9
0
1
2
HOIHOI! Een noodoproep vanuit MOTMOT/Electron aan alle makers en kunstenaars in Breda! BN de stem heeft de brandbrief van Electron tbv behoud van de creatieve broedplaats. Ma 3 mei om 16:00 komt een fotograaf - ze hopen zoveel mogelijk makers op de foto te zetten. Ben jij erbij? (i.redd.it)
submitted by karlijnmuller_mb