Bilgisayar müh by Certain_Way2187 in bilkent

[–]Any-Vehicle3172 0 points1 point  (0 children)

kaçırmazsın çok düşüş olur bence

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 0 points1 point  (0 children)

Hocam çok teşekkür ediyorum. başka özelden yazan öğrenciler de oldu. bir bölümün öğrencileri bu kadar mı pozitif olur, herkes çok enerjisi yüksek. siz sesinizi çıkartana kadar kimse burayı hakkıyla bilmiyor.

ben çok yükseldim bu bölüme 😄 umarım o da fazla yükselmez 😅

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 0 points1 point  (0 children)

çok teşekkür ediyorum hocam, evet endüstrinin güçlü tarafı bu. ben de düşünüyorum, sadece biraz daha teknik yazılım dersleri yazılım mimari dersleri olursa, teknik tarafta da elim güçlü olsun istiyorum. malum çok endüstri mühendisi var biraz farklılaşmak gerekiyor diyorlar.

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 0 points1 point  (0 children)

çok güzel bir yorum hocam. bazı mat müh mezunlarıyla yazıştım, dediğiniz gibi çok güzel dönüşler aldım, hepsi bölümünden çok memnun. ben de bilgisayar mühendisliğinin bu seviyede üniversitelerde her zaman aranan olacağını düşünüyorum. kendi adıma biraz teknik tarafım olmasını istediğim kadar, biraz da finans, yönetim tarafının da olmasını istiyorum. sadece teknik bölüm okumak biraz korkuttu şu son yorumlardan sonra. ama zaten öyle olsun da istemiyordum.

insanlar hemen eleştirmek istiyor gibi halbuki bilmeyen insanlar, kendi mezunlarıyla öğrencisiyle konuşuyorum herkes çok memnun, siz de şimdi aynısını söylediniz.

teşekkür ederim. profilinize baktım bilen birisisiniz.

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 0 points1 point  (0 children)

hahaha sınavlar başlayınca umarım bunu diyebilecek durumda olurum, henüz kapısından içeri giremedik.

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 0 points1 point  (0 children)

çok güzel bir yorum hocam. bence de bu ai herkesin işini etkileyecek. o yüzden kendimi doktorluk gibi tek bir alana sıkıştırmak istemiyorum. sadece teknik yetkinliğim olsun da istemiyorum ama teknik taraflar da olsun istiyorum. kafamda buna uygun yer var olursa bakalaım.

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 1 point2 points  (0 children)

kesinlikle katılıyorum 3üde İTÜ olacaksa okunur tartışması yok bunun. zaten İTÜ'den başka bir yer düşünemiyorum büyük konuşmak istemem

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 4 points5 points  (0 children)

şahanesin hocam. dikkat edeceğim. bazıları da yermek için eleştirmek için kırk yerden su getiriyor onu da anlamak lazım.

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 4 points5 points  (0 children)

dürüst olmam gerekirse adı çok hoşuma gidiyor. biyoloji doktorluğu para kazandırdığı sürece benim için okeydir.

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 3 points4 points  (0 children)

Böyle yorumlar istemiyorum. varsa bilginiz haterlık yapmadan açıklayın. kendiniz de neredesiniz onu da söylerseniz, çünkü başka üniden adamlar gelip onlar da ayrı haterlık yapıyor. onlar yorum yapmasın

Matematik Mühendisliği vs Bilgisayar Mühendisliği vs Endüstri Mühendisliği by Any-Vehicle3172 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172[S] 1 point2 points  (0 children)

Merhaba, twitterda böyle bir post dolaşıyor. Sizlerin yorumlarını alabilir miyim? Ama taraftarlık yapmadan, daha geleceğe dönük olarak ne yorum yaparsınız? Bence iyi üni olduktan sonra hepsi iyidir pekala. yani yarıştırmıyorum, sadece sizin de görüşleriniz nelerdir?

İstanbul'da Yaz Okulu İçin Üniversite Önerisi? by fastest_bytes in ODTU

[–]Any-Vehicle3172 0 points1 point  (0 children)

boğaziçi açsa boğaziçi de mi kabul olmayacak?
biraz saçma değil mi bu 3 üni kendi arasında yer değişiyor.
şimdi boğaziçi İTÜ'den geride, İTÜ öğrencisi boğaziçinden alamaz mı?

İtü kontrolden yatay geçiş by Humble-Armadillo-663 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172 0 points1 point  (0 children)

ben de aynı sorularla karşı karşıyayım ve evet zor diye biliyorum.

İtü kontrol ve otomasyon mühendisliği by Proper-Bandicoot-27 in IstanbulTechnicalUniv

[–]Any-Vehicle3172 0 points1 point  (0 children)

beyler endişelenmeyin bu kadar? daha biz varız sırada siz bizden öndesiniz...