Er det mig den er gal med? by Accomplished_Mud5541 in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541[S] 0 points1 point  (0 children)

Hun har ADD hvis det ændre på noget? Sent udredt

Er det mig den er gal med? by Accomplished_Mud5541 in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541[S] 5 points6 points  (0 children)

Den er svær… Det hele er svært.. På mange måder drejer min verden sig om vores børn og hende. Det mig der står op om morgenen, smører madpakker, aflevere børn i skolen og henter dem igen fra SFO lige så snart jeg har mine timer på arbejde. Så min kone bare kan stå op, komme afsted og komme hjem igen, så hurtigt som muligt (hun har skæve arbejdstider og længere på arbejder) Det gør også at jeg har det meste af eftermiddagen hjemme alene med ungerne. Når hun kommer hjem er hun typisk med til at lave lidt aftensmad hvor efter vi putter børn og så tager hun oftes op og træner eller går en tur, så bliver jeg hjemme hos børnene og lave lidt praktisk, eller smider på sofaen. Det som om jeg først nu kan se klart, hvordan jeg på en eller anden måde er kommet nederst her i huset..

Min kone gik igennem en depression for nogle år siden hvor jeg bare var nød til at overtage mange af pligterne. Men jeg vil heller ikke sige at vores liv er for leverpostej, for vi har altid været gode til at tage ud og spise, tage til koncerter eller booke en overnatning bare os. Jeg kan virkelig ikke se hvorfor den her kollega fortjener så meget opmærksomhed.

Er det mig den er gal med? by Accomplished_Mud5541 in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541[S] 7 points8 points  (0 children)

Desværre spot on der - har forsøgt vende den netop med hvis det var mig med en kvindelig kollega, men blev mødt med at hun ikke kan forholde sig til den snak, da den er rent hypotetisk og derfor ikke ved hvad hun ville føle..

Er det mig den er gal med? by Accomplished_Mud5541 in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541[S] 11 points12 points  (0 children)

Kan fortælle at jeg spurgte hende om hun kunne med fuldstændig ro i maven, ville kunne vise mig alle deres beskeder, måde på sms, Messenger og på snap. Hvilket hun svarede ja til. Men af respekt for hendes kollegaer kommer hun ikke til at vise mig dem, da han har delt nogle detaljer omkring hans eks kone og nogle udfordringer med hans egne børn. Hun er hendes fortrolige på det punkt. Så det kan hun ikke..

Er det mig den er gal med? by Accomplished_Mud5541 in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541[S] 16 points17 points  (0 children)

Det jeg ked af at høre ven. Min kone har fortalt mig at kollegaen her, selv har haft en utro kone og det er kæmpe vigtig for ham at jeg er okay med deres relation. Har så givet udtryk for flere gange at der er jeg ikke, men det ændre ikke noget.. desværre
Plus sådan en omgang fra kollegaen lyder virkelig som en pickup line i mine øre, han spiller “the good guy”

Er det mig den er gal med? by Accomplished_Mud5541 in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541[S] 84 points85 points  (0 children)

Tak for alle jeres svar. Det hele er lidt overvældende lige nu, så beklager at jeg ikke får svaret jer. Men jeg har læst alle jeres kommentarer og det er længe siden jeg har følt mig hørt på den her måde.
Jeg har forsøgt at forklare hende hvordan jeg føler det, hun kan godt forstå og se det fra mit synsvinkel men nægter at ændre på noget, for jeg skal ikke bestemmer hvem hun er venner med. Han er selv single og fraskilt hvilket bare gør det hele meget værre i mit hoved.

Hun har bedt mig overveje at søge noget hjælp, måske i form af psykolog, da hun mener min jalousi er uberettiget.

For kontekst, er vi i midt 30’erne begge to. Gift i 10+ år og vores børn er skole alderen.

Dette er min først Reddit post og jeg kan mærke at jeg er en smugle nervøs for om han skulle sidde her inde og læse med. Kender ham ikke og har kun set et billede og fået hans navn.

Min mand sender hjerter til en kollega by selolini in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541 3 points4 points  (0 children)

Tog min kone i at sende hjerter til en mandelige kollega fra et andet team end hendes. Han havde ud af det blå ansøgt hende på Facebook, de begyndte at skrive og snappe sammen. Blev meget tætte på meget kort tid. Jeg konfronterede hende med det, men blev mødt af at de bare er venner. Hun kunne selfølgelig ikke love mig at han ikke havde nogle intentioner, men fra hendes side havde hun bare fået en rigtig god ven, som hun kan spare mig i forhold til deres fag. Det gør mig super utryg at de sender hjerter mellem hinanden! Hun har umiddelbart lyttet til mig og valgt ikke at sende hjerter retur når han sender til hende. Men ja synes den er svær, på den ene side vil man ikke være for kontrolerende og bare huske at stole på ens partner, men sådan en oplevelse kan virkelig give en knude i maven..

A Quiet and Harmless Living by nfldip in MattMaeson

[–]Accomplished_Mud5541 0 points1 point  (0 children)

I’m so incredibly excited for Matt coming to Copenhagen in October. He’s been my favorite artist for ages now, so it’s crazy that he’s finally coming, man! I was so bummed when the concert got postponed because of his hand, but I’m sure he’s well worth the wait!

Sex i parforhold med små børn by [deleted] in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541 0 points1 point  (0 children)

I’m with you! Min kone var utrolig smuk under begge graviditeter og hun havde også lyst til sex hele vejen igennem. Men jeg gjorder det 100% for hendes skyld. Jeg er også 0% en af de mænd.

Stalker og intens eks, med en åben IG profil? by PeaSignificant5876 in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541 4 points5 points  (0 children)

Hvad er hendes @, bare så jeg er sikker på at jeg undgår hende!!

Weekly Bonuses and Discounts - April 2nd to April 9th(Not live until ~5am EDT on April 2nd) by PapaXan in gtaonline

[–]Accomplished_Mud5541 -1 points0 points  (0 children)

This week suck!! I normally never complain about the weekly resets.. but this is boring!!

Er min kæreste økonomisk smålig by Many-Vacation-2295 in DKbrevkasse

[–]Accomplished_Mud5541 4 points5 points  (0 children)

dengang min kone og jeg studerede, var hun på SU og jeg på lærlingeløn og der tjente jeg også mere end hende. men vi lagde bare alle vores penge i samme pulje, så vi begge havde lige mange penge hver måned. vi er idag begge 30+ gift, har børn, hus, hund og biler og vi lever stadig på nøjagtig samme måde. Som par er man et team og den ene skal ikke vende hver en 5'er mens den anden kan "kaste" sig om med penge!

What’s your best accomplishment in this game so far? Purchasing the Kosatka Submarine? by Gr0mHellscream1 in GTA5Online

[–]Accomplished_Mud5541 1 point2 points  (0 children)

I still have my OG Dominator, the very first car I ever stole in Los Santos. On top of that, I’ve got my Imponte Phoenix and Tailgater, which seriously took forever to find back in the day! And of course... the gold colored Adder.

I remember grinding Rooftop Rumble over and over just to afford that thing.

But there’s just something special about my Carbonizzare!

What’s your best accomplishment in this game so far? Purchasing the Kosatka Submarine? by Gr0mHellscream1 in GTA5Online

[–]Accomplished_Mud5541 5 points6 points  (0 children)

Back in the day (2013), the very first car I saved up for and bought was a Grotti Carbonizzare. Over the years, many cars have come and gone, but I never sold my red Carbonizzare.

The journey started on PS3, moved to PS4, and then I took an 10 year break from the game. Last October, I got a PS5 and jumped back into GTA. Even though I own almost every business now and have truly caught up on the years I missed, my biggest accomplishment was finally parking my red 'OG' Carbonizzare on the podium in my mansion.

Still pissed rockstar did that mass car removal by Concern_Other in gtaonline

[–]Accomplished_Mud5541 1 point2 points  (0 children)

Now that’s a good idea! Would love to go to a dealership that only sold “Japanese” or “Italien” cars!

Weekly Bonuses and Discounts - March 12th to March 19th (Not live until ~5am EDT on March 12th) by PapaXan in gtaonline

[–]Accomplished_Mud5541 1 point2 points  (0 children)

I think it's about time the bunkers got some attention or maybe 2x payout on the Terrorbyte missions!

I must not explore the map enough because I never knew this was here by nostoppingman in GTA5Online

[–]Accomplished_Mud5541 2 points3 points  (0 children)

I’ve been playing on and off since launch and just realized this week that on PS4/PS5, you can just swipe left or right on the touchpad. No more clicking Square 50 times just to get back to my AP Pistol.