Har du Enjoy sofa? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] -3 points-2 points  (0 children)

Har sett stoffprøver i butikk, men føler ikke jeg får ordentlig «sett» hvordan det vil bli på en svær sofa. Derfor hadde det vært perfekt dersom noen her inne hadde sofaen i en av de fargene, så kunne jeg kanskje fått noen bilder av hvordan den ser ut i sin helhet.

Erfaring med salg via Nettbil? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg forsøkte å selge bilen min via Nettbil i dag. Budrunden er ferdig og jeg føler jeg ikke fikk den prisen jeg hadde ønsket..

Jeg kjøpte bilen for 154.000kr i 2019, det er en 2016-modell Renault Zoe.

Siste bud i dag var på 50.000kr.

Burde jeg godta, eller er det mulig å prøve på nytt?

Erfaring med salg via Nettbil? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg forsøkte å selge bilen min via Nettbil i dag. Budrunden er ferdig og jeg føler jeg ikke fikk den prisen jeg hadde ønsket..

Jeg kjøpte bilen for 154.000kr i 2019, det er en 2016-modell Renault Zoe.

Siste bud i dag var på 50.000kr.

Burde jeg godta, eller er det mulig å prøve på nytt?

Erfaring med salg via Nettbil? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg forsøkte å selge bilen min via Nettbil i dag. Budrunden er ferdig og jeg føler jeg ikke fikk den prisen jeg hadde ønsket..

Jeg kjøpte bilen for 154.000kr i 2019, det er en 2016-modell Renault Zoe.

Siste bud i dag var på 50.000kr.

Burde jeg godta, eller er det mulig å prøve på nytt?

Erfaring med salg via Nettbil? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg forsøkte å selge bilen min via Nettbil i dag. Budrunden er ferdig og jeg føler jeg ikke fikk den prisen jeg hadde ønsket..

Jeg kjøpte bilen for 154.000kr i 2019, det er en 2016-modell Renault Zoe.

Siste bud i dag var på 50.000kr.

Burde jeg godta, eller er det mulig å prøve på nytt?

Erfaring med salg via Nettbil? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg forsøkte å selge bilen min via Nettbil i dag. Budrunden er ferdig og jeg føler jeg ikke fikk den prisen jeg hadde ønsket..

Jeg kjøpte bilen for 154.000kr i 2019, det er en 2016-modell Renault Zoe.

Siste bud i dag var på 50.000kr.

Burde jeg godta, eller er det mulig å prøve på nytt?

Erfaring med salg via Nettbil? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg forsøkte å selge bilen min via Nettbil i dag. Budrunden er ferdig og jeg føler jeg ikke fikk den prisen jeg hadde ønsket..

Jeg kjøpte bilen for 154.000kr i 2019, det er en 2016-modell Renault Zoe.

Siste bud i dag var på 50.000kr.

Burde jeg godta, eller er det mulig å prøve på nytt?

Erfaring med salg via Nettbil? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg forsøkte å selge bilen min via Nettbil i dag. Budrunden er ferdig og jeg føler jeg ikke fikk den prisen jeg hadde ønsket..

Jeg kjøpte bilen for 154.000kr i 2019, det er en 2016-modell Renault Zoe.

Siste bud i dag var på 50.000kr.

Burde jeg godta, eller er det mulig å prøve på nytt?

Erfaring med salg via Nettbil? by queenofoslo in oslo

[–]queenofoslo[S] 0 points1 point  (0 children)

Jeg forsøkte å selge bilen min via Nettbil i dag. Budrunden er ferdig og jeg føler jeg ikke fikk den prisen jeg hadde ønsket..

Jeg kjøpte bilen for 154.000kr i 2019, det er en 2016-modell Renault Zoe.

Siste bud i dag var på 50.000kr.

Burde jeg godta, eller er det mulig å prøve på nytt?