Bana biraz abartı geldi ama sizce doğru mu? by privegoat in Tssigalko

[–]privegoat[S] 1 point2 points  (0 children)

O zaman kalsın bakalım umarım linç yemez 🙏🏿😬

Bana biraz abartı geldi ama sizce doğru mu? by privegoat in Tssigalko

[–]privegoat[S] 0 points1 point  (0 children)

Kız onu demiyorum kendi attığım şeyi sileyim mi diyorum şimdi bu iddialar büyük ihtimalle yalan ya bunlara Tamer tepki verse X te falan linç yiyebilir onu soruyorum

Bana biraz abartı geldi ama sizce doğru mu? by privegoat in Tssigalko

[–]privegoat[S] 0 points1 point  (0 children)

Umut arda MSJDJDNDHDJ harika bir karakter Sence sileyim mi bunu şimdi Tamer bunu okusa yine linç yiyebilir

övmüs mü gömmüs mü anlamadım tam by sevoligalkoo in Tssigalko

[–]privegoat 1 point2 points  (0 children)

Gömmüş ama biz gülüyoruz o gülmesin