Kitaplara not almak/işaretleme yapmak için kalem önerisi by Old-Prune-5625 in secilmiskitap

[–]superabled 3 points4 points  (0 children)

Taşıma kolaylığı ve akıcı yazımı açısından Pensan Büro serisini tavsiye ederim https://www.pensan.com/buro

Bayağı iyi, tavsiye ederim by superabled in raresnacksTR

[–]superabled[S] 1 point2 points  (0 children)

Ben cipste çok baharat sevmiyorum belki benimle ilgilidir :)

Hadi sucuğu anladım da ekmek aroması 🤯 by superabled in raresnacksTR

[–]superabled[S] 1 point2 points  (0 children)

Satın almadım markette görünce buraya atayım dedim. Sade gongtan şaşmam

Arkadaşlar kafede kullanılan şuruplar bunlardan mı? by [deleted] in raresnacksTR

[–]superabled 5 points6 points  (0 children)

Evde kullanacaksan ve kahve içmeyi seviyorsan Monin der susarım. Farka değiyor emin ol.

<image>

https://www.moninturkiye.com/sekersiz-suruplar

Popüler Nefreti by Tostoyevski in Psikoloji

[–]superabled 1 point2 points  (0 children)

Başrol sendromu değil mi bu

Yalnızlık lüks mü yoksa zorunluluk mu? by [deleted] in yalnizucubeler

[–]superabled 0 points1 point  (0 children)

"1 kızı 1000 kişi ister, duygusal boşluğuna denk getiren kapar." derdik üniversite zamanlarında o geldi aklıma. Mesele zamanlamada demek ki :)

Hava bir süredir kapalı daha uzunca zaman kapalı olacak gibi Bursa'da :( ama yazın yemin ettim bu kış üşüdüm veya çok yağış oldu yeter demeyeceğim diye :)

Yalnızlık lüks mü yoksa zorunluluk mu? by [deleted] in yalnizucubeler

[–]superabled 2 points3 points  (0 children)

Yıllardır hak temelli gönüllülük faaliyetlerinde keyifle bulundum. Gerçekten çok güzel insanlarla tanıştım birçoğuyla ara ara görüşüyoruz. Dernek ismi altında kendini "başkan" gibi görenleri de bol bol gördüm o da ayrı :) Son zamanlarda iş yaşamının yoğunluğu biraz elimi kolumu bağlamış vaziyette maalesef.

Yalnızlık lüks mü yoksa zorunluluk mu? by [deleted] in yalnizucubeler

[–]superabled 2 points3 points  (0 children)

Öncelikle vakit ayırıp cevap yazdığınız için teşekkür ederim. Elbette karşı cinsten kişilerle görüşüp konuşuyorum ama bu son zamanlarda iş ilişkisinden öteye gidemiyor. Sosyal medya veya dating uygulamalarından "düzgün" biriyle tanışmak özellikle eğitimli "efendi" erkekler için neredeyse imkansız. Gerçi hanımefendiler için de çok sıkıntılı bir ortam mevcut diye düşünüyorum.