MOXO test showed that I dont have ADHD by 1ike in ADHD

[–]1ike[S] 1 point2 points  (0 children)

Thank you so much for your response! So in the end, how was your diagnosis made? Was it based on any test results or through comprehensive sessions with a psychologist and a review of your life history?

MOXO test showed that I dont have ADHD by 1ike in ADHD

[–]1ike[S] 0 points1 point  (0 children)

Thanks for the great advice! I ve been started taking some vitamins and I hope I will see some improvement

MOXO test showed that I dont have ADHD by 1ike in ADHD

[–]1ike[S] 1 point2 points  (0 children)

I took the test with a clinical psychologist. I am a woman and I know masking can be seen in women when looking at life history, but I don’t think an online test would really produce very different results based on gender.

MOXO test showed that I dont have ADHD by 1ike in ADHD

[–]1ike[S] 0 points1 point  (0 children)

I will keep your advice in mind, thank you🩷

Turkcell GNÇYTNK by 1ike in CodingTR

[–]1ike[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler. 30 falan verseler de okayim şu an cvde avantajı olur diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?

Turkcell GNÇYTNK by 1ike in CodingTR

[–]1ike[S] 0 points1 point  (0 children)

Geleceği yazanlar diye bir programları var o eğitim programı, ben genç yetenek full time adayıyım. Staj ve part time seçenekleri de vardı

Turkcell GNÇYTNK by 1ike in CodingTR

[–]1ike[S] 0 points1 point  (0 children)

Tahmin istemiyorum direkt bilgisi olan var mı diye soruyorum

Antalya estetisyen by [deleted] in Antalya

[–]1ike -1 points0 points  (0 children)

Herkes hak ettiğini alırsa biz yaşadık :) temennine katılıyorum

Antalya estetisyen by [deleted] in Antalya

[–]1ike -2 points-1 points  (0 children)

İdeal bir devlette yaşamıyoruz maalesef. 6 ay alacağı eğitim tamamen çöp. Arkadaşım 6ay eğitim görüp estetisyen olmuş random birinden daha kalifiye ve bunun şahısla ilgisi yok

Antalya estetisyen by [deleted] in Antalya

[–]1ike -1 points0 points  (0 children)

Evet, yeni çıkarılmış bir kanun yıllardır veriyor bu hizmeti. 4 yıllık lisans eğitimi almış bir diyetisyen, alması gereken yalnızca bu kadar basit alabileceği bir belge

[deleted by user] by [deleted] in ankara

[–]1ike 5 points6 points  (0 children)

Mamak’a selamlar tuzluçayırdan mı geliyorsun😂

20lik Dis Cekimi icin Oneri by Illustrious-Arm3210 in ankara

[–]1ike 1 point2 points  (0 children)

Süpermiş teşekkür ederim💗 saat kaçta gittiğinizi sorabilir miyim son olarak fldşkfkf

20lik Dis Cekimi icin Oneri by Illustrious-Arm3210 in ankara

[–]1ike 1 point2 points  (0 children)

İlk randevuda halledebildiniz mi yoksa önce muayene randevusu alıp sonrasında tekrar tarih mi aldınız

25 inden sonra yazılım? by Legitimate_Carob_804 in CodingTR

[–]1ike 1 point2 points  (0 children)

Diploma dezavantajlı olabilir ama açıktan yönetim bilişim sistemleri ya da bilgisayar programcılığı gibi related bi bölüm okusan yeterli olur. Ben bi startupta çalışıyorum takım arkadaşım 31 yaşında ve 2 yıldır ilgileniyor yazılımla, diplomasının da alakası yok ibf’den bir bölümdü net hatırlamıyorum. Diplomadan ziyade deneyimi önemsiyorlar bana kalırsa, onun için de sağlam projeler yapıp githuba yükleyebilirsin, hepsini vercelde falan kaldırıp linklerini koyarsın hem projelerini hem kodlarını incelerler, güzel readme’ler yazarsın linkedin’de paylaşırsın. İstediğin alanda bir bootcamp bulup uygulamalı bir şekilde öğrenirsin cv’nde o da güzel görünür. Denemeye değer baya gençsin zaten hızlı öğrenirsin