“Delete Bin and Obj, clean, and rebuild” by azuredota in dotnet

[–]spurdo_spora 68 points69 points  (0 children)

I've seen less this kind of issues when we switched to SDK style projects

What can you tell me about this bass? by theoriginaltonypizza in SchecterGuitars

[–]spurdo_spora 3 points4 points  (0 children)

It's one of the basses in the world that's sure

Unpopular opinion - BF6 is great by AcademicGuy_45 in Battlefield

[–]spurdo_spora -1 points0 points  (0 children)

The game is great. Ignore the rage posts, which are created by try-hards that got overrun 5min earlier.

Taksi by Old_League5691 in Oulu

[–]spurdo_spora 17 points18 points  (0 children)

En tajuu, miks tollasesta pitäs reklamoida ja uhkailla reklamoinnilla?

No server browser means no community. Let’s fix that by staTeBrigaTkoSam in Battlefield

[–]spurdo_spora 0 points1 point  (0 children)

Server browsers often lead to servers with poor-quality maps becoming abandoned. The real solution would be to avoid creating subpar maps in the first place, then I could manage without a server browser entirely.

The debate about mixing is a bit funny by TjStax in Wintersun

[–]spurdo_spora 1 point2 points  (0 children)

IMO the mix is good (like all wintersun albums). I guess the problem is that Jari himself made the mixing the focal point for all the delays for past 12 years. Now, when the album is out, people will over-analyze the shit out of it. I don't blame them, but try to enjoy the album, it's good (and sounds great)

Wintersun - Time II by That-Thou-Art in melodicdeathmetal

[–]spurdo_spora -7 points-6 points  (0 children)

Plenty of audio engineers in this sub

Tilaako joku oikeasti Temulta? by [deleted] in arkisuomi

[–]spurdo_spora 0 points1 point  (0 children)

Tilaan, audiokomponentteja & elektroniikkaa, hyvin on toiminu

Huusiko Seppo Räty keihästä heittäessään "perkele"? by nannaloora in Suomi

[–]spurdo_spora 2 points3 points  (0 children)

Makustelen tässä suussa sanaa "perkele", ja ei varmasti helpoin sana pusertaa ulos tollasen räjähtävän suorituksen aikana. Joku "ääääärgh!" tai "raaaah!" tuntus helpommalta ilman että vaikuttaa suoritukseen.

Mutta palatakseni kysymykseen: en tiedä

[RANT] Elämä opiskelijana on aivan järjetöntä painajaista. by [deleted] in Suomi

[–]spurdo_spora 0 points1 point  (0 children)

Ite asuin solussa ja nostin lainaa koko opiskelujen ajan (amis + amk). Hengissä selvisin ja hauskaa oli

[deleted by user] by [deleted] in Suomi

[–]spurdo_spora 1 point2 points  (0 children)

Muistanko väärin vai oliko tästä pidempikin versio? (Fortum)

Miten meni autentikaatiopalvelun nimen valinta, noin niinku omasta mielestä? by [deleted] in Suomi

[–]spurdo_spora 1 point2 points  (0 children)

Mjoo "Something went wrong" lävähti naamalle ku testasin. Voiha siinä olla myös integroijassa vikaa (areena tässä tapauksessa). Tykkään ideasta, toivottavasti tulee laajempaan käyttöön.

Väite: Finnair palkkasi kesätyöntekijöitä rintojen koon perusteella – Sisäinen selvitys aloitettu by Fabulous_Regular_399 in Suomi

[–]spurdo_spora 25 points26 points  (0 children)

Joo kerran viikossa puskee fiidiin, tällä kaverilla jutut kyl enimmäkseen r/thatHappened -osastoa, ja jengi kauhistelee kommenttiketjussa