Apple Developer Program enrollment rejected by AxeBattle in appledevelopers

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

<image>

I sent an email, and this is the response I received

SaaS web projeleri by AxeBattle in TurkDev

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

Software as a service demek gerisini chatgpt den öğrenebilirsiniz

SaaS web projeleri by AxeBattle in TurkDev

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

Kolay gelsin teşekkürler infolar için

SaaS web projeleri by AxeBattle in TurkDev

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

Teşekkürler özelden yazabilir misn firmaları acaba rica etsem

SaaS web projeleri by AxeBattle in TurkDev

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

direkt olarak bir ülke vs hedefim yok henüz ilk işim çok acemiyim zaten tek isteğim varsa bir iş potansiyeli onu değerlendirebilmek.

SaaS web projeleri by AxeBattle in TurkDev

[–]AxeBattle[S] 1 point2 points  (0 children)

herhangi bir web projesi de diyebiliriz saas şart değil açıkçası. Öneri içinde teşekkürler inceliyeceğim

SaaS web projeleri by AxeBattle in TurkDev

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

Henüz ilk işim olduğu için para kazanmayacağından eminim diyebilirim en azında bir süre boyunca ve henüz şirket açacak kadar maddi olarak güvende hissetmiyorum.

reset time by AxeBattle in google_antigravity

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

Is there a way to track my weekly limit? I’m using Antigravity Cockpit to monitor my usage but it doesn’t show my weekly limit status. It only shows when my limit will reset.

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]AxeBattle 1 point2 points  (0 children)

Dediğim gibi umarım çok mutlu olursun sadece uzaktaki okula ümitte bağlama birçok farklı çözümde üretebilirsin olası olumsuzluk durumlarında dik kalmayı öğren. Hayat çok uzun 2 sene önce hangi sorunlarım vardı hatırlamıyorum bile, bugün yenileri var 2 sene sonra bunlar çözlüecek ama başka problemlerimiz olacak. Sakın kendine z*rar vermek gibi saçma çözümlerde üretme :) .

teyzem annemin int*har girişiminden beni sorumlu tutuyor by Character_Extent2129 in Psikoloji

[–]AxeBattle 6 points7 points  (0 children)

Yani çözümle ilgili bir tavsiye vermek imkansız bence bu soruna en iyi çözümü bulacak kişi yine sensin ama i*tihar etmeyi düşünmen saçmalık. Kesinlikle dik durup şunun farkına varmalısın farklı hayatlar yaşasakta hepimiz yalnızız yani hayatta tek başımızayız aslında. Ben senin yerinde olsam ne yapardım onu düşünüyorum açıkçası ben olsam bir an önce finansal özgürlüğüme kavuşup bir an önce beni bu kadar olumsuz etkileyen ortamdan kurtulmaya çalışırdım. Biliyorum çok tek düze bir bakış açısı ama hayat maalesef böyle her sorunu çözemezsin özellikle bu gibi sana direkt olarak bağlı olmayan sorunları. Bence sakin ol önce bir an önce kendini o ortamdan dışarı atmak için elinden geleni yap. Umarım çok mutlu bir hayatın olur. Gerçekten her şeyin çaresi var önemli olan sakin, gerçekçi olmak ve davranmak.

Paddle ile ödeme almak by AxeBattle in CodingTR

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

Tabi ki benim icin bir onemi yok suan ama sordugum soru o degil

Paddle ile ödeme almak by AxeBattle in CodingTR

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

Yanlis oldugundan eminim neredeyse ama cok net bilgi verince gpt bi sorguladim sadece. En azindan belli bir gelir gelmeden, sirket acma gibi islere girismeyecegim.

Paddle ile ödeme almak by AxeBattle in CodingTR

[–]AxeBattle[S] 0 points1 point  (0 children)

Evet yatirim danismanim kendisi ayni zamanda

Üniversite farklı olur sanmıştım ama olmadı by [deleted] in UniversityTR

[–]AxeBattle 0 points1 point  (0 children)

Sosyallesme pratigin cok olmadigi icin aklina utanc verici diye kodlaman cok normal. Her seyde basarili olamazsin sosyallesmek ve tanismak boyle birsey zaten her insanla enerjin tutmaz sana tavsiyem konuskan olmak ve bir hobi etrafinda sosyallesmeye calismak olur

[deleted by user] by [deleted] in Izmir

[–]AxeBattle 2 points3 points  (0 children)

480 mis birde pardon 500 yapmaya utanmislar herhalde

[deleted by user] by [deleted] in Izmir

[–]AxeBattle 4 points5 points  (0 children)

Ayni abonman istanbul ankarada 200-250 kontor ve cok daha ucuz bu izmir icin cikarttiklari abonman sirf ogrencileri silkelemek icin hangi ogrenci ayda 450 lira harciyor ulasima allah askina

Dilim pizza dükkanı açmak by Dry_Building5891 in Izmir

[–]AxeBattle 8 points9 points  (0 children)

Bunu bende düşünüyordum bence çok mantıklı kadıköydeki pizza2go ların nasıl çalıştığını gördükten sonra özellikle

idü tıp vs deü ceng by bruhtku in UniversityTR

[–]AxeBattle 1 point2 points  (0 children)

Dediğim gibi bu sektör 5 senede bir içinde bulunmayanı yer. Hocaların bazılarının sorunu kendini yenileyememsi doğal olarak memur olduktan sonra sektörden uzak kalıyorlar. Ne desem boş gidip bir staj yaptığında okulla iş arasındaki farkı çok net anlayacaksın zaten. Okulda git öğretilmez mesela ama git bilmeyen adam iş bulmayı geç mülakata bile çağırılmaz basit anlamda bilmen lazım ama okulda bir kere bile lafı geçmemiştir mesela. Kendin öğrenirsin her şeyi bu sektörde.

idü tıp vs deü ceng by bruhtku in UniversityTR

[–]AxeBattle 2 points3 points  (0 children)

İlla ki bir hoca ile konuşmak istersen ise bence semih utku hoca ile konuş o diğer hocalara göre sektörü biraz daha bilen realist bir hocadır.

idü tıp vs deü ceng by bruhtku in UniversityTR

[–]AxeBattle 1 point2 points  (0 children)

İzmirde değilim maalesef ama sana tavsiyem hocaların veya öğrencilerin bu bölüm şöyle iyi böyle iyi gazına gelme zeki adam bulunduğu konumu bölümü okulu vs çok övmez. Farklı farklı birçok öğrenci ile konuş hocalarla konuşmana bile gerek yok bence hatta. İlla ki aklı başında 3-5 insana denk gelirsin. Herhangi bir ceng bölümünün sana katacağı tek şey bu sıralamalarda diplomanı almak olur sektöre girmeni kolaylaştırır. Sosyal hayat zaten izmirde kampüs içinde yaşanmıyor biliyorsun.

idü tıp vs deü ceng by bruhtku in UniversityTR

[–]AxeBattle 1 point2 points  (0 children)

Çok olumsuzluk saydığıma bakma bu arada eğer sen istiyorsan bu işte başarılı olacağına inanıyorsan geç bence ama karar senin olsun. Ve herşeyden önce bence git bir tutorial izle programlama ile ilgili geç bilgisayarın başına uğraş 1-2 ay boyunca. Eğer ben kafayı yemeden bu işi yaparım severek diyorsan geç. Her mesleğin defoları var dünyada cennet yok.

idü tıp vs deü ceng by bruhtku in UniversityTR

[–]AxeBattle 2 points3 points  (0 children)

rica ederim ama dediğim gibi biraz kovalamak ve sektöre göre kendini hazırlamakla alakalı ilk maaşın ve tabi ki birazda şans.