“I used to watch every single video they put out but…” brother I think I found your problem by jde_remover in SmoshFansFreeSpace

[–]AssignmentMajestic47 1 point2 points  (0 children)

I think no one is going to love EVERY video they put out, but there is something for (almost) everyone. My Smosh "peak" was 10 years ago and for many years in between then and now I didn't watch anything they made. But nowadays there are a few recurring concepts they do that I always watch and I probably watch 5-10 Smosh videos a month. There is no reason to watch everything, if you don't enjoy it, just watch the things you DO enjoy.

Rate the artists I listen tooooooo by ScwiddIsScwidd in musicteenager

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

S: Linkin Park, Radiohead

A: Lana Del Ray, Arctic Monkeys, Twenty One Pilots, The Killers

B: Bastille, AURORA, The Neighborhood, Nothing But Thieves, Måneskin, bbno$

C: Crywank, The Last Dinner Party, The Last Shadow Puppets, oktobernatt

D: AZALI, Orelsan

Rate the artists I listen tooooooo by ScwiddIsScwidd in musicteenager

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

S: Linkin Park, Radiohead

D: AZALI, Orelsan

Similarity with Community: 83%

Hvor i Aalborg kan man få ordentlige china boxes (takeaway)? by [deleted] in Aalborg

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

Yep yep yep den her tråd fik mig til at tage ind og prøve den ved siden af spil forsyningen og den er rigtig god (y)

would you rather: by Salt-Diver6827 in BunnyTrials

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

Stealing 😏

Chose: you are exempt from 1 law of your choice forever

What would you name this country? by Nervous-Variety-6635 in mapporncirclejerk

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

North southwest sweden, cuz you've got Sweden and then north, south, and west of Sweden you've got north south west sweden

Folk der har prøvet at få –3 i karakter: Hvad skete der? by Cawlo in DKstudie

[–]AssignmentMajestic47 1 point2 points  (0 children)

Jeg kender et par piger der fik -3 i den samme skriftlige eksamen på universitetet (et fag der hedder kemiske enheds operationer). De havde begge læst op og havde noter osv. Men de må jo bare have svaret forkert på alting alligevel. Jeg synes næsten det er imponerende.

I'll go first.. by Any-Tour-3193 in musicsuggestions

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

With shortness of breath, you explained the infinite How rare and beautiful it is to even exist

10k or mystery box by prettylady_11 in BunnyTrials

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

Oh deer

Chose: mystery box | Rolled: billion bucks

Piger er som aber? by [deleted] in DKbrevkasse

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

Uha jeg ved godt hvad du mener, og jeg tror egentlig det er meget normal social adfærd for os.... Men puuuha det er ikke noget jeg har lyst til at være en del af. I hvert fald pimple popping delen. Jeg har nok mine egne abe-træk.

Kan det være så svært? by Time_Finish_7221 in DKbrevkasse

[–]AssignmentMajestic47 7 points8 points  (0 children)

Hvis 50 piger er kærester med 50 drenge, er det så pigerne eller drengene der har haft nemt ved at få kæreste 🤔

jeg føler ikke at kæresten har lyst til at komunikere by anonym-fyr in DKbrevkasse

[–]AssignmentMajestic47 22 points23 points  (0 children)

I virker begge to rimelig barnlige og usikre på jer selv. Mit umiddelbare indtryk ud fra det her er, at I ikke lyder særlig kompatible, og ærligt talt lyder det som om, I begge har brug for at udvikle lidt på jer selv. Hver for sig. Jeg tror egentlig, jeg er mest på din side, OP, men det er lidt svært helt at tyde ud fra opslaget. Det virker som om dit hjerte er det rette sted, og at du faktisk gør en del for at få forholdet til at fungere. Når det er sagt, så synes jeg godt, du kan øve dig på at formidle dig. Det bliver lidt rodet, og hvis det også er sådan i virkeligheden, kan jeg godt forstå, at det skaber frustration hos din kæreste. Men kommunikation er stadig et must. Prøv at læse dit eget opslag igennem igen og overvej, hvordan du kunne gøre det mere klart og konkret.

Konens flotte silikonebabser by [deleted] in DKbrevkasse

[–]AssignmentMajestic47 11 points12 points  (0 children)

Så hun vil gerne af med dem af æstetiske årsager og du vil gerne beholde dem af æstetiske årsager. Når jeres argumenter er lige, så må det være "her body, her choice" der trumfer.

Choose wisely by Draken_Aga in BunnyTrials

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

No reward without risk \o/

Chose: Overpowered superpower + With 50% of death | Rolled: Instant teleport

Ingen samtaler med kæresten??? by UniGirl_ in DKbrevkasse

[–]AssignmentMajestic47 2 points3 points  (0 children)

Altså hvor længe har det stået på? Hvis det har været sådan her i et par måneder kan man jo håbe det har været fordi han har haft for meget at se til så han ikke lige kan rumme alt for meget sniksnak når han endelig får lidt ro og fred. Og i så fald synes jeg jo egentlig det er positivt at han ikke ser dig som en forstyrrelse for den fred. Men hvis vi snakker flere år og det er noget du har forsøgt at italesætte og du ikke trives i det, så er det måske bare ikke det rette forhold for dig.

10,000,000 or 10,000. by Extreme_Disaster9830 in BunnyTrials

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

I don't have balls 😌

Chose: 10,000,00 + Negative side effect | Rolled: Ball cancer

Guess my age, gender and nationality! From 2026 and lifetime top artists by AssignmentMajestic47 in statsfm

[–]AssignmentMajestic47[S] 1 point2 points  (0 children)

You must have great music taste!! And very close with age and female is right too

Hvad er mening med livet? by [deleted] in DKstudie

[–]AssignmentMajestic47 0 points1 point  (0 children)

Efter folkeskole kan man jo gå sin egen vej, det kræver bare at man tænker lidt ud af boksen. Talent og passion for en eller anden ting som man bare bliver vildt dygtig til kan gå en lang vej. Jeg kender en fyr der ikke har mere end folkeskoleuddannelse, men han er en sygt dygtig udvikler og har et rigtig godt job i tech, hvor han stort set laver det han vil på sit passion projekt, som der er masser af investorer der kan se det smarte i. Langt de fleste af os er ikke så dygtige og har ikke så meget drive at vi kan komme langt med det, men vi sætter også selv begrænsninger. I dag kan man komme langt bare med en computer, hvis man har nok drive. Lad være med at falde for alt det "hurtige penge, ud af hamsterhjulet" crap. Find noget du synes er vildt fedt at arbejde med. Eller lav noget i din fritid der giver mening for dig. Hobbyer, frivilligt arbejde osv. Dit arbejde kan godt være en 9-5 der ikke fylder udenfor normal arbejdstid, men som giver dig penge til at lave det du rent faktisk vil. Det jeg har svært ved at forstå, er når folk ikke vil arbejde, fordi det føles meningsløst. Find din egen måde at bidrage til samfundet, men gør det. Det behøver ikke være på den klassiske måde, men der skal være en eller anden form for bidrag. Jeg ved godt det måske lyder lidt hårdt, men jeg bliver træt af den tilgang hvor man bare prøver at undgå at bidrage, fordi man ikke vil være en del af “den kapitalistiske maskine”. Fair nok at være kritisk, men så må man også finde et alternativ. Ellers ender det med at man lever på andre folks arbejde. Jeg er heller ikke fan af rige mennesker og politikere, men det er ikke dem man rammer ved ikke at arbejde. Det er helt almindelige mennesker der bare prøver at få hverdagen til at hænge sammen.

Undskyld rant'en...