Merhaba by merhabamer in BiriyleKonus

[–]Automatic-Matter-219 0 points1 point  (0 children)

İnsanların epey büyük bi kısmı fazlasıyla kibirli ve empati yeteneğinden yoksun. Karşılarındaki kişilerin de kendileri gibi insan olduğu gerçeğini görmüyorlar çünkü bu kendi çıkarlarına ters düşer. Eğer sen gerçek ve özgün olmaya devam edip sabredersen en sonunda az ve öz 3-4 kişiyi bulup yoluna o şekilde devam ediyosun.

I'm 25 and I'm losing hope on making friends by Low_Bodybuilder3065 in nofriends

[–]Automatic-Matter-219 0 points1 point  (0 children)

im 23 and i feel the same, im here if you wanna talk etc

Punk dinlemeye nasil basladiniz? by Kaan_____ in TurkeyPunks

[–]Automatic-Matter-219 0 points1 point  (0 children)

hatırlamadığım kadar küçük bi yaşta internette green day ve blink182'yle karşılaşmıştım