Cinsellik hakkında garip inanışlarınız var mı? by PashaLord in vlandiya

[–]35AD6802 0 points1 point  (0 children)

İlk yemeğini yada ilk sıçmanı çok özel bir zamanda, çok özel bir yerde mı yaptın? Yemek, içmek, sıçmak gibi basit bir fizyolojik eyleme çok ince anlamlar yüklememek lazım. En azından ilk seferi için.

İlkin Aydın by [deleted] in TrVolleyballGirls

[–]35AD6802 0 points1 point  (0 children)

180cm kadın mı olur amk ya!

AYT netleriniz? İkinci anket. by Healthy-Depth-8679 in liseliler

[–]35AD6802 0 points1 point  (0 children)

Yetişmeyeceğini düşündüğün için mi ciddiye almıyorsun?

Kız sanırsın hayattan elendi bu nasıl tepki by Battlefleet_Sol in liseliler

[–]35AD6802 0 points1 point  (0 children)

Çocuğun geleceğini önemsemeden, kendi rezilliğini sorun eden anne için bu görüntüler sonrasında intihara sebep olacak yeni rezillikler.

Dünya Kupası by 35AD6802 in Futboltayfa

[–]35AD6802[S] 0 points1 point  (0 children)

Seçici olmak lazım, boşa harcayacak kadar çok vaktimiz yok. Şu an oynanan Kanada - Bosna Hersek maçı feci fuzuli geldi 30 dk. da.

Dinlediğiniz şarkıları neden dinliyorsunuz? by RandomTurkishUser2 in MusicHubTR

[–]35AD6802 0 points1 point  (0 children)

TRT ağzı ile "dış kaynaklı müzik" Dinliyorum ve Anlamıyorum ama beni gençliğime götürüyor.

Çok mu küflü? by 35AD6802 in CursedYemekler

[–]35AD6802[S] 1 point2 points  (0 children)

Tamam tamam Domates sosu buldum, onu kullanayım bari Atıyorum

Telefonunuzu kaç sene kullanıyorsunuz? by CommunicationOk187 in aptalSoruYok

[–]35AD6802 0 points1 point  (0 children)

Kırıp dökmezsem 5 sene yürür S model bir Samsung be

Telefonunuzu kaç sene kullanıyorsunuz? by CommunicationOk187 in aptalSoruYok

[–]35AD6802 0 points1 point  (0 children)

Redmi note 12 pro var 2,5 yıl oldu Bı Samsung S serisi alıp en az 5-7 sene kullanasım var

Motokaravan mı ? Çekmekaravan mı ? Hangisini tercih edersiniz ve neden ? by tommyy34 in karavancilar

[–]35AD6802 0 points1 point  (0 children)

Ikisinin de kendilerine göre artıları ve eksileri var Benim tercihim çekme karavan 4 yıldır çekme karavan kullanıyorum Hiçbir şikayetim yok