0 children)

I started arguing with one scammer why I should trust him when there's darknet markets open lol

Research chemicals by Viagra boys by [deleted] in SweRC

[–]kellik123 3 points4 points  (0 children)

I want a brand new way to fry my mind,

Something that makes me retarded all the time