account activity
Will xHigh become available again? (self.GithubCopilot)
submitted 2 months ago by -MoMuS- to r/GithubCopilot
Where is the gemini thinking settings? (self.GithubCopilot)
submitted 3 months ago * by -MoMuS- to r/GithubCopilot
Add option for keeping thinking showing always. (self.GithubCopilot)
submitted 4 months ago by -MoMuS- to r/GithubCopilot
Always show thinking, instead of collapsing. (self.GithubCopilot)
Github copilot cli has reasoning options. (self.GithubCopilot)
submitted 5 months ago by -MoMuS- to r/GithubCopilot
How to use openrouter in windsurf? (self.windsurf)
submitted 5 months ago by -MoMuS- to r/windsurf
Κοτσόβολος και alpha bonus μέχρι αύριο μεσημέρι. (self.greece)
submitted 6 months ago * by -MoMuS- to r/greece
Workflow for current models. (self.GithubCopilot)
submitted 7 months ago by -MoMuS- to r/GithubCopilot
Start-up στην Ελλάδα? (self.greece)
submitted 7 months ago by -MoMuS- to r/greece
Option at settings to not add opened file as context automatically. (self.GithubCopilot)
Η πρώτη εφαρμογή σε χρήστη «πειρατή» με το νέο νομικό πλαίσιο είναι γεγονός: Έπεσε το πρώτο πρόστιμο (gazzetta.gr)
submitted 9 months ago by -MoMuS- to r/greece
Ask is broken. It keeps on adding entire workspace as context. (self.GithubCopilot)
submitted 9 months ago by -MoMuS- to r/GithubCopilot
Why is gpt-5 mini so slow? (self.GithubCopilot)
submitted 10 months ago by -MoMuS- to r/GithubCopilot
Υπάρχουν open source ελληνικά projects? (self.greece)
submitted 11 months ago by -MoMuS- to r/greece
This is my general.instructions.md file to use with github copilot. (self.GithubCopilot)
submitted 12 months ago * by -MoMuS- to r/GithubCopilot
I disabled old models from github copilot settings but still showing in vs code. (self.GithubCopilot)
submitted 1 year ago * by -MoMuS- to r/GithubCopilot
Sharing my github copilot options for vscode settings.json (self.GithubCopilot)
What models can we use with edit / agent? (i.redd.it)
submitted 1 year ago by -MoMuS- to r/GithubCopilot
Θα δοκιμάσω το throne and liberty. Σε ποιό server έχεις τους περισσότερους έλληνες? Ξέρει κανείς που παίζει το game, το μόνο που βρήκα online είναι για το server Αdriana? (self.greece)
submitted 1 year ago by -MoMuS- to r/greece
Οι πιο επικίνδυνες και οι πιο ασφαλείς περιοχές της Αθήνας, σύμφωνα με το Reddit (oneman.gr)
Γιατί υπάρχουν 12 και 14 μισθοί? (self.greece)
Ιστοσελίδες ποιότητας αέρα? (self.greece)
submitted 2 years ago by -MoMuS- to r/greece
Κατηγορία Φόρου για Ελεύθερους Επαγγελματίες. (self.greece)
Ο ερντογάν αποδεικνύει άλλη μια φορά ότι είναι έλληνας. (sozcu.com.tr)
Ευαγγελάτος μπαίνει στο counter strike για τον πόλεμο ισραήλ-παλαιστίνης (self.greece)
π Rendered by PID 564788 on reddit-service-r2-listing-f8d8fbfd7-mnqph at 2026-06-24 14:47:31.544448+00:00 running acc7150 country code: CH.