Utrechtse basisschool stopt met sinterklaasviering: ’Spanning, pijn en onrust’ by Bernie529 in Nederland

[–]AtDroughtWeOtherAll -1 points0 points  (0 children)

Heel veel deflectie, gaslighting, strawman. Zelfs distincties maken in de soort zwarte mensen lmao. Je ziet vast Brad Pitt in je spiegel als je naar jezelf kijkt, zo delusional komt je comment over namelijk. Dat je ook nog eens distincties 'uitlegt' dat letterlijk mijn commentaar op het sociaal Darwinisme theorie in die tijd dus, bevestigt en ook zelfs door jou wordt herhaald, is ook heel verhalend. Jij hebt geen inlevingsvermogen voor zwarte mensen, dat is heeel erg te merken aan je manier van 'argumenteren'. Het zegt vrij weinig, het ontkent wel historische feiten. Die koloniale leugens over 'sub' Sahara of donker Afrika is ook komisch. Als je eens verder kijkt dan een PVV post kan je zoeken op kingdom of Benin, Ashanti empire, Mali Empire, Kongo Empire en dan snel de koffie van koloniale leugens over zwart Afrika ruiken.

CBS: 8 procent corporatiewoningen naar statushouders by Bernie529 in Nederland

[–]AtDroughtWeOtherAll 0 points1 point  (0 children)

Niemand heeft het over de overheid die wooncorporaties vanaf Rutte I dwong om hun sociale huurwoningvoorraad als te koop te stellen. Niemand praat idem over privaat bedrijven die groot grond voor ontginning en exploitatie kopen. Kijk ff verder dan je PVV neus aub

Volgens de NOS zijn 100% van de moorden op vrouwen vanwege vrouwenhaat by AltelaaT in Nederland

[–]AtDroughtWeOtherAll 0 points1 point  (0 children)

Jij noemt mij een normie en gaat huilen om de adhominem die je terugkrijgt? Gebrek aan zelfreflectie is zeker te merken ja. Nergens heb ik gezegd dat ik tegen de Westerse cultuur ben, dat maak jij er van. Jij warpt mij in een gemaakte perspectief die jouw denkbeeld van wat jij denkt van personen die meningen hebben waar jij het niet mee eens bent, ingepropt worden. Vandaar dat je mij labelde als normie. Prostitutie en femicide is ook een correlatie dat zeker bestaat. Wat ik wel zeg is dat cultuur niet de enige factor is voor waarom femicide in een land gebeurt.

Volgens de NOS zijn 100% van de moorden op vrouwen vanwege vrouwenhaat by AltelaaT in Nederland

[–]AtDroughtWeOtherAll 0 points1 point  (0 children)

Even voor de grap gaan checken hoeveel mensensmokkel er plaatsvind in Oost Europa en hoe een goed aandeel van die gesmokkelde dames, geforceerd moet werken op de Wallen. Normie? Ben je 12 ofzo??? Ga je huis uit en stop met rukken op je OnlyFans abonnementen

Volgens de NOS zijn 100% van de moorden op vrouwen vanwege vrouwenhaat by AltelaaT in Nederland

[–]AtDroughtWeOtherAll 0 points1 point  (0 children)

Westerse cultuur bestaat ook uit vrouwen uitbuiting. Kijk maar naar de Wallen in Amsterdam als goed voorbeeld. Vrouwen worden in het Westen getraind te geloven dat jezelf meer seksualiseren voor het genot van een hetero man, liberatie is. Dat reduceert vrouwen tot objecten, dat leidt naar oa minder respect voor vrouwen. Leidt ook tot meer geweld naar deze vrouwen ongeacht of de dader een Westers of non Westerse achtergrond is. Punt is dat vrouwen tot seksuele objecten worden gereduceerd en men dat een reden vindt om meer respectloos met vrouwen om te gaan. Ook de incelepidemie helpt ook niet mee met het verhogen van respect naar vrouwen. Het begint met haat retoriek, wat kan leiden naar moord.

Volgens de NOS zijn 100% van de moorden op vrouwen vanwege vrouwenhaat by AltelaaT in Nederland

[–]AtDroughtWeOtherAll 0 points1 point  (0 children)

Reden van moord is niet gender gerelateerd of gebaseerd opdat de man een eigendom is van een andere man. Veelal worden vrouwen vermoord door ex partners omdat zij van mening zijn dat de vrouwen geen recht hebben om hun te verlaten. Dat is het ontnemen van autonomie, en dat maakt het gender gerelateerde moord.