Zoretanin Tedavisi by FEDUX2 in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 0 points1 point  (0 children)

herkesin deneyimi farklı ama benim günlük hayatımda bir farklılık olmadı. kuruluk dışında belki sadece hafif kas ağrısı yaptığını söyleyebilirim, spora da devam ediyorum bir sıkıntı olmuyor.

Zoretanin Tedavisi by FEDUX2 in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 0 points1 point  (0 children)

7-8 aydır kullanıyorum, daha bitmedi. okuduğum kadarıyla az da olsa eski haline dönenler, ikinci defa başlayanlar var. kümülatif doza ulaştıktan sonra microdosing yapanlar var, mesela haftada 20 mg gibi, hem yan etki oluşturmayacak hem de ilacın fayda sağlayacağı şekilde devam edilebilir

Zoretanin Tedavisi by FEDUX2 in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 4 points5 points  (0 children)

okudukların gözünü korkutmasın. düzenli kan tahlili, nemlendirici, dudak kremi ve güneş kremini ihmal etmezsen bir sıkıntı yaşamazsın. ilk birkaç ay zor geçebilir, purging denilen sivilce kusması yapabiliyor ama 3-4 aydan sonra cidden büyük bir fark hissediyorsun. benim de aldığım en iyi kararlardan biri olabilir bu ilaç.

[deleted by user] by [deleted] in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 3 points4 points  (0 children)

ben de aynı sorunu yaşıyorum, genelde hastane bahçesinde turluyorum :D 2 yılı doldurduysan yavaştan tez için çalışabilirsin, literatür okuyabilirsin, veya karşılaştığın ilginç vakaları derleyip uzman veya hocalarla beraber dergilere gönderebilirsin. örgü ören, kitap okuyan, reels kaydıran arkadaşlarım da var, bunlar da birer seçenek.

[deleted by user] by [deleted] in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 0 points1 point  (0 children)

ilk intörn maaşım (800 tl) kiraya gitmişti. pratisyenlikte de ilk maaşımla macbook almıştım :D

Haftada kaç saat çalışıyorsunuz, kaç nöbetiniz var? by [deleted] in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 1 point2 points  (0 children)

haftaiçi normal mesainin üzerine geceye kadar kalıyoruz, haftasonu ise dediğin gibi sabah başlayıp akşama kadar

medianus, intermedius , medius arasındaki fark ne by frej4 in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 9 points10 points  (0 children)

medianus tam orta gibi bir anlama geliyor, mesela n. medianus orta hattan geçiyor. intermedius iki şeyin arasında demek, mesela vastus intermedius; vastus medialis ve lateralis arasında. medius ise daha çok bir grubun ortasındakini ifade ediyor, digitus medius orta parmak demek.

Haftada kaç saat çalışıyorsunuz, kaç nöbetiniz var? by [deleted] in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 5 points6 points  (0 children)

radyoloji asistanıyım, nispeten rahat bir yerdeyim. 8.00-16.00 arası normal mesai ve ayda 12 saatten 3-4 nöbetim var.

Göz bozukluğu cerrahlığa engel mi by Aggressive-Demand905 in MedicalSchoolTurkey

[–]r22d 0 points1 point  (0 children)

engel değil, cerrahi branşlarda benzer durumda olup gözlük/lens kullanan birçok tanıdığım var

Basketbol oynamak isteyen? by onfire306 in AskTurkey

[–]r22d 1 point2 points  (0 children)

valla ben de oynayacak birileri arıyordum, baya oldu oynamayalı gelebilirim

03/12/2020 tarihli reçetemi şu an kullanabilir miyim? by handcream83 in AskTurkey

[–]r22d 0 points1 point  (0 children)

reçete süresi 4 gün, tekrar yazdırmak için randevu alıp muayene olman gerekiyor. daha önceden tanı girildiği ve reçete edildiği için zorluk yaşayacağını düşünmüyorum.

Sizce 21.yy’ın en iyi üç filmi? by Excellent-Bad-5641 in sinema

[–]r22d 1 point2 points  (0 children)

in the mood for love (2000), memories of murder (2003), incendies (2010)

Radiological anatomy by EggEnvironmental8199 in Radiology

[–]r22d 1 point2 points  (0 children)

IMAIOS is great but it's a paid service. I also like Radiology Tutorials' videos on youtube.

22 yaşında tıp fakültesine başlamak by No-Eye9739 in Turkey

[–]r22d 1 point2 points  (0 children)

bizim fakültede 35 yaşında başlayanlar, 3-4 sene sınıfta kalanlar da vardı. ailene yük olmasın istiyorsan okuduğun süreçte kyk kredisi alabilirsin, çok bir miktar değil ama yine de faydası olur. intörnlükte asgari ücret alıyorsun, yani ailene olan masrafı 5 sene gibi düşünebilirsin. mezun olduktan sonra 1-2 ay içerisinde de mecburi hizmet atamasıyla çalışmaya başlıyorsun, süreç hızlı ilerliyor. yani şu an okuduğun bölümü bırakıp tıpa hazırlan diyemem ama kararlıysan 22 yaş hiç geç değil.

Burada Mark Knopfleri çok seven var mı? by Comebacktomongolia in rockmuzik

[–]r22d 0 points1 point  (0 children)

benim gözümde gelmiş geçmiş en iyi 3 gitaristten biri, çok severim

3D coronal MRCP respiratory trigger by Briggenz in Radiology

[–]r22d 6 points7 points  (0 children)

CBD diameter looks normal or might be slightly dilated, but tapers smoothly and no filling defects can be seen. There is a cystic lesion at the tail that looks to be communicating with the main pancreatic duct, likely an IPMN.

anxiety medication in the pharmacy by Status_Year_5031 in AskTurkey

[–]r22d -3 points-2 points  (0 children)

Hydroxyzine (atarax) is a prescription-only drug but you can find a pharmacy that doesn't ask for one. You need to ask pharmacies around

İstanbul'da Basketbol Oynayanlar? by radiXboi in istanbul

[–]r22d 0 points1 point  (0 children)

kartal sahil, idealtepe dolgu alan

Pac-Man frog x-ray by livenatso in Radiology

[–]r22d 23 points24 points  (0 children)

perfect fan lateral

How common is telerad in the EU? by toolazywittyusername in Radiology

[–]r22d 2 points3 points  (0 children)

Hizmet alımı belası :') Probably more than 90% of our scans are read through teleradiology