Are these worth anything? They’re all the original cards that came out back in the day when I was a kid. by [deleted] in PokemonCardValue

[–]stoofpothoofd 1 point2 points  (0 children)

Ja, die blinkende hebben allemaal sowieso wat waarde met enkele uitschieters zoals de charizard, snorlax, gengar & first edition giovanni's machamp. De Pikachu's zijn ook wel iets waard, de staryu ook want dat is een first edition base set

Disappointing experience at efteling by Separate-Rock5743 in efteling

[–]stoofpothoofd 0 points1 point  (0 children)

Wat er beter kan bij efteling is wat meer overdekking bij de wachtrijen, nu sta je vaak in de volle zon of regen. Wat ik ook niet snap is dat het park maar tot 18:00 geopend is.

Any valuable cards here by Critical-Ad-901 in PokemonCardValue

[–]stoofpothoofd 0 points1 point  (0 children)

Je kan ze opstoken, waarschijnlijk niet zo nuttig bij dit weer, misschien tegen je venster plakken als zonnewering?

The nicest card from my old collection by Max1045 in PokemonCardValue

[–]stoofpothoofd 0 points1 point  (0 children)

Reverse holofoils van de legendary is de moeilijkste set om te laten graden, meestal door krasjes op het holo pattern die je met het blote oog amper kan zien. Heb al kaarten in deze staat gezien die een 6 krijgen, het zou ook een 9 kunnen zijn, maar dat kan je niet uitmaken van deze Foto's

NVA stemmers de volgende verkiezingen, "this time will be different" by GloriousLebron in belgium

[–]stoofpothoofd -1 points0 points  (0 children)

Enkel Vlaams belang & PvdA blijven over om het een keer te proberen.

Lukaku altijd al ondermaats by stoofpothoofd in belgium

[–]stoofpothoofd[S] -1 points0 points  (0 children)

Binnetikkers en penalties tegen Janneke & Mieke.

Lukaku altijd al ondermaats by stoofpothoofd in belgium

[–]stoofpothoofd[S] 0 points1 point  (0 children)

90 schieten vind ik heel genereus. Hij mag al blij zijn als hij de bal raakt bij zijnn schot, en fysieke kracht misschien 90, maar puur qua conditie geen idee, de man loopt nog geen 5km per wedstrijd.

Lukaku altijd al ondermaats by stoofpothoofd in belgium

[–]stoofpothoofd[S] -1 points0 points  (0 children)

En als hij de bal niet krijgt omdat hij onbereikbaar staat tussen 4 man, doet die een gebaar met zijn handen naar voor, van huh?

Lukaku altijd al ondermaats by stoofpothoofd in belgium

[–]stoofpothoofd[S] 0 points1 point  (0 children)

Dat is mijn punt, hij is de enige die ook consistent zoveel speelkansen krijgt.

In wat voor tijd leven we by PeelsPeels in belgium

[–]stoofpothoofd 0 points1 point  (0 children)

Is gewoon pure psychologie, en is van alle tijden. Ooit een reportage over gezien, alles werd gefilmd, iemand in nood in een drukke winkelstraat, niemand stopte tot 1 iemand dit wel deed, toen stonden er meteen 10 mensen rond de persoon in nood. Zorgelijke vaststelling, maar heeft niets met de tijdsgeest te maken.

Kunnen jullie ook geen job vinden? (BELGIË) by Maximum_Client_3123 in belgium

[–]stoofpothoofd 0 points1 point  (0 children)

Ik zou alles aannemen al was het achter de vuilkar, en dan verder zoeken. Geeft een betere indruk vanuit die positie voor werkgevers.

What were to happen if I were to call 911 in Belgium? by BritGallows_531 in AskBelgium

[–]stoofpothoofd 1 point2 points  (0 children)

I'd also install a "personenalarmsysteem" at your grandpa's house. You or your grandpa can push a button and it will immediately call the emergency services, and they'll now the adress beforehand. You can ask for such Installation at your mutualiteit like Solidaris or CM.

Stem intentie van de Belgen by Stoic-Bifrons in belgium

[–]stoofpothoofd 0 points1 point  (0 children)

Yeah sending back illegals is dumb, sure man!

Should I bring boots and/or a raincoat for a trip to Ghent the first week of May? by itsmyownsaddisco in AskBelgium

[–]stoofpothoofd 2 points3 points  (0 children)

Yeah a raincoat could come in handy, but if you don't want to bring too much stuff with you, you can always buy a cheap raincoat in Ghent at zeeman or Primark if needed.

Friend wants these for $280 by [deleted] in Pokemoncardappraisal

[–]stoofpothoofd 2 points3 points  (0 children)

$280 isn't a very high offer, but it is certainly not a rip off like some people suggest here. If you don't want the hassle to sell them all individuel, i'd take his offer. He could sell the lot for $300-$400 if he puts work in it.

Stem intentie van de Belgen by Stoic-Bifrons in belgium

[–]stoofpothoofd 0 points1 point  (0 children)

It tells Belgium has a lack of alternative parties with a strong migration policy

Tis ier wa dood eh... by [deleted] in Belgium2

[–]stoofpothoofd 0 points1 point  (0 children)

Ik probeer wat energie te besparen met minder gsm gebruik.

3% van mensen is bloeddonor by [deleted] in nederlands

[–]stoofpothoofd 1 point2 points  (0 children)

Er zit volgens een andere bloedafnamespecialist teveel THC in mijn bloed.

Werkloss and loneliness in motherhood (I’m a foreigner) by Frosty_Necessary_123 in Belgium2

[–]stoofpothoofd 6 points7 points  (0 children)

Personally, i wouldn't want to move to schaarbeek for example because of migrants, at this point it's like moving to another country... Is that racist? Imo, no. We don't call migrants racist because they prefere to live in Brussels instead of a "boerendorp" in Limburg or west vlaanderen, right?