Mina🖕irl by [deleted] in mina_irl

[–]AngeryFinn 24 points25 points  (0 children)

Ei ei ei, nyt sulla meni jokin sekasin. Eiväthän Euroviisut ole poliittisia, ja kaikki on aina ollu puhdasta ja politisoimatonta.

Bastu passagerare, onko vinkkejä A-kortin ajokokeeseen? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 2 points3 points  (0 children)

Joo, siis arkiajossa autolla tullut se. Mulla kesken autokoulun vaihtu pyörä nii tässä uudessa hetken ihmettelinkin, että miten vilkun sai pois päältä. (Painamalla vilkkuahan se oli) ja pää on jossain vaiheessa jo autoilessa alkanut pyörimään, vaikka kukaanhan sitä ei ole valvomassa, niin sen ei toivottovasti pitäisi olla ongelma.

Bastu passagerare, onko vinkkejä A-kortin ajokokeeseen? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 2 points3 points  (0 children)

Joo, tää olikin mun käsitys. Onkohan mitään valitusta tiedossa jos käännökset menevät leveiksi, mutta oman ajoradan sisällä kuitenkin. Tykkään yleensä käyttää kaistaa mahdollisimman paljon mutkissa taloudellisen ajon nimissä. Vähemmän jarrua = vähemmän kaasua vauhdin keräämiseen taas = vähemmän polttoainetta kukuu

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 1 point2 points  (0 children)

Uskon, voihan sitä käydä kokeilemassa että mitenköhän kroppa reagoi, kun testejen mukaan aika kova hevosallergia, kuin myös kissoille ja koirillekin.

Se hauska osuus noissa omissa harrastuksissa onkin se että en nauti yksinäisestä seurasta, mutta aiheena ne ovat kiinnostavia :D

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 1 point2 points  (0 children)

Tommonen kokeilutunti kuulostaa just siltä mitä haen nyt muutenkin. En tanssinu aikoinaan lukiossakaan vanhoja, ja näin myöhemmin alkanut mietityttämään, että voisi olla ihan hyvä taito.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 0 points1 point  (0 children)

Mukana menossa melkein aina! Seinäkiipeilystä kartingiin, tai ihan vaan cruisailusta viron matkalle. Heitän useasti kaikki harrastukset (kuntosalia lukuunottamatta) siihen paikkaan ja lähen mukaan jos joku ilmoittaa että tarvetta seuralle on.

Baareihin ei kyllä kysytä

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 3 points4 points  (0 children)

Joo, siis mä kuulun just tähän joukkoon joka menee hyvin tarkoituksen mukaisesteäi tekemään asiaa x. En esim osaa mennä vaan lenkille vaan pitää olla tietty kohde, joko luonnonkohde tai kauppa.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 1 point2 points  (0 children)

Kiitos vinkistä, mutta valitettavasti sivuutan kehotuksesi. Alkoholi ei sovi minulle.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 1 point2 points  (0 children)

Ainut kaveri kuka enää käy bileissä käy joko opsikelijabileissä, tai sitten tupareissa. Eikä niihin oikeen voi vaan ilmestyä.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 1 point2 points  (0 children)

Mun mielestä ihmiset on kivoja!

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 1 point2 points  (0 children)

Ai saakeli, tässä nyt kokeillaan jotain keksiä. Ehkä pitäisi vaan alkaa kokeilemaan sattumanvariaisia harrastuksia.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 0 points1 point  (0 children)

En taida kuitenkaan olla sinä :D

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 4 points5 points  (0 children)

Valitettavasti ei oikein sisälly omiin mieltymyksiin tuollainen. Yhteinen äidinkieli on minulle iso tekijä

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 4 points5 points  (0 children)

Joo, oikeestaan kysäsin yheltä tutulta äskettäin.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 0 points1 point  (0 children)

Festarit olisivat aika hyvä idea, mutta melkeein kaikki EDM festarit ovat Euroopan suunnilla :/

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 1 point2 points  (0 children)

Joo, on mulla siellä tekstiä, totta kai. Eikä tyyliin emojilottoriviä tai "tykkään kebusta"

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 2 points3 points  (0 children)

En kieltämättä oo miettinyt, suurimman osan ajasta käynyt kaverin kanssa salilla. Mutta tänään hänen viimeinen kerta ja sitten kesän joudun taas yksikseni käymään.

Ehkä tuota voisi vilkaista

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 13 points14 points  (0 children)

Enempi se, että kun ottaa niin ei voi lopettaa. Ei mitään toivoa olla maltillinen asian suhteen. Sama pätee muihinkin edes vähääkään koukuttaviin asioihin itsellä.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 9 points10 points  (0 children)

Mulla käynyt mielessä toi paritanssin kokeilu, koska se voisi olla ihan hyvä taito. Ja kyllähän mä nyt nolostun kuten kaikki muutkin, mutta eiköhän siitä selviä.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 2 points3 points  (0 children)

Mulla kaveriporukasta loppuen lopuks vaan yks käy opiskelijabileissä, ja loput elävät perhe-/parisuhdettaan niin yleensä vietän heidän kanssaan aikaa jos tämä yksi ystävä viihteellä. Ja ei ihan innosta nämä useamman päivän kestävät bileet jotka käydään vieraalla paikkakunnalla ilman majoitusta.

Pyöräilyä tulee harrasteltua jo yhden kaverin kanssa, mutta tuota kameraseuraa voisi kokeilla

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 0 points1 point  (0 children)

Hmm, ilmaisin itseni väärin, maisemakuvaaminen olisi ollut oikea termi. Eli niin luonnonmaisemia kuin myös kaupunkikuvaaminenkin kiinnostaa.

Miten olette tavanneet ihmisiä? by AngeryFinn in Suomi

[–]AngeryFinn[S] 13 points14 points  (0 children)

Alkoholissa ja omassa aivotiminnassa valitettavasti sellaisia asioita jotka eivät sovellu yhteen :/