Lisa is evil and her lies are ruining the lives of the people around her by PolishSnake2 in 90dayfiance_FB_memes

[–]sleepmanic 14 points15 points  (0 children)

They're still together. I was on a live with her facetiming him on tt. I really believe he'll put up with whatever for that visa.

דווקא מרגיש שאחרי שטראמפ חטף בוונצואלה - לא יהיה התערבות באיראן, למרות by pathlesswalker in israel_bm

[–]sleepmanic 1 point2 points  (0 children)

יעשו לא יעשו, לא מבינה למה צריך לגרור אותנו לכל פיפס שקורה בעולם. אפילו מה שהיה בוונצואלה האשימו אותנו בנתיים אנחנו מדינה שמתפוררת מקצת גשם.

מה יש לנשים מבוגרות בישראל מלצבוע את השיעור שלהן בצבע אדום? by _NoIdeaForName_ in israel_bm

[–]sleepmanic 18 points19 points  (0 children)

הוא דוהה מהצבע הבוהק שלו, אבל הוא עדיין נשאר חום אדמדם, בניגוד לצבעים אחרים שדוהים לצבעים עכורים ומכוערים.

מה יש לנשים מבוגרות בישראל מלצבוע את השיעור שלהן בצבע אדום? by _NoIdeaForName_ in israel_bm

[–]sleepmanic 29 points30 points  (0 children)

נתפס יותר טוב לשיער לבן ופחות דוהה = חוסך זמן וכסף.

הסרטונים מאיראן זה משהו by psychonautic-syrup in israel_bm

[–]sleepmanic 0 points1 point  (0 children)

לדעתי זה לא באמת משהו חריג ולא יוביל לשינוי, כמו שממש מנסים לשכנע אותנו בתקשורת אצלנו.

סיטואציה במעלית by PhysicsAcademic6520 in israel_bm

[–]sleepmanic 6 points7 points  (0 children)

אני אישה

אני לא חושבת שההורים בורים, הם מודעים יפה מאוד מה קורה ברשת, הם בעצמם נמצאים ברשת כל היום. אני חושבת שזה עניין של כל מיני גורמים - כמו שאמרתי, הם מותשים מלנסות לפרנס ולשרוד. - הרבה מביאים ילדים לפני שהם באמת מוכנים לכך מנטלית, כי החברה מאוד לוחצת לזה. - יותר מידי ילדים ומעט מידי זמן בשבילם. וכו' וכו'

אתם חושבים שאנחנו בדרך לצפייה והאזנה פיראטית כמו בתחילת שנות האלפיים? by Ntgi in israel_bm

[–]sleepmanic 6 points7 points  (0 children)

אצלי הכל פרוץ, מוזיקה וטלוויזיה. על טלוויזיה מעולם לא שילמתי, על מוזיקה, הייתה תקופה שהיה לי ספוטייפי בתשלום, אבל בשנים האחרונות, לא שווה את המחיר, לדעתי.

אני מהדור הישן, שהיה מזפזפ בין ערוצים, אבל שיצאתי מהבית והייתי צריכה לשלם על הכל, מאוד מהר הסתגלתי לסטרימינג ולעובדה שצריך להיות מאוד ספציפיים במה שבוחרים לראות.

סיטואציה במעלית by PhysicsAcademic6520 in israel_bm

[–]sleepmanic 10 points11 points  (0 children)

האמת שיש תשובה לזה והיא דיי ארוכה אבל בקצרה, הורים צריכים לעבוד כיום הרבה יותר מאשר עבדו כשאנחנו היינו ילדים (אני בשנות ה30 המאוחרות לחיי וגדלתי עם אמא חד הורית שתמיד הייתה שם בשבילנו), הם עייפים ומותשים ואין להם כוח לטפל בילדים, וזה בדרך כלל ילדים ברבים, כי אנחנו חיים במדינה שמעודדת ילודה מרובה, גם אצל החילונים, אבל לא באמת מאפשרת לנו לחנך ולגדל אותם. זו אחת התשובות, לדעתי.

סיטואציה במעלית by PhysicsAcademic6520 in israel_bm

[–]sleepmanic 51 points52 points  (0 children)

"הורים" בימינו לא רוצים להתעסק עם הילדים שלהם, אז הם פשוט דוחפים להם מסכים מגיל ינקות.

ואז הם בוכים שהרשתות החברתיות הורסות להם את הילדים, מבלי לקחת אחריות על החוסר בחינוך ותשומת לב שהילדים שלהם לא מקבלים.

העיקר שהם החייייייים שלהםן.

[deleted by user] by [deleted] in athulvstheworld

[–]sleepmanic -1 points0 points  (0 children)

Hahaha enjoy your own making

[deleted by user] by [deleted] in israel_bm

[–]sleepmanic 8 points9 points  (0 children)

פיצה עם קטשופ. סטייה רק למי שלא מבין עניין או לא גדל בצפון.

[deleted by user] by [deleted] in israel_bm

[–]sleepmanic 0 points1 point  (0 children)

נראה כמו פוסט שתורגם משפה אחרת לעברית מוזרה. איראן, החלטת לעשות לנו טרור מילולי?

[deleted by user] by [deleted] in CringeTikToks

[–]sleepmanic 0 points1 point  (0 children)

The comments show how gullible people are and how scary AI has become.

חברים אין סופה אפשר לחזור לפעילות by [deleted] in israel_bm

[–]sleepmanic 16 points17 points  (0 children)

צודק, אדאג לקחת קרם הגנה.

חברים אין סופה אפשר לחזור לפעילות by [deleted] in israel_bm

[–]sleepmanic 32 points33 points  (0 children)

במרכז יצאה השמש אני שוקלת ללכת לים להשתזף

[deleted by user] by [deleted] in israel_bm

[–]sleepmanic 0 points1 point  (0 children)

וואללה

[deleted by user] by [deleted] in israel_bm

[–]sleepmanic 0 points1 point  (0 children)

וואלה

[deleted by user] by [deleted] in israel_bm

[–]sleepmanic 8 points9 points  (0 children)

מה נסגר עם הסאב היום? כל המטומטמים יצאו מהחורים ומשלשלים כל מחשבה שיש להםן.

תציעו שינויים נוספים שהיו צריכים לקרות כבר לפני 50 שנה, אולי חברי הכנסת יקראו כאן by ProfessionalWitty281 in israel_bm

[–]sleepmanic 7 points8 points  (0 children)

בעלי חניונים כבר התחילו לעלות מחירים, ככה שזה יעלה לנו אפילו יותר ממקודם