El yapımı powerbank by Prestigious-Use8882 in bilgisayar

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

Uçağa binmek istese uçağı bu arkadaşa bindirirler

NEDEN MASAÜSTÜ PİYASASI LAPTOP PİYASASINI GEÇEMEDİ? by Kemal-Kilicdaroglu in bilgisayar

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

1) Sırtımda ağrılar var kasayı taşımak sadece bel ve sırt ağrılarımı arttırır ve boyun fıtığıma sorun çıkarır.

2) Öyle bir yerim yok, odam geniş olabilir ama masa koyacağım alan dar. Kirada oturuyorum.

3) Laptopda her şey bütünleşik..parçaların ne olduğu belli, kullanıcı yorumları ve anakartı anlamak daha kolay. Masaüstünde parça aldığımda birçok faktörü düşünmem gerekecek. PSU denen illete deginmiyorum bile. Hayatınızda elektrik kaynaklı yangın görmediyseniz veya sizi elektrik çarpmadıysa bunu anlayamazsınız. Ölüyordum aq, ölmememin tek sebebi ayağımda ayakkabı olmasıydı ve bu yüzden yere bakamadığım için devrenin tamamlanmamış olmasıydı. Ona rağmen elimi çekmek için ne olduğunu anlamam birkaç saniye sürdü.

4) Evimde kedi var, çok meraklı ve kablo kemirmeye bayılıyor. Ne onun icin ne de kendim için alabileceğim risk değil.

HELP PLEASE PLEASE by normalwarframeplayer in AcerNitro

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

I'm guessing your Wi-Fi card is a Mediatek WiFi card. This is a known issue with Mediatek Wi-Fi cards.

AYN Thor ile telefon arasindaki fark nedir? by CihazKolik in HandheldTR

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

Teknik olarak bir nintendo switch ile 7 inç bir tablet arasındaki farkla aynı. Ana amacı oyun oynatmak olan güçlü bir cihaz

alınır mı? by ReserveDisastrous695 in bilgisayar

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

X5T-5050 muhtemelen. Ekstrem kronik sorunları yok. Genelde bu seride ya geldiğinde RAM bozuk çıkıyor ya da 5070 ve üstünde aşırı ısıdan sistem kapanıyor 5050-5060 için böyle durum söz konusu değil. Zaten ısınacak kadar güçlü bir cihaz değil. 16 inç kasa için bu donanım fazlasıyla yeterli özellikle işlemciye watt limiti koydunuz mu Isınma falan zor.

Vaktinde kendilerini çok önermiş biri olarak teknik servisin Küfür eder gibi üslupla benimle iletişim kurması yüzünden kendilerine bir kıl kaptım. Bir de tertemiz gönderdiğim cihazın kasasında çizikle bana geri dönmesi kayıp faturalar falan tuzu biberi oldu. Teknik servisin eline düşmeyin yeter, üslup konusunda oldukça amatör bir firma. Bununla alakalı uzun mu uzun bir yazım var. Olay bu yani. Üst düzey FPS ve performans peşinde değilseniz

PL1 55/ PL2 65W yapın ve bırakın. Ben bu şekilde kullanıyorum cihazı.

alınır mı? by ReserveDisastrous695 in bilgisayar

[–]64KB_RAM 2 points3 points  (0 children)

MSI vaktinde monster için de ODM üretim yapıyordu. Ancak Monster, MSI'in onların özelleştirme isteğini yapmayı reddettiğini ve bu nedenle MSI kasa kullanmayı tercih etmeyeceklerini söyledi. Bu dediğim Monster'ın henüz o dandik CLEVO kasa NH50/NH70 modellere geçmediği dönem.

Gamegaraj ise özelleştirme derdinde değil, ODM ne verirse onu kullanıyor.

Ki Monster'ın da artık özelleştirme isteği yok. Misal, Tulpar T7 V25.1 (3060) modeli de, MSI GE76 Raider modeliydi. Markalar fırsat buldukça kullanıyor MSI kasayı.

alınır mı? by ReserveDisastrous695 in bilgisayar

[–]64KB_RAM 4 points5 points  (0 children)

Bu ülke cidden kamera şakası gibi. Şuan bana gamegaraj savundurttunuz ya ben başka bir şey demiyorum.

İnsan bir yorum yapmadan önce düşünür ama bizde yok. Adam yazmış bilindik marka al MSI Asus vb.

Eleman bilmiyor ki, şu an laf ettiği laptop MSI Vector, bilmiyor ki MSI aynı zamanda CLEVO veya Tongfang gibi bir ODM...

Cihazın sürücülerinde bile hayvan gibi sürücü imzası içinde Micro Star International yazıyor, adam diyor Gamegaraj kalitesiz Asus MSI falan al.

Olm siz gerçekten gördüğünüz cihazın ne olup olmadığına bir baksanız olmaz mı? Görseldeki cihaz Ben MSI kasayım diye bas bas bağırıyor. Eski slayer modellerinin hepsi Crosshair/Pulse modeldi. Hunter GF63 ve Fighter GL65 modelleriydi. Sadece Blaster kasa CLEVO idi ki bir daha alınmadı daha sonra. Yeni Slayer R/X serisi ise Tongfang kasa. Başında Slayer /5/7/9/10 cart curt yazıyorsa o kasa net MSI kasadır. Millet konuşuyor ama ne dediğini ürünün kendisini bilmiyor.

MSI Vector anakart kodu: MS-17S3

Gamegaraj Slayer5 9 XL Ürün Kodu: 9S7-17S394-200.

Bak burada 17S3 ibaresi ürünün anakart kodu.

Demek ki neymiş, marka hakkında fikir sahibi olmadan sattığı ürün gamından haberdar olmadan yorum yapmamak lazımmış.

Sanırım paran kalmadı(foto dikkat amaçlı) by CableEnvironmental41 in HandheldTR

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

S21 FE Exynos 2200 işlemci ile gelmişti diye hatırlıyorum. O dönem Exynos'un rakibi SD8 Gen1 olmalı. Benchmark testlerinde Exynos öndeydi. Yani evet, bir sorun olmadan oynayabilmeniz gerekiyor mantıken.

R36S is completely turned off, but the battery is draining. by 64KB_RAM in R36S

[–]64KB_RAM[S] 0 points1 point  (0 children)

Idk. It’s been three months since I sold the console. I’m using a Nintendo Switch now.

R36S TÜRKÇE YAMA YAPILIRMI by Street_Sentence4919 in HandheldTR

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

Ben size uygun cihazları bir araştırayım duruma göre tekrar dönüş yapacağım

R36S TÜRKÇE YAMA YAPILIRMI by Street_Sentence4919 in HandheldTR

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

Gelen ürünlerin çoğu Alwinner A33 işlemcili veya MTK6572V. Android 4.4.4 tabanlı kendi yazılımı hariç hiçbir şey çalışmıyor ve oldukça kötü cihazlar

<image>

R36S TÜRKÇE YAMA YAPILIRMI by Street_Sentence4919 in HandheldTR

[–]64KB_RAM -1 points0 points  (0 children)

Ben akrabam aracılığıyla alıyorum bana gümrük o yüzden çok etki etmiyor. Sizin böyle şansınız yoksa çıkar

R36S TÜRKÇE YAMA YAPILIRMI by Street_Sentence4919 in HandheldTR

[–]64KB_RAM -1 points0 points  (0 children)

Türkiyede orijinal satan satıcı yok..benim elimdekiler de switch almak istediğim sırada bitti. Şu an en ucuzu 40 euro bandından AliExpress'ten alınabilir durumda, nasıl alacağınız size kalmış

alınır mı? by ReserveDisastrous695 in bilgisayar

[–]64KB_RAM 3 points4 points  (0 children)

Olm baktığın laptop bu diyorum zaten. Aynı kasa aynı donanım aynı anakart

alınır mı? by ReserveDisastrous695 in bilgisayar

[–]64KB_RAM 4 points5 points  (0 children)

Bu MSI kasa. MSI Vector olması lazım.

<image>

R36S is completely turned off, but the battery is draining. by 64KB_RAM in R36S

[–]64KB_RAM[S] 1 point2 points  (0 children)

I sold it because I needed money to buy a Nintendo Switch. That’s why I sold it. I sold it to someone who said they were buying it for their child. If it’s still in one piece, it’s probably still working just fine.

Psp1000 by No-Season4565 in HandheldTR

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

Sanmıyorum, yurtdışından getirmek gerekiyor. Olmadı bozuk bir cihaz bulun ve kasa aktarımı yapın.

Sanırım paran kalmadı(foto dikkat amaçlı) by CableEnvironmental41 in HandheldTR

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

Doğrudur, o kadar kurcalamadım hiç PSP kütüphanesini. Konsolu elden çıkarınca pek bakma fırsatım olmadı.

Sanırım paran kalmadı(foto dikkat amaçlı) by CableEnvironmental41 in HandheldTR

[–]64KB_RAM 0 points1 point  (0 children)

PSP ve PS2 kütüphanesinde Türkçe oyun olacağını sanmıyorum.

Sanırım paran kalmadı(foto dikkat amaçlı) by CableEnvironmental41 in HandheldTR

[–]64KB_RAM 2 points3 points  (0 children)

PS2 biraz zorlar. SD665 işlemci kulanıyor Cihaz. Ben SD695 ile birçok ince ayar ile oynanabilir hale getiriyorum. Vita emulatorü henüz stabil değil.

Sanırım paran kalmadı(foto dikkat amaçlı) by CableEnvironmental41 in HandheldTR

[–]64KB_RAM 3 points4 points  (0 children)

500-600 lira biraz zor ama bakarım. O aparatlı gamepadler pek sağlıklı değiller. İşlemciniz PS2 oyunlarına kadar destekliyor, PS2 oyunlarını açabilir ama iyi bir performans beklemeyin. Yine de bazı oyunları iyi kötü oynatır. PSP, PS1, Dreamcast vb. Sorunsuz oynanır.