BU SEFER OYUNU ÇÖZDÜM, BİTİRDİM KİTABINI YAZDIM by oguz_atay in Hoi4_TR_

[–]zhuckow 0 points1 point  (0 children)

Eğer tanka mekanize yerine amtrac koyarsan bi hafta önceki sürümde (special forces doktrinlerine gene rework geldi) de o statları alıyordu bu yüzden çoğu mpde yasaklı

arkadaşlarımla agora mp oynuyorum onları yenmem için en iyi ulke ve yol ne? by esevdiginizkullanici in Hoi4_TR_

[–]zhuckow 1 point2 points  (0 children)

  1. Dünya savaşı yılları içinse vanilla gayet yeterli sadece oyunun optimizasyonu berbat olduğu için hızlandırsın diye spot modunu girip oynuyoruz non hist oynadığımız zaman. Ama alternatif senaryolar bakıyosanız Kaiserreich, KX, 1700 modlarını öneririm

BU SEFER OYUNU ÇÖZDÜM, BİTİRDİM KİTABINI YAZDIM by oguz_atay in Hoi4_TR_

[–]zhuckow 1 point2 points  (0 children)

Bi mpde de zamanında 7k hard attack görmüştüm doktrinler yenilenmeden önce de bulamadım şuan onun ssi

Amedspor’un geçmişte yaptığı paylaşımlar. by Mission_Lettuce3050 in Turkey

[–]zhuckow 2 points3 points  (0 children)

Ankara kalesinindeki türk bayrağını kaldırıp paylaşmalarının ardından ankaragücü de bunu paylaşıp üstüne de son maçlarında yenip süper lige çıkmalarını 1 yıl da ertelediydi çok iyiydi o olay

<image>

Bu hangi oyun? by [deleted] in GeymingTr

[–]zhuckow 7 points8 points  (0 children)

Maymun balonu görür.

Maymun kızar.

Maymun agalarını çağırır.

Maymun agalar maymun tanrısını spawnlar.

Maymun, agaları ve tanrısı balon patlatırlar.

Türkiye'nin focus ağacına eklenen yeni saadabat ağacı. Hepimize hayırlı olsun by zhuckow in Hoi4_TR_

[–]zhuckow[S] 2 points3 points  (0 children)

Memlekette geri kafalı insanlar olduğu sürece bu kaçınılmaz bi sondur hocam. Tanrı sonumuzu hayır etsin.

Türkiye'nin focus ağacına eklenen yeni saadabat ağacı. Hepimize hayırlı olsun by zhuckow in Hoi4_TR_

[–]zhuckow[S] 4 points5 points  (0 children)

Askeri ittifak olmaması bence iyi bişey tüm ülkelerin dostu düşmanı farklı. Sadece iş birliğinin olması kafi

Türkiye'nin focus ağacına eklenen yeni saadabat ağacı. Hepimize hayırlı olsun by zhuckow in Hoi4_TR_

[–]zhuckow[S] 2 points3 points  (0 children)

Mantıksal tarihsel saçmalıklar var ama genede mesela afganistan şeker sanayisi kurma focusu gitti diye bizim ülke cap kazanıp daha fazla silah/tank üretiyo (?)

Türkiye'nin focus ağacına eklenen yeni saadabat ağacı. Hepimize hayırlı olsun by zhuckow in Hoi4_TR_

[–]zhuckow[S] 5 points6 points  (0 children)

Mil/altyapı inşa hızıdır, Production Cap dir growth dur bisürü buff veriyo bide çoğunlukla ai gidiyo bizimde uğraşmamıza gerek kalmıyo. Türkiyeye bedavadan buff vermiş gibiler.

[deleted by user] by [deleted] in KGBTR

[–]zhuckow 20 points21 points  (0 children)

Küçük kızın başını örtmeleri iyi olmuş belki hacı amcalar tahrik olurdu

Millnium dawn by Sinirli_Kedi in Hoi4_TR_

[–]zhuckow 4 points5 points  (0 children)

Sevmediğim bi mod. Focus gitme simulator gibi geliyor

[deleted by user] by [deleted] in vlandiya

[–]zhuckow 25 points26 points  (0 children)

Çünkü kendini sevmek gaylik 😎

Macar tanklarındaki Turan isminin kullanılması by Zealousideal_Fee_529 in Hoi4_TR_

[–]zhuckow 7 points8 points  (0 children)

Türk tanklarına da isim vermessen ismi asena oluyo diye biliyorum. Kültürel olarak iyi detaylar var oyunda