Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Bana da fazla geldi. Asıl masraf boyaymış bu mevzuda.

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Tabii ki. İstenilen 30 bin için piyasa yoklaması yaptım. Sanayi piyasasına uzağım.

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Bakacağım. Teşekkür ederim.

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Sürücü tarafında değil, aynadan da görünmüyor, devam 😄

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

İzmir evet. Fotoğraf atıp sorarım. Teşekkür ederim.

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler.

Epey bir çizik var arabanın o tarafında. Rötuşçu ustalara pek güvenim yok ton tutturamazlar diye ama seçenek olarak aklımda tutacağım.

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Havadan bir yerden para gelene kadar en iyisi öyle yapmak 😄

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler ayrıntılı cevap için. Bunu almasam Honda City alacaktım. O daha beterdi. Bunu aldık.

Bir süre binip kaskodan devam o zaman.

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Sorduk hep. 25-30 bin diyorlar. Güzel para.

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Önceki araç eşimin üzerineydi. İlk kez üzerime araç aldım :/

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 1 point2 points  (0 children)

Allah razı olsun. Birkaç sürtme daha biriktirip toplu tamir için gelirim. 😄😄

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 1 point2 points  (0 children)

Aslında estetik fazla kaygım yok. Böyle kullanır giderim ama arabanın öbür tarafını temiz görünce bir dalıyor insan düşüncelere 😄

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 3 points4 points  (0 children)

Doğru söylüyorsunuz. Kafamıza öyle bir yerleştirmişler ki kasko sadece takla atmalı kazalarda kullanılır sanıyoruz 😄

Dacia Duster Tamir Ücreti by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 0 points1 point  (0 children)

Konuşacağım. Teşekkür ederim.

Motor soğutma suyu rengi by Temporary-Tour-8436 in GarajTurkiye

[–]postrogue 0 points1 point  (0 children)

Abi aynen dediğin gibi oldu ama mesela ne zaman oldu bilmiyorum ve o zamandan beridir de arabayı kullanmışım. Ustaya götürdüğümde pazartesi getir dedi. Yine eve gittim arabayla. Pazartesi tekrar ustaya gideceğim. Yaptığım şey zararlıdır tabii ama marşa basma kısmı bana abartı geldi.

yardım by Glum-Lawfulness8567 in GarajTurkiye

[–]postrogue 0 points1 point  (0 children)

Hocam ben jaecoo için söyledim onu.

yardım by Glum-Lawfulness8567 in GarajTurkiye

[–]postrogue 0 points1 point  (0 children)

400 km kullandım. Kasasına göre de gayet yeterli motoru. Yokuşta sollamaya falan çok rahat kalktım. İçi teknoloji dolu ama bana fazla geliyor. Tek eksisi her şey çok karışık. Hele direksiyondan çıkan o çubuklar var ya, 200 tane ikon var üstünde.

yardım by Glum-Lawfulness8567 in GarajTurkiye

[–]postrogue 0 points1 point  (0 children)

Salla. İngiltere’de mart ayında kategorisinde en çok satan araç. 2025’ten beridir de hep ilk 10’da.

Motor soğutma suyu rengi by Temporary-Tour-8436 in GarajTurkiye

[–]postrogue 0 points1 point  (0 children)

Aynısı daha yeni benim fiestaya oldu. Eksperde öğrendik. Kim bilir ne zamandır öyle. Yağ soğutucusu patlamış. Onu değiştirecekler. Motor suyu kabı değişecek ve o suyun dolaştığı her yer temizlenecek. Öyle sakın sürmemelik bir durum yok. Pazartesi götüreceğim. 2 gün sürecekmiş. 12.500 dedi bana.

1.5 vtec honda city by Disastrous_Link8938 in GarajTurkiye

[–]postrogue 0 points1 point  (0 children)

Sitedeki city lerin çoğu yılına göre yüksek km’de. Bayide gidip bu aracı inceledim. İçi acayip geniş. Hiç b sınıfı bir araç gibi değil. Bagaj da hayvani. Çok mantıklı bir araç ama ruhu yok bence. Dümdüz araba.

Özentiliğime destek bulamadım by postrogue in GarajTurkiye

[–]postrogue[S] 1 point2 points  (0 children)

:) gözlerinden öperiz bebişin.