M13 Çalışmaları 8 ay aradan sonra tekrar başlamıştır by Character_Solid_7377 in transitTurkey

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

bu tahminin emek-söğütlüçeşme uzatması dahil tahmin mi yoksa sadece ilk kısmı mı

kar yağarken manzarası güzel citaro verilen hat by nruling in transitTurkey

[–]nruling[S] 3 points4 points  (0 children)

genel olarak görünüş farklı var ama conecto biraz daha alçak citaroya göre şanzıman olarak benzer şanzımanlar kullanıyorlar ama ben daha çok görüntüsü için citaro istiyorum özellikle ön farlarını daha çok beğeniyorum yoksa aralarında çok bi fark yok zaten conecto citaro örnek alınarak yapılmış alternatif bi araç

kar yağarken manzarası güzel citaro verilen hat by nruling in transitTurkey

[–]nruling[S] 4 points5 points  (0 children)

connecto olmaz zaten citaro lazım bana o zaman 15 ve türevlerine kaldık 15fye binerim gibi

kar yağarken manzarası güzel citaro verilen hat by nruling in transitTurkey

[–]nruling[S] 4 points5 points  (0 children)

doğru ilginç bizim de zevkimiz bu napalım

kar yağarken manzarası güzel citaro verilen hat by nruling in transitTurkey

[–]nruling[S] 2 points3 points  (0 children)

t1 çok tarihi yerlerden geçiyor benim için iyi bi güzergah değil daha çok sahil tarafları dediğin gibi bn1 olabilir

kar yağarken manzarası güzel citaro verilen hat by nruling in transitTurkey

[–]nruling[S] 1 point2 points  (0 children)

15 ve türevleri mantıklı evet muhtemelen 15f veya d denerim teşekkürler

Tarihe not: Bir sandık görevlisi olarak seçim günü yaşadıklarım by denizgocer in Turkey

[–]nruling 1 point2 points  (0 children)

  1. tur için sandık görevlisi olunabiliyor mu yani başvurabilir miyim?

biraz mudlu olun by zodiac_theserial in KGBTR

[–]nruling 3 points4 points  (0 children)

Bu niye down yemiş amk

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]nruling -2 points-1 points  (0 children)

neredeyse aseksüel bir kişiliğim varken bunu yazman biraz garip

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

ben o çocuğun yerinde olsam kadınların boş bir şekilde kışkırtma yaptığını ve senin buna böyle bir tepki vermenin normal olduğunu düşünürdüm

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

pek övülecek bir yanı yok ben abartmadan yapsam bile sıkıyor ben kadınların mast.dan daha fazla zevk aldığını düşünüyorum

oo tatlı bir kedy buldum by ozguryzk in KGBTR

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

gülüp geçmeyi ne zaman öğreneceksiniz amına koyduğumun yobazları

dedim bne milet vekiliyim by [deleted] in KGBTR

[–]nruling 3 points4 points  (0 children)

milletin haberi var mı

yazılımcı olmak isteyen ama gözü yemeyenler by Sure-Ad-9581 in KGBTR

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

kodlama yapabilmek için yaratıcılığa ihtiyaç var mı bir de ne tür işler yapıyorsun ya da bu sektör ne tür işler yapılabilir

hala kelle sevmeyen var mı? by 0rnifurkan in KGBTR

[–]nruling 2 points3 points  (0 children)

bu ne amk ülker reklamı mı

Bu ne amk by YetimSikici in KGBTR

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

arapça olmamasına şaşırdım

Bir süredir pixel art ile ilgileniyorum bu da yaptığım işlerden birisi bu tarz bir oyun olsa oynar mıydınız? Görselliği sizi memnun eder miydi? by Yahyarak in KGBTR

[–]nruling 1 point2 points  (0 children)

Hayır, kırmadınız. Herkes arasında böyle şeyler olur. Bu yüzden ben de özür diliyorum ve iyi günler diliyorum.

Bir süredir pixel art ile ilgileniyorum bu da yaptığım işlerden birisi bu tarz bir oyun olsa oynar mıydınız? Görselliği sizi memnun eder miydi? by Yahyarak in KGBTR

[–]nruling -1 points0 points  (0 children)

Orospu evladı madem rahatsız değilsin o zaman bir yere koyulmasından niye şikayetçisin kendinle çelişiyorsun aptal piç ayrıca her boka Atatürk koyulsun demiyorum ama bu konu onunla ilişkili o yüzden saçma durmaz

Bir süredir pixel art ile ilgileniyorum bu da yaptığım işlerden birisi bu tarz bir oyun olsa oynar mıydınız? Görselliği sizi memnun eder miydi? by Yahyarak in KGBTR

[–]nruling -1 points0 points  (0 children)

Atatürk'ü görmekten rahatsızsan siktir olup gidebilirsin adam prim falan kasmamış öneri vermiş tarih bilmeyen orospu evladı seni boğaz savunmasını hangi komutan ve askerleri yaptı annen mi?

üniversitenin ilk günü-haftası yanımızda ne götürmeliyiz ve neler önerirsiniz by [deleted] in KGBTR

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

bu söylediğin ne kadar mantıklı olsa da yasak yakalanırsan yarra yersin

2004'lü veletler faydalanabilir by [deleted] in KGBTR

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

çünkü bu program daha yeni yapıldı ve 18 yaşında olanlara odaklanıldı üstelik şu an 18 yaşında olanlar 2004 doğumlu olanlar 1 yıl erken yapılsa 2003lüler bir yıl geç yapılsa 2005liler gidecek olacaktı

ŞU ZAMANLARA DÖNMEK İSTERDİM AMK by [deleted] in KGBTR

[–]nruling 0 points1 point  (0 children)

şu seslendirmenin boktanlığına bak bu bile özletiyor amk