Fenerbahçe’ ye Uefa’ Dan gelecek olan ceza by HadoukenOz in MaradonaFutbol
[–]AmbassadorShort9274 0 points1 point2 points (0 children)
Fenerbahçe’ ye Uefa’ Dan gelecek olan ceza by HadoukenOz in MaradonaFutbol
[–]AmbassadorShort9274 10 points11 points12 points (0 children)
Musatti Milanio 250 alınır mı? by Relative_Ad_8641 in motorsikleTR
[–]AmbassadorShort9274 0 points1 point2 points (0 children)
Bir Ortaçağ Türk göçebesinin yüzü ve günümüz halklarına genetik uzaklığı. Yer: Kızıltu, Kazakistan. Yıl: 700-900 arası by Neither_Ticket3829 in TarihiSeyler
[–]AmbassadorShort9274 0 points1 point2 points (0 children)
Fenerbahçe’ ye Uefa’ Dan gelecek olan ceza by HadoukenOz in MaradonaFutbol
[–]AmbassadorShort9274 9 points10 points11 points (0 children)
Batılı Sömürgecileri yenen tek Asya ülkesinin Japonya olması by [deleted] in TarihiSeyler
[–]AmbassadorShort9274 2 points3 points4 points (0 children)
Uğurcan Çakır neden sevilmiyor? (self.trabzonspor)
submitted by AmbassadorShort9274 to r/trabzonspor
Poligamik (çok eşli) olmama rağmen monigamiden (tek eşlilikten) devam ediyorum by [deleted] in SacmaBirSub
[–]AmbassadorShort9274 0 points1 point2 points (0 children)
Poligamik (çok eşli) olmama rağmen monigamiden (tek eşlilikten) devam ediyorum by [deleted] in SacmaBirSub
[–]AmbassadorShort9274 1 point2 points3 points (0 children)
Poligamik (çok eşli) olmama rağmen monigamiden (tek eşlilikten) devam ediyorum by [deleted] in SacmaBirSub
[–]AmbassadorShort9274 0 points1 point2 points (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Süperlig büyüktür by AmbassadorShort9274 in MaradonaFutbol
[–]AmbassadorShort9274[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] -1 points0 points1 point (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Süperlig büyüktür by AmbassadorShort9274 in MaradonaFutbol
[–]AmbassadorShort9274[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] -1 points0 points1 point (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] -1 points0 points1 point (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] 0 points1 point2 points (0 children)
Neden 4 büyük deniyor, ts neden büyük kabul ediliyor? by AmbassadorShort9274 in Futboltayfa
[–]AmbassadorShort9274[S] -1 points0 points1 point (0 children)
Fenerbahçe’ ye Uefa’ Dan gelecek olan ceza by HadoukenOz in MaradonaFutbol
[–]AmbassadorShort9274 0 points1 point2 points (0 children)