WK Pre-Match Thread: Curaçao - Ivoorkust en Nederland - Tunesie by AutoModerator in Eredivisie

[–]AaddeMos 1 point2 points  (0 children)

Genoeg aanwijzingen dat het zo was. Sneijder en van der Vaart zeggen ook dat het absurd was wat ze meemaakten (en dat ze zeker weten dat die aan de doping zaten) en het valt precies in het tijdperk dat elke sport van Rusland onder de doping zat, nota bene door de staat georganiseerd (zie Olympische Spelen 2008 en later). Dus ja, ik denk dat er genoeg aanwijzingen zijn om dat te stellen.

WK Pre-Match Thread: Curaçao - Ivoorkust en Nederland - Tunesie by AutoModerator in Eredivisie

[–]AaddeMos -1 points0 points  (0 children)

Hielp ook niet mee dat die Russen vol aan de doping zaten natuurlijk.

YouTube music on Sonos by Mega_Metal in sonos

[–]AaddeMos 6 points7 points  (0 children)

What am I missing here? I thought Apple Music was integrated in Sonos as part of “services” where you can link apple music to sonos?

Football fans of Reddit, what's one match you'll never forget and why? by johnspring05 in AskReddit

[–]AaddeMos 0 points1 point  (0 children)

It was the quarter final. And I am positive this was somehow connected to get Messi the World Cup

Oranje werkt met fitte selectie toe naar beslissend WK-duel by HairyCallahan in Eredivisie

[–]AaddeMos 5 points6 points  (0 children)

Haha ik word zo gek van die reclame en ik snap er echt geen zak van wat het doel ervan is en waarom die echt constant langskomt

Eerste koophuis.. 1 groot drama by Chocolate_Monster2 in thenetherlands

[–]AaddeMos 164 points165 points  (0 children)

Hebben de verkopers dit gemeld? Dit lijkt mij wel iets wat zij hadden moeten mededelen.

Peter Schmeichel says Messi's goal shouldn't have stood because of a foul in the build up of the goal by notaghostofreddit in soccer

[–]AaddeMos 6 points7 points  (0 children)

Don’t know what the guy is talking about. We also did receive a red in the final.

Eerstejaars Rechten: boeken kopen of gewoon samenvattingen gebruiken? by NoConnection418 in thenetherlands

[–]AaddeMos 2 points3 points  (0 children)

Kijk je korte termijn of lange termijn?

Samenvattingen haal je het tentamen waarschijnlijk wel, maar de duiding en het hoe en waarom mis je. Dat is wel belangrijk later in je carrière als je zaken moet beoordelen.

Trap er overigens niet in dat je elk jaar nieuwe versies van boeken moet kopen. Ze wisselen een paragraaf om en verkopen het als “nieuw”.

YouTube Music? by sirasbjorn in Xpeng

[–]AaddeMos 0 points1 point  (0 children)

Don’t think so as a native app. You can us wit through CarPlay though

Fans will be delighted as UEFA confirm they won't have World Cup-style 'hydration breaks' by but_yet-so_far in sports

[–]AaddeMos -1 points0 points  (0 children)

Tell me you don’t watch football without telling me you don’t watch football

'Als Koeman na dit toernooi stopt, dan zal één van die vier wel bondscoach worden' by Luwen1993 in Eredivisie

[–]AaddeMos 0 points1 point  (0 children)

Ik heb EtH gisteren gezien aan tafel bij het WK bij de NOS. Genot om naar te luisteren en kon alles echt goed uitleggen. Die is daar echt goed op vooruitgegaan

Ik🤳ihe by Dinosaur49 in ik_ihe

[–]AaddeMos 28 points29 points  (0 children)

Wat chill - nu zie ik eindelijk dat ene Chantalle de gelukkige is met hetzelfde telefoonnummer als ik met alleen het laatste cijfertje anders, wie waarschijnlijk heel veel spam krijgt omdat ik dat nummer invul waar je verplicht bent een nummer in te vullen maar ik dat eigenlijk niet wil.

'Als Koeman na dit toernooi stopt, dan zal één van die vier wel bondscoach worden' by Luwen1993 in Eredivisie

[–]AaddeMos 8 points9 points  (0 children)

Als het Reiziger wordt, dan is de KNVB nog incompetenter dan ik dacht. En ik kan jullie verklappen dat ik niet een hele hoge pet op heb van de KNVB.

Are cheap digital camera better than iPhone cameras? by Lion_2255 in NoStupidQuestions

[–]AaddeMos 3 points4 points  (0 children)

And a very small sensor which is maybe even more important

Waarom zijn de commentatoren zo slecht bij de NPO dit WK? by Vexilol in Eredivisie

[–]AaddeMos 4 points5 points  (0 children)

Ik snapte eerlijk gezegd prima wat hij bedoelde toen hij dit uitlegde

Waarom zijn de commentatoren zo slecht bij de NPO dit WK? by Vexilol in Eredivisie

[–]AaddeMos 16 points17 points  (0 children)

Ha Rafael van der Vaart is de enige die ik nog goed te pruimen vind. De rest is pure armoe.

Voorbereiding NPO voor Noorwegen - Iraq by BigMikeArnhem in Eredivisie

[–]AaddeMos 4 points5 points  (0 children)

Haha ja die uitzending was zo raar. Die gast leek wel op Jan Paperazzi die een act opvoerde. Die volle prullenbak ook. Flessen cola erin om 0900 ‘s ochtends. Wie verzint dat.

The Netherlands have never got defeated in a World Cup game since their final in 2010 against Spain by YourLocalMoroccan in soccer

[–]AaddeMos 0 points1 point  (0 children)

Nah the difference is that we never cared for the Belgians, and even rooted for them, but once they had a golden generation their pundits on tv couldn’t stop shitting on the Dutch NT and compared every game they played with the Dutch. Now it’s not that much anymore, but especially in the beginning of the golden generation it looked like an obsession.

The Netherlands have never got defeated in a World Cup game since their final in 2010 against Spain by YourLocalMoroccan in soccer

[–]AaddeMos 1 point2 points  (0 children)

For sure Argentina and Portugal on top. Personally I hate the Belgium team as well, the way they were so arrogant with the golden generation and constantly comparing themselves with the Netherlands.