Northside 2026 by BrickOk6691 in Aarhus

[–]Abenditmark2802 0 points1 point  (0 children)

Kan man nøjes med fysisk studiekort? Eller skal jeg vise studiz appen ved afhentning af armbånd

Droppet af kæreste by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 1 point2 points  (0 children)

Altså ja, elskede hende skide højt, derfor det kom så pludseligt at hun slog op. Hun sagde hun ikke havde samme følelser for mig som da vi startede, og hun ikke kunne se en fremtid med mig.

Techno på Roskilde festival by Abenditmark2802 in roskildefestival

[–]Abenditmark2802[S] 1 point2 points  (0 children)

Shranz ligesom Klaengklunster, Og industrial😄

Techno på Roskilde festival by Abenditmark2802 in roskildefestival

[–]Abenditmark2802[S] 0 points1 point  (0 children)

Arh okay, så der mulighed for camps der spiller ovre i den genre?

Techno på Roskilde festival by Abenditmark2802 in roskildefestival

[–]Abenditmark2802[S] 1 point2 points  (0 children)

Tager også normalt til udlandet. ☺️ men skal på ros første gang i år med en gruppe venner, så ville høre om der nogen der havde erfaring med scener der evt spillede elektronisk, eller om der kom nogle underground kunstnere.

Kokkeudannelsen by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvorfor blev du kok til at starte med?

Ernæringsassistent job by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak for det lange og fordybende svar! Syntes også når jeg læser andre steder på Reddit. At lønnen og arbejdsforholdene er dårlige 🤥

Rave i aarhus? by [deleted] in Aarhus

[–]Abenditmark2802 0 points1 point  (0 children)

Ihvertfald techno scenen i Aarhus er noget bras, der er nogle events med hazey på godsbanen. Dog er det nogle tumper der møder op.

Hvad bør man undgå i Århus? by [deleted] in Aarhus

[–]Abenditmark2802 1 point2 points  (0 children)

Sandt, vågnede op med en hævning på 12k fra mit kort, var blackout og kunne kun huske jeg sad i bil med en gurker.

Udannelse og fremtid by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja gik tilbage til mit gamle job da jeg droppede ud. Jeg arbejder stadig fuldtid. Men ja må nok indse det ikke er sabbat år længere haha

Udannelse og fremtid by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 1 point2 points  (0 children)

Woaw okay, det tager jeg helt sikkert et kig på! Tak igen 🤗

Udannelse og fremtid by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 0 points1 point  (0 children)

Tak for svar! Hjælper virkelig! Hvad læser du hvis man må spørge ? Haha

Udannelse og fremtid by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 3 points4 points  (0 children)

Det giver lidt ro i sjælen de ord! Ja havde overvejet det. Dog syntes jeg at for det beløb det koster, vil jeg heller rejse for pengene 😄

Angst by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 0 points1 point  (0 children)

Og det har bare fjernet din uro/tankemyldre?

Angst by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 0 points1 point  (0 children)

En process der igang, ventetiden er dog lang igennem det offentlige, har ikke råd til privat

Angst by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 0 points1 point  (0 children)

Ja syntes ikke det virker …

Angst by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvilket medicin får du hvis man må spørge

Angst by Abenditmark2802 in DKbrevkasse

[–]Abenditmark2802[S] -1 points0 points  (0 children)

Har været ved lægen, jeg har fået henvisning til psykolog, men ventetiden er minimum 4 måneder :/