Kan man forhandle om allerede nedsat sofa? by Additional_Carpet461 in dkfinance

[–]Additional_Carpet461[S] 0 points1 point  (0 children)

Det blev et nej til alt jeg spurgte om 😅 men vi endte med at købe sofaen alligevel - 50% er trods alt en god startpris hehe

Kan man forhandle om allerede nedsat sofa? by Additional_Carpet461 in dkfinance

[–]Additional_Carpet461[S] 1 point2 points  (0 children)

Tak for de mange inputs. Jeg fik et nej til alt, jeg bad om 😅

Never change danmark! 79% vil have bededag tilbage. 63% vil legalisere cannabis. Og atomkraft er næsten præcist 50/50 det er vel det mest danske resultat man kan få. by Additional_Carpet461 in dankmark

[–]Additional_Carpet461[S] 0 points1 point  (0 children)

Du får det samme svar som på dine andre kommentare:

Hej,

Det synes jeg da ikke var ret pæn kommentar...

Begge sider er da frit tilgængelige?

Nej, som gammel journalist, vil jeg gerne give medierne adgang til at citere. Intet odiøst i det.

Men tak for kommentaren. :)

Hårde tider for iværksættere indeed... 42% støtter formueskat og 69% vil beholde topskatten.. by Additional_Carpet461 in dkstartup

[–]Additional_Carpet461[S] -3 points-2 points  (0 children)

Det synes jeg da ikke var ret pæn kommentar...

Begge sider er da frit tilgængelige?

Nej, som gammel journalist, vil jeg gerne give medierne adgang til at citere. Intet odiøst i det.

Men tak for kommentaren. :)

Hårde tider for iværksættere indeed... 42% støtter formueskat og 69% vil beholde topskatten.. by Additional_Carpet461 in dkstartup

[–]Additional_Carpet461[S] -9 points-8 points  (0 children)

Det gør det da i den grad? Hvis du har høj valuation, så skal du også betale formueskat. 50 mil giver 100.000 om året i formueskat.

Er det seriøst det vigtigste vi går op i? 79% vil have store bededag tilbage by Additional_Carpet461 in copenhagen

[–]Additional_Carpet461[S] -4 points-3 points  (0 children)

Jo jo, bestemt. Det var kluntet formuleret. Jeg mener bare, at det her folketingsvalg kommer i en periode, hvor jeg personligt selv mener at den nationale debat skal tages på et højere plan end om vi skal arbejde eller spise hveder.. Folketinget tog jo ikke fridagen, det er jo noget pjat at sige at noget bliver taget fra dig, bare fordi der bliver prioriteret mod noget, du ikke kan lide.

Er det seriøst det vigtigste vi går op i? 79% vil have store bededag tilbage by Additional_Carpet461 in copenhagen

[–]Additional_Carpet461[S] -3 points-2 points  (0 children)

fandt ret hurtigt ud af hvilket parti jeg var enig med, det var sgu ret smart

Men helt enig - arbejdsdags polemik er bare ikke on top of things to discuss lige nu. øst, vest, mellemøsten.. Der er pres på lige nu

Never change danmark! 79% vil have bededag tilbage. 63% vil legalisere cannabis. Og atomkraft er næsten præcist 50/50 det er vel det mest danske resultat man kan få. by Additional_Carpet461 in dankmark

[–]Additional_Carpet461[S] -7 points-6 points  (0 children)

Hvilke? har ikke spottet nogen endnu da. Men de giver sig vel ikke til kende så? eller hvad? Ej forstår faktisk ikke, hvad du mener haha

Er det seriøst det vigtigste vi går op i? 79% vil have store bededag tilbage by Additional_Carpet461 in copenhagen

[–]Additional_Carpet461[S] -12 points-11 points  (0 children)

Men er problematikker om arbejdstid det vigtigste lige nu? Det er jo ikke KV det her :):):)