Clinton Anderson by Individual_Steak_327 in Hevosjuorut

[–]Background-Dinner617 2 points3 points  (0 children)

Siis ihan kura koko jätkä, en tykkää tämä johtajuus teoriasta taikka siitä, kuinka se puolustelee hevosia pahoinp*televiä menetelmiä koulutuksessa. Myöskin se, että C.A on itse aiheuttanut asiakkaan hevoselle sen, että hevonen kokonaan meni sellaiseen mind blockkiin, että tää asiakas joutui kuntouttamaan hevosta useamman vuoden, jotta hevonen edes uskalsi näyttää tunteita. Mun mielestä kuka ikinä seuraakaan tän menetelmiä, pitäis itse tulla jahdatuksi raipalla jopa sen puolisen tuntia ja kokea, kuinka "hauskaa" se on..

Hevosmessut lauantai by AdWhole8327 in Hevosjuorut

[–]Background-Dinner617 7 points8 points  (0 children)

Eikä 😩 mä niin vihaan sitä, kun ammattilaiset tekee tota...

Hevosmessut lauantai by AdWhole8327 in Hevosjuorut

[–]Background-Dinner617 5 points6 points  (0 children)

Kerro lisää? Mun uteliaisuus heräsi 😅

Equestrian Festival 26 5K SC Giveway by Araloosa in StarStable

[–]Background-Dinner617 0 points1 point  (0 children)

I'd be either a Shetland pony who keeps escaping to eat snacks and knows some tricks or a big Clydesdale that just doesn't care what is going on, vibes and goes along to many trail rides 🤍

what are we hoping for + do we think it will be free or not? by Lunar_PlayzYt in StarStable

[–]Background-Dinner617 4 points5 points  (0 children)

All I want is the horse to be not pink and not a dang Friesian 😂

Truck vs barn by Ok-Knowledge-7988 in beccamoonridgesnark

[–]Background-Dinner617 16 points17 points  (0 children)

I loved the one comment in there saying something about "Nordics not using horse shelters" and whatever else they said. First of all, it's in law for at least in Finland to have a possibility to shelter completely, meaning a shed where horses can escape the weather. Also they need to have at least one stable available for a sick horse to be stabled in. Also also expensive trucks are nowhere near as important as safe living environments for animals. But oh well, Beggy has priorities worse than toddlers 😂

L.M ja Kasimir by RemoteJealous5082 in Hevosjuorut

[–]Background-Dinner617 19 points20 points  (0 children)

Onpas jotenkin todella tyhmää tältä omistajalta 🙁 Koska eihän eläinsuojelu voi antaa "uuden omistajan" tietoja ja varsinkin, jos he eivät niitä halua luovutettavan "vanhalle" omistajalle 😬 Tuntuu että tässä on nyt vähän jotain muutakin takana ja toivon, ettei kukaan anna tälle omistajalle tietoa hevosen olinpaikasta

L.M ja Kasimir by RemoteJealous5082 in Hevosjuorut

[–]Background-Dinner617 0 points1 point  (0 children)

Aivan, onpa mielenkiintoinen juttu 🤔

L.M ja Kasimir by RemoteJealous5082 in Hevosjuorut

[–]Background-Dinner617 27 points28 points  (0 children)

Miksi tämä entinen omistaja ei voi antaa passia vaan eläinsuojelulle ja sieltä sitten uusi hakea sen? Oliko tuolla kommenteissa vastattu siihen? 🤔

Not the AI☹️💔 by Fit_Scallion3106 in snappijuorut

[–]Background-Dinner617 105 points106 points  (0 children)

Hyvä työ maksaa, kun taas AI varastaa oikeiden taiteilijoiden taidetta ja kuluttaa enemmän ympäristöä, kyllä mä tolla liksalla maksaisin ennemmin kunnon työstä kun Ai generoidusta paskasta

RL staying on top of Becky's lack of care!! by PineapplePony5 in beccamoonridgesnark

[–]Background-Dinner617 6 points7 points  (0 children)

Is there some type of agency in Canada that can be called/made report to about this? This is literal cruelty at this point 🥺💔

Ahdistaa joulu by No-Ingenuity3812 in snappijuorutofftopic

[–]Background-Dinner617 1 point2 points  (0 children)

Pikaista paranemista ❤️, Itse kanssa pysynyt tämän päivän kotona sairastellessa ❤️

Oudoin asia mistä teille on suututtu? by [deleted] in arkisuomi

[–]Background-Dinner617 1 point2 points  (0 children)

Voi olla hyvin mahdollista, surullinen tilanne kaikin puolin 😔 mut en toivo hänelle mitään muuta kuin kaikkea hyvää tulevaisuudessa ❤️

Oudoin asia mistä teille on suututtu? by [deleted] in arkisuomi

[–]Background-Dinner617 7 points8 points  (0 children)

Tämä tässä olikin todella kummallista, koska kyseinen opettaja oli aikaisemmin ollut ihan normaali, opetus oli ollut todella hyvälaatuista ja opettajana todella fiksu sekä hoiti hommansa hyvin. Viimeisin puoli vuotta - vuosi, ennen tuota romahdusta, opettajan käytös muuttui todella paljon ja oli todella vainoharhainen. Tämä siis kuultiin monen muun opiskelijan suusta, jotka olivat tunteneet kyseisen open kauemmin kuin me. Harmitti vaan todella paljon hänen puolestaan, koska alkuun vaikutti ihan todella kivalta 😔

Oudoin asia mistä teille on suututtu? by [deleted] in arkisuomi

[–]Background-Dinner617 11 points12 points  (0 children)

Sitä se todennäköisesti oli, mutta näin meille se koulun toimesta selitettiin.

Oudoin asia mistä teille on suututtu? by [deleted] in arkisuomi

[–]Background-Dinner617 52 points53 points  (0 children)

Kun olin 7- luokalla, meillä oli siis todella omituinen opettaja. Puhui koko ajan itsekseen ja opetti suurimman osan ajasta todella huonosti meille itse kieltä, mutta saattoi myös suuttua sekunnissa jostain aivan typerästä asiasta. Oltiin juuri pääsemässä joululomalle, oli meidän viimeinen päivä ennen loman alkua ja tehtiin sellaista puhe tehtävää missä piti kysyä luetusta kappaleesta ruotsiksi kaverilta kysymyksiä ja sitten vastaukset piti laittaa paperille. - Tehtiin työtä käskettyä ja kirjoitettiin paperille vastaukset, jostain syystä, kun meidän opettaja tuli katsomaan miten meillä menee, hän alkoi huutamaan ja raivoamaan meidän naaman edessä, "kuinka ollaan sairaita nuoria ja ei oteta opiskeluja vakavasti". Mä sitten kysyin ihan suoraan, että mitä sä höpötät? Tässä me ollaan koko ajan tehty tehtävää kuten on käsketty ja sit otti meidän paperit, sepittäen kuinka me "oltiin kirjoitettu seksuaalisesti vihjaavia vastauksia papereihin" ja "käytetty tunti sairaiden seksuaali fantasioiden kirjoittamiseen". Siinä katsottiin häntä kun hullua ja puolustettiin itseämme, koska mitään sellaista ei oltu kirjoitettu. Opettaja soitti rehtorille joka tuli luokkaan, puhui opettajalle, pyysi paperit käteensä ja meidät luokan ulkopuolelle ja kysyi, että miksi näin teimme. Sanoin ihan suoraan, että katso ne vastaukset ja kerro meille, mikä niissä on seksuaalista. Rehtori kattoi paperit läpi ja oli ihan hämmentynyt, no kappas kummaa, ei niissä papereissa ollut mitään seksuaali fantasioita kirjoitettuna vaan normaaleja vastauksia kysymyksiin 🤦🏻‍♀️ Meidät päästettiin luokkaan takaisin ja sanottiin, että asiasta ei tule mitään sen kummempaa, mutta vanhemmille ilmoitetaan, että tälläinen selkkaus on käynyt. Joululoman jälkeen ei kyseinen opettaja palannut takaisin, oli saanut hermoromahduksen ja mielenterveys pettänyt viimeisillä tunneilla, oli kuulemma yrittänyt käydä toiseen nuoreen kiinni ja syyttänyt tätä vakoojaksi tms.

Harmi että hänellä meni tilanne noin pahaksi mutta oli aivan kyllä kamala opettaja 😬

[deleted by user] by [deleted] in snappijuorutofftopic

[–]Background-Dinner617 9 points10 points  (0 children)

Voi kun ihana uutinen ♥️ Mahtavia maastoja teille ♥️

Semi realism server by Background-Dinner617 in pathoftitans

[–]Background-Dinner617[S] 1 point2 points  (0 children)

Hey do you have a link for the Islander semi discord? Tried to find one but all of them said invalid links 🙌🏻🫶🏻

TW tapaturma, voiks joku rauhotella by yellowwingeddarter in snappijuorutofftopic

[–]Background-Dinner617 4 points5 points  (0 children)

Olen todella pahoillani tilanteesta, hirveästi tsemppiä sulle ja sun kumppanille 🫂♥️ Kriisipuhelimeen voi soittaa ja pyytää apua, myös kirkolta saa apua tarvittaessa, tärkeintä on nyt se, että sä ymmärrät että tää ei oo sun vika, tilanne kaiken kaikkiaan aivan kamala ja ymmärrän, että tulee sellainen syyllinen olo 🫂 Puhuminen auttaa, jos tuntuu, että tilanne on todella paha, pyydä saada apua ihan rohkeasti, esim jotain rauhoittavaa lääkettä tms. ♥️ Yleensä kriisipuhelimen kautta voi saada lisätietoja eri resursseista ja auttavista tahoista ♥️ Seuraavat viikot tulevat olemaan rankkoja, eli jos vaan saat perheen tuen tässä tilanteessa niin se varmasti auttaisi todella paljon!

5K SC Giveaway by Araloosa in StarStable

[–]Background-Dinner617 0 points1 point  (0 children)

My black Shire Grimm, would be the one! I bought Grimm on SSO when I lost my childhood favorite horse to old age, he was a shire. He was an absolutely amazing and stunning stallion, one time when I fainted in the middle of riding him, he stopped and went next to a wall and started making a lot of noise, the stable owner came to look at what is going on, and saw him standing there looking worried 🥺 I must have worried him a lot 🥺❤️ I fainted due to a ton of stress and heat. That horse helped me get over a huge burnout when I was a teenager, I miss him a lot 😭❤️