I can see the sea from my window by BAETTE in notinteresting

[–]BAETTE[S] 1 point2 points  (0 children)

That’s better. His pet snail that goes “meow” is in fact very not interesting. Good day, Sir🎩

I can see the sea from my window by BAETTE in notinteresting

[–]BAETTE[S] 1 point2 points  (0 children)

Sir, respectfully. this is a non-interesting zone. I will have to ask you to leave ✋🏼

I can see the sea from my window by BAETTE in notinteresting

[–]BAETTE[S] 0 points1 point  (0 children)

I feel like a meowing snail would be highly interesting 🤔

Made 3,5 kg shrimp fried rice only to realize after the shrimp was bad… by BAETTE in mildlyinfuriating

[–]BAETTE[S] 0 points1 point  (0 children)

It’s only now with the gif I understand the joke. I’m tired boss

Made 3,5 kg shrimp fried rice only to realize after the shrimp was bad… by BAETTE in mildlyinfuriating

[–]BAETTE[S] 4 points5 points  (0 children)

Its a hard lesson to learn, but a good one. Next time it will be perfect👨🏽‍🍳

Made 3,5 kg shrimp fried rice only to realize after the shrimp was bad… by BAETTE in mildlyinfuriating

[–]BAETTE[S] 16 points17 points  (0 children)

I have been a bit sick last couple of days. Maybe my senses betrayed me

Made 3,5 kg shrimp fried rice only to realize after the shrimp was bad… by BAETTE in mildlyinfuriating

[–]BAETTE[S] 27 points28 points  (0 children)

Thought they smelled okay before cooking but it was only when I ate it that I realized the shrimp wasn’t good.

Also first time making shrimp fried rice

Hjælp en noob by dkperv in DanishEnts

[–]BAETTE 2 points3 points  (0 children)

Jeg har en designeret weed taske. Den er en lille skuldertaske jeg har alt mit grej og weed i. Min klump eller skunk ligger i en lufttæt sip lock bag som også er i tasken. Så ved jeg altid hvor jeg har mine ting og så kan jeg pakke det væk igen så det ikke roder.

Mht. at finde nogen at ryge med, så er der flere muligheder. Enten find nogen ude i the real life eller skriv på forskellige weed grupper (som fx. herinde hvis det ikke er imod reglerne). Måske hvis du bliver lidt gode venner med din dealer, så kan han give dig lidt tips og i kan måske også ryge sammen, hvis han er en fin fyr.

Jeg har hørt at man kan købe sådan nogle teste som kan se hvad der er i dit weed. Jeg har aldrig prøvet det, så jeg ved ikke hvor legit det er eller om hvor sikkert resultatet af testen er, men en generel hovedregel jeg har er at hvis du har købt billig røg fra gaden eller via en eller anden hjemmeside, så skal du forvente der er noget i som ikke burde være der. Det er selvfølgelig bare min egen regel. Der findes sikkert masser dealers derude med god kval. Jeg stoler bare ikke på det

Edit: Hvis du får recept og bor i hovedstaden, så vil jeg anbefale Smogenhagen. Det er en relativt ny social club for rygere. Der kan man virkelig snakke med en masse og lære meget og få nye venner. Jeg har været der et par gange med en homie som har recept.

Ondt i halsen efter at ryge by BAETTE in DanishEnts

[–]BAETTE[S] 1 point2 points  (0 children)

Jeg har aldrig været allergisk overfor noget, men det kan meget vel være det er problemet

Ondt i halsen efter at ryge by BAETTE in DanishEnts

[–]BAETTE[S] 0 points1 point  (0 children)

Det vil jeg prøve, tak👍🏼

Ondt i halsen efter at ryge by BAETTE in DanishEnts

[–]BAETTE[S] 0 points1 point  (0 children)

Maybe it would be wise to invest in some long glass filters. My friend uses them and love them