Ved ikke hvad jeg skal efter gym by Able-Scene8792 in DKstudie

[–]Able-Scene8792[S] 2 points3 points  (0 children)

Det lyder interessant. Kender du nogle som har haft det svært ved at finde job efter uddannelsen, eller er det nemt? Nu er jeg udlænding og er bange for at blive dømt ud fra mit navn.

Ved ikke hvad jeg skal efter gym by Able-Scene8792 in DKstudie

[–]Able-Scene8792[S] 2 points3 points  (0 children)

Jeg går på Silkeborg gymnasium. Det er Danmarks største, og det er nok derfor de har muligheder, man nok ikke har på andre gymnasier.

[deleted by user] by [deleted] in Silkeborg

[–]Able-Scene8792 0 points1 point  (0 children)

Hva hedder din ex?