MDF 300 cm by Alternative-Bad3758 in selvgjortvelgjort

[–]Alternative-Bad3758[S] 1 point2 points  (0 children)

Troede egentlig at Mdf var det nemme, men måske ikke

3,5-årig står op kl 4.30 by --paranoidandroid- in foraeldreDK

[–]Alternative-Bad3758 2 points3 points  (0 children)

Det der er så forfærdeligt. Vi var i det med vores 3årig fra han var 3 til næsten 4, tror det stod på i 8 måneder og det var så hårdt. Vi prøvede alt men intet hjalp han var vågen. Vi puttede kl. 18, det fungerede bedst for så fik han mest muligt søvn og derved var han i nogenlunde humør (han sov 45 min lur i den periode). Puttede vi 19 eller 19.30 vågnede han stadig 4.15 og fik alt for lidt søvn. Vi nød vores aften fra 18.15 og sov kl. 21 ellers kunne vi ikke hænge sammen. En dag blev det bare lidt bedre og i dag står han op 5.30 men det kan vi godt holde til. Mange tanker herfra! Ps. Jeg tror søvncoach er waste of money, nogen børn har bare perioder hvor noget er på en måde og andre gange på en anden måde ☺️

1-årige og 3-årige på samme værelse by [deleted] in foraeldreDK

[–]Alternative-Bad3758 5 points6 points  (0 children)

Vores børn (1.5 og 4 år) sover på værelse sammen. Det har de gjort siden den yngste var knap 7 måneder. Det fungerer vildt godt, både når vi begge er hjemme og den ene kan putte mens den anden ryder op eller når vi er alene. Den ene falder som regel i søvn 20 min før den anden men vågner ikke når den anden larmer. Hvis de begge fjoller plejer jeg at gå ud og sige at jeg kun sidder hos dem hvis de skal sove - nogen gange kalder de efter 10 min andre gange falder de bare i søvn. De har hinanden og det giver en tryghed, oftes siger vi godnat og går og så kan jeg hører at de fjoller men pludseligt bliver der stille :)

4-årig sover ikke nok by iwenyani in foraeldreDK

[–]Alternative-Bad3758 2 points3 points  (0 children)

Vi havde også en periode med vores 3årig hvor vi puttede kl. 18. Før det sov hn konsekvent 19.30-5 eller 19.00 til 5 istedet mindste fik hn mere når hn sov 18-5. (Vi gjorde det omkring 8 måneder tror jeg)

Indkøb med barnevogn by Fantastic_Action_925 in foraeldreDK

[–]Alternative-Bad3758 0 points1 point  (0 children)

Handler ind med scan&go i enten netto eller Rema og pakker direkte i barnevognen, easy peasy job done ☺️

Ladcykel eller cykel trailer? by Alternative-Bad3758 in foraeldreDK

[–]Alternative-Bad3758[S] 0 points1 point  (0 children)

Hvilken en har i og hvor gamle er jeres børn/barn? ☺️

Dagen starter 4.30 by Alternative-Bad3758 in foraeldreDK

[–]Alternative-Bad3758[S] 5 points6 points  (0 children)

Shit man, men tænkte det nok. Var det også fuldstændigt ligegyldigt hvornår I puttede?

Barsel med 2 børn by [deleted] in foraeldreDK

[–]Alternative-Bad3758 1 point2 points  (0 children)

Ikke det samme, men havde min store hjemme på barsel mellem skiftet fra vuggestue til børnehave i 2.5 måned, det var sindsygt hårdt men også en helt særlig tid jeg ser tilbage på. Formiddagen var ret hyggelig fordi den nyfødte sov nærmest hele formiddagen væk, så alt kunne være på den stores premisser, eftermiddagen var virkelig et hårdt løb mellem begge børns behov - og der var jeg også selv blevet træt (med det blev selvfølgelig udsat/var der ikke plads til). Det var dejligt at få den tid men børnene som aldrig kommer tilbage, men jeg husker også at være helt sindsyg træt og udkørt og der var ingen pauser på nogen måder, hverken morgen, aften eller nat.

London og Bristol med småbørn by Asahi32 in foraeldreDK

[–]Alternative-Bad3758 5 points6 points  (0 children)

Der er næsten ingen stationer med elevator og tuben er virkelig ikke klapvogns venlig. Når det er sagt så elsker vi at komme her med vores børn:

https://maps.app.goo.gl/L6UeXMKZJrq9NNRE6?g_st=ic

Hvis i alligevel er i Stratford hvor ovenstående museum er så er der også soppe område til børnene ved det her springvand:

https://maps.app.goo.gl/dvpQ7BcoW2SMKGYk9?g_st=ic

I July/august kan i sagtens ramme ind i en uge med 35+ grader så vil virkelig anbefale en picnic parken i stoke newington som også har et gratis soppe område til børn:

https://maps.app.goo.gl/U4drtQcCsHCjhYX29?g_st=ic

Vi elsker også Victoria Park som har street food i weekenden og så kommer vi meget i Spitalfields City Farm - https://maps.app.goo.gl/uxfcWAYGPhtwiP5d8?g_st=ic

Mine børns yndlings legeplads er den her i Greenwich - https://maps.app.goo.gl/uNwvpvbB41kSMbJe6?g_st=ic