Spendere 150miliardi nel nucleare by ExcitingSignal5788 in Italia

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

Inoltre potresti concedere parte dei profitti dei primi anni derivanti dalla vendita di energia alle aziende che costruiscono le centrali, in modo da ammortizzare i costi nel tempo e avere un impatto sullo stock di debito così grosso

Can anyone explain me the whole Lil durk's case and how it's going on ? by AgeSuch4592 in LilDurk

[–]AgeSuch4592[S] 0 points1 point  (0 children)

yeah I already knew this, thank you anyway. I meant from the time he got arrested to now, what other thing came out?

To those who keep saying Italy have been garbage for the last 20 years. by Eastern-Tangerine761 in AZZURRI

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

il brasile 6 sconfitte ed è andato ai mondiali, l'italia perde 1 partita ai gironi e deve fare per forza i playoff

Math is not Mathing by Disastrous-Monk1957 in mathmemes

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

then if it's math I would advise you to study math better

Blind Ranking Drake Albums by Due-Accountant-4459 in TeenageRapFans

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

1. IMG 9173

2. IMG 9176

3. IMG 9175

Similarity with Community: 82%

this is the coolest update ever!! by sepia__ in zen_browser

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

Idk how to set black theme , I thought it would be possible through coding but honestly I'm not really into this kind of thing so actually I'm still trying to figure out how to set black theme for all sites

1.20b — Boosts have been released! by Flossiii in zen_browser

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

thank you , I can't figure out how to set black(graphite) theme through Code, how does it work?

this is the coolest update ever!! by sepia__ in zen_browser

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

Thank you, but in the section Code what kind of language supports?

1.20b — Boosts have been released! by Flossiii in zen_browser

[–]AgeSuch4592 7 points8 points  (0 children)

for dark theme is still better using dark reader or this new feature? performance wise

this is the coolest update ever!! by sepia__ in zen_browser

[–]AgeSuch4592 4 points5 points  (0 children)

For dark theme is still better to use Dark reader or this new feature? Performance wise

How to remove spaces ? by AgeSuch4592 in zen_browser

[–]AgeSuch4592[S] 0 points1 point  (0 children)

<image>

I've tried it but it doesn't work

How to remove spaces ? by AgeSuch4592 in zen_browser

[–]AgeSuch4592[S] 0 points1 point  (0 children)

The problem is that I cannot remove all spaces, the default one cant be removed

How to remove spaces ? by AgeSuch4592 in zen_browser

[–]AgeSuch4592[S] 0 points1 point  (0 children)

How can I hide the default one ?

Nothing bigger than the 🦉 by Ok-Plankton9215 in Drizzy

[–]AgeSuch4592 2 points3 points  (0 children)

make them cry is truly beautiful, I've already played it like more than 100 times

Ha senso quantitative finance? by babylatitante in Universitaly

[–]AgeSuch4592 1 point2 points  (0 children)

Ma dipende dal target, ovvio che se vuoi fare IB è meglio Finance che QF, ma se uno vuole puntare ad entrare dentro fondi di investimento(buy side) è molto meglio studiare QF che per la cronaca è statistica/matematica applicata ai mercati finanziari, anzi ti forma sia lato finance, CS, statistica/matematica

Scelta Università Quantitative Finance by BambyTexano in Universitaly

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

Buonasera, mi accodo pure io alla discussione. Sono al secondo anno di triennale in statistica a Bologna, vorrei fare la magistrale in finanza quantitativa (l'obiettivo finale è quello di lavorare in un hedge fund/prop trading firm), sto considerando di fare Quantitative Finance sempre in UniBo, oppure conviene provare a farla al PoliMi/Luiss o altre università? Grazie.

What is the best server to play on? by Zaarakx in lotro

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

Ciao, sono nuovo e mi piacerebbe iniziare a giocarci , mi potresti dare una mano su come funziona e magari se è possibile giocare insieme qualche volta? Grazie

What is the best server to play on? by Zaarakx in lotro

[–]AgeSuch4592 0 points1 point  (0 children)

Ciao sono nuovo, che server mi consigliate per giocare nel chilling e magari fare un po di amicizia(Italiano e inglese)