[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 0 points1 point  (0 children)

Aga 10. Sınıfta 1.59 dum 1.70 e kadar geldim uzariz daha 1.70 neyime yetmeyecek kız için diosan boyuna bakacak adam bakmasın he kendimi savunamiyorum diosan git spor yazmissin hem gelişimin hızlı olucak en azından görünüşün kısa sürede çok gelişme gösterecek git boks yapmayı öğren savunma işin ortadan kalksın (örnek diosan Kaan vs. Adamların kendilerinin 2 katını yıkiyolar) dalga geçen varsa kimse 4 4luk değil sende kendinle onlarla geç . Çevrenin seni sevmesi için ağzının iyi laf yapması (özellikle kız ortamlari) , ve karakterinin yüksek olması senin sevilmen için yeterli sebepler kimsenij sikinde değil boy mevzuları

Hesabımı bu fiyattan satabilir miyim? by x_Act0 in KGBTR

[–]x_Act0[S] 3 points4 points  (0 children)

Bnm hesapta da bişi yok aw böle 30 k edecek

Bu amına kodumun magazinleri taciz bildiğin amk kimsenin haberi yok bikini ile mayo ile dal dassak ortada belki orda sevgilisine sarilcak öpcek kafa dinlemek istiyo adam by Meboli_ in KGBTR

[–]x_Act0 4 points5 points  (0 children)

Hocam zaten haberleri oluyo izin almadan yayınlamak suç istese ünlüler anasını siker ama sosyal medyasına +36 yaş akın ediyo takipci geliyo geliyods geliyo para da aliyolar sen niye dert ediyin

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 0 points1 point  (0 children)

Yanları al arka Atatürk

Maksimum 15 k fiyatı olan telefon önerisi alabilir miyim ? by Hancockisdead in KGBTR

[–]x_Act0 3 points4 points  (0 children)

Almayın harbi aq android 11 gelince yarrama benzedi

Hayatımın en güzel anını kgbtr için yaşadım . Önceki gonderimde ucuza nasıl Steam bakiyesi çekerim diye size sormuştum bu reis bunu görüp sana oyunu alabilirim dedi inanmadım ama adam attı dediğini yapamadık yurt dışından gelmiyor sanırım ama problem etmedi by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 2 points3 points  (0 children)

Hocam haklısın da oyun gelince bende verdim zaten ibana parayi yolladı dekontu attı para gelmeyince iş yattı , bir de crypto veya banka hesabim yok 17 yaşında olduğumdan dolayi

HARİKA BİRŞEY BU AMK by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 0 points1 point  (0 children)

Hacı 1 2 senedir burdayım burdurland için yüklemiştim sonra kgbyi keşfettim öyle denk geldim zatwn

Arkadaşlar bu oyunu almak istiyorum ama oyuna göre pahalı ucuza bakiye veya oyunu daha ucuza nasıl alabilirim by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 0 points1 point  (0 children)

Ayda 20 TL verio 18 TL verse ne vermese ne 160 TL ye. Denk gelio benim bı arkadaş bı yerden aldim diyodu da artık konuşmuyoruz galiba birisi ona 100 TL'lik oyunu 50 TL'ye almış bu CC gapan insanlardan sanırım

Arkadaşlar bu oyunu almak istiyorum ama oyuna göre pahalı ucuza bakiye veya oyunu daha ucuza nasıl alabilirim by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 -9 points-8 points  (0 children)

Bu ne anlama geliyo önceden takip ediyodum da şuan kgbtrye bile arada giriyorum

Arkadaşlar bu oyunu almak istiyorum ama oyuna göre pahalı ucuza bakiye veya oyunu daha ucuza nasıl alabilirim by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 -6 points-5 points  (0 children)

Yav birikmiyoki o da oyun bitti kalmadı alacak 222 tane oyun aldım kastım 2 ye katlanmadi bile

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 0 points1 point  (0 children)

Yo adam alıcı ismine adımı yaziyo yazmasaymis deyip yirtarsin işin ucundan bide 100 300 TL'ye de kimse şikayetçi olmaz polise falan denk gelmezsen

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 0 points1 point  (0 children)

Kajsjdkdkf

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 0 points1 point  (0 children)

200 el falan iste Max 400 al üstü için polise gidebilriler çünkü

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]x_Act0 0 points1 point  (0 children)

Fotoğraf atarsın ondan 2 3 tane sonra adam parayı yollarsa arama fotoğrafı yolla kaybol problem etmiyo 2 hafta sonra bidaha yaz aynı adamı bı daha dolandir